Konkretne efekty po użyciu itemów są rozpisane w pliku actor_effects_data.script.
Apteczkę masz w linii 746:
medkit = {
[0] = "actor_effects.use_weapon(0)",
[500] = "actor_effects.use_helmet(0)",
[4400] = "level.add_cam_effector('camera_effects\\\\surge_02.anm', 8010, false,'') level.add_pp_effector('surge_fade.ppe', 8011, false)",
[4410] = "_G.mus_vol = math.max(get_console():get_float('snd_volume_music'),_G.mus_vol or 0) _G.amb_vol = math.max(get_console():get_float('snd_volume_eff'),_G.amb_vol or 0) get_console():execute('snd_volume_music 0') get_console():execute('snd_volume_eff 0')",
[5400] = "level.add_cam_effector('camera_effects\\\\surge_01.anm', 8010, false, '')",
[7000] = "level.add_pp_effector('inv_medkit.ppe', 8012, false)",
[8400] = "get_console():execute('snd_volume_music '..tostring(_G.mus_vol)) get_console():execute('snd_volume_eff '..tostring(_G.amb_vol))",
[10400] = "actor_effects.use_item('drug_callback')",
},
Żeby wyłączyć "na chama" usuwasz wszystko między "{" a "}".
Ewentualnie zostawiasz/zmieniasz co ci się podoba. Co tutaj widzisz:
W nawiasach kwadratowych masz czas (w milisekundach zdaje się), kiedy wchodzi dana czynność po znaku "=".
Tutaj lecą one tak: 0 ukrycie broni, 500 ukrycie maski, 4400 kamera, 4410 wyciszenie dźwięków, 5400 kamera, 7000 postproces apteczki (z pliku %\gamedata\anims\inv_medkit.ppe), 8400 dźwięk wraca, 10400 wywołanie kolejnej tablicy efektów: a konkretnie tych z linii 756 czyli:
drug_callback = {
[0] = "actor_effects.use_weapon(1)",
[10] = "level.remove_pp_effector(8012)",
[800] = "actor_effects.use_helmet(1)",
},
0 wraca broń, 10 chyba wywala postprocesa, 800 wraca maska.
Więc jeśli chcesz na przykład zostawić tylko efekt znikania broni i machy, to sobie niechciane linijki wywalasz, a w pozostawionych ustawiasz sobie po swojemu czas.