pliki ogg

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: pliki ogg

Postprzez YourEnemy w 18 Lut 2013, 06:27

Jakiś czas temu zapodałem program do tworzenia bazy komentarzy. Na podstawie oryginalnych plików tworzysz sobie bazę komentarzy. Nie wymaga to użycia hexedytora i fixoggcs.exe (mój program robi to z automatu). Programik tu: download/file.php?id=533

Skopiuj oryginalne pliki OGG, z których potrzebujesz komentarze, do nowego katalogu (przykładowo zrób katalog na pulpicie). Skopiuj do tego katalogu mój program - dwa pliki. Mój program jest "konsolowy", więc korzystasz z czarnego okienka - cmd z windowsa. Kliknij dwukrotnie plik konsola a pojawi się czarne okienko, ścieżka będzie automatycznie ustawiona.

Teraz uruchom go:
oggcomments.exe -dbrebuild -r
potem ENTER

zostanie utworzony plik commentsdatabase.txt. Teraz zamień pliki OGG w tym katalogu na twoje wersje (nazwy plików muszą być takie same of course). Uruchom mój program jeszcze raz. Tym razem bez przełącznika -dbrebuild, tylko z "-r":
oggcomments.exe -r

Teraz możesz użyć swoje własne ogg (teraz wraz z komentarzem z oryginalnych plików ogg).

Przykład:
1. Chcesz zmienić meet_hello_1.ogg (z "sounds\characters_voice\human_01\bandit\states\meet"). Kopiujesz ten oryginalny plik meet_hello_1.ogg do katalogu na pulpicie.
2. w tymże katalogu tworzysz bazę: oggcomments.exe -dbrebuild -r {naciskasz enter}
Continue? (Y/N)
y
meet_hello_1.ogg [Added to database]

3. kasujesz meet_hello_1.ogg, wklejasz własny meet_hello_1.ogg
4. instalujesz komentarz: oggcomments.exe -r {naciskasz enter}
Continue? (Y/N)
y
meet_hello_1.ogg [Patched]
# of files updated 1

Tak przygotowany plik OGG wklejasz do sounds\characters_voice\human_01\bandit\states\meet. Powinien działać tak samo jak oryginał.


(przełącznik -dbrebuild tworzy na nowo bazę, gdy baza istnieje to jest tworzona od nowa).
YourEnemy
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 31 Mar 2010, 23:57
Ostatnio był: 20 Lut 2013, 02:22
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość