[Szukam] Pliki do własnego moda

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez Junx w 24 Paź 2011, 15:13

Tutaj jest on znaleziony w tym modzie.
Kod: Zaznacz wszystko
C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\gameplay\character_desc_general.xml (1 hits)
   Line 21:          helm_respirator_gp \n
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\item_upgrades.ltx (2 hits)
   Line 66: #include "misc\outfit_upgrades\helm_respirator_gp7_up.ltx"
   Line 70: #include "misc\outfit_upgrades\helm_respirator_gp_up.ltx"
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\inventory_upgrades.ltx (2 hits)
   Line 86: helm_respirator_gp7
   Line 90: helm_respirator_gp
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_mod\helm\helm_respirator_gp.ltx (7 hits)
   Line 5: [helm_respirator_gp]:helmet
   Line 7: visual             = dynamics\outfit_mod\helm_respirator_gp
   Line 9: inv_name                = st_helm_respirator_gp
   Line 10: inv_name_short          = st_helm_respirator_gp
   Line 11: description            = st_helm_respirator_gp_descr
   Line 27: immunities_sect          = sect_helm_respirator_gp_immunities
   Line 37: [sect_helm_respirator_gp_immunities]
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_mod\helm\helm_respirator_gp7.ltx (9 hits)
   Line 5: [helm_respirator_gp7]:helmet
   Line 6: $spawn          = "outfit_mod\helm_respirator_gp7"
   Line 7: visual             = dynamics\outfit_mod\helm_respirator_gp7
   Line 10: inv_name                = st_helm_respirator_gp7
   Line 11: inv_name_short          = st_helm_respirator_gp7
   Line 12: description            = st_helm_respirator_gp7_descr
   Line 28: immunities_sect          = sect_helm_respirator_gp7_immunities
   Line 39: [sect_helm_respirator_gp7_immunities]
   Line 51: [sect_helm_respirator_gp7_immunities_add]
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_mod.ltx (6 hits)
   Line 42: #include "outfit_upgrades\helm_respirator_gp_up.ltx"
   Line 46: #include "outfit_upgrades\helm_respirator_gp7_up.ltx"
   Line 81: #include "outfit_mod\helm\helm_respirator_gp7.ltx"
   Line 83: #include "outfit_mod\helm\helm_respirator_gp.ltx"
   Line 130: ; helm_respirator_gp = ĂĎ-5
   Line 131: ; helm_respirator_gp7 = Ě40
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_upgrades\helm_respirator_gp7_up.ltx (51 hits)
   Line 1: [up_sect_firsta_helm_respirator_gp7]
   Line 7: [up_sect_firstc_helm_respirator_gp7]
   Line 13: [up_sect_firstd_helm_respirator_gp7]
   Line 19: [up_sect_firste_helm_respirator_gp7]
   Line 25: [up_sect_firstf_helm_respirator_gp7]
   Line 32: [up_sect_secona_helm_respirator_gp7]
   Line 39: [up_sect_seconc_helm_respirator_gp7]
   Line 45: [up_sect_secone_helm_respirator_gp7]
   Line 52: [up_firsta_helm_respirator_gp7]
   Line 55: effects                 = up_gr_firstcd_helm_respirator_gp7
   Line 56: section                 = up_sect_firsta_helm_respirator_gp7
   Line 70: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_1
   Line 73: [up_firstc_helm_respirator_gp7]
   Line 76: effects                 = up_gr_firstef_helm_respirator_gp7
   Line 77: section                 = up_sect_firstc_helm_respirator_gp7
   Line 91: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_2
   Line 93: [up_firstd_helm_respirator_gp7]
   Line 96: effects                 = up_gr_firstef_helm_respirator_gp7
   Line 97: section                 = up_sect_firstd_helm_respirator_gp7
   Line 111: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_4
   Line 113: [up_firste_helm_respirator_gp7]
   Line 117: section                 = up_sect_firste_helm_respirator_gp7
   Line 131: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_3
   Line 133: [up_firstf_helm_respirator_gp7]
   Line 137: section                 = up_sect_firstf_helm_respirator_gp7
   Line 151: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_5
   Line 153: [up_secona_helm_respirator_gp7]
   Line 156: effects                 = up_gr_seconcd_helm_respirator_gp7
   Line 157: section                 = up_sect_secona_helm_respirator_gp7
   Line 171: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_6
   Line 174: [up_seconc_helm_respirator_gp7]
   Line 177: effects                 = up_gr_seconef_helm_respirator_gp7
   Line 178: section                 = up_sect_seconc_helm_respirator_gp7
   Line 192: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_7
   Line 194: [up_secone_helm_respirator_gp7]
   Line 198: section                 = up_sect_secone_helm_respirator_gp7
   Line 212: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp7_8
   Line 215: [up_gr_firstab_helm_respirator_gp7]
   Line 216: elements                = up_firsta_helm_respirator_gp7
   Line 218: [up_gr_firstcd_helm_respirator_gp7]
   Line 219: elements                = up_firstc_helm_respirator_gp7, up_firstd_helm_respirator_gp7
   Line 219: elements                = up_firstc_helm_respirator_gp7, up_firstd_helm_respirator_gp7
   Line 221: [up_gr_firstef_helm_respirator_gp7]
   Line 222: elements                = up_firste_helm_respirator_gp7, up_firstf_helm_respirator_gp7
   Line 222: elements                = up_firste_helm_respirator_gp7, up_firstf_helm_respirator_gp7
   Line 224: [up_gr_seconab_helm_respirator_gp7]
   Line 225: elements                = up_secona_helm_respirator_gp7
   Line 227: [up_gr_seconcd_helm_respirator_gp7]
   Line 228: elements                = up_seconc_helm_respirator_gp7
   Line 230: [up_gr_seconef_helm_respirator_gp7]
   Line 231: elements                = up_secone_helm_respirator_gp7
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_upgrades\helm_respirator_gp_up.ltx (18 hits)
   Line 1: [up_sect_firsta_helm_respirator_gp]
   Line 7: [up_sect_firstc_helm_respirator_gp]
   Line 13: [up_sect_firstd_helm_respirator_gp]
   Line 20: [up_firsta_helm_respirator_gp]
   Line 23: effects                 = up_gr_firstcd_helm_respirator_gp
   Line 24: section                 = up_sect_firsta_helm_respirator_gp
   Line 38: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp_1
   Line 41: [up_firstc_helm_respirator_gp]
   Line 45: section                 = up_sect_firstc_helm_respirator_gp
   Line 59: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp_2
   Line 61: [up_firstd_helm_respirator_gp]
   Line 65: section                 = up_sect_firstd_helm_respirator_gp
   Line 79: icon                    = ui_inGame2_upgrade_helm_respirator_gp_3
   Line 81: [up_gr_firstab_helm_respirator_gp]
   Line 82: elements                = up_firsta_helm_respirator_gp
   Line 84: [up_gr_firstcd_helm_respirator_gp]
   Line 85: elements                = up_firstc_helm_respirator_gp, up_firstd_helm_respirator_gp
   Line 85: elements                = up_firstc_helm_respirator_gp, up_firstd_helm_respirator_gp
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\stalkers_upgrade_info.ltx (9 hits)
   Line 102: helm_respirator_gp
   Line 123: helm_respirator_gp7
   Line 1349: up_sect_firsta_helm_respirator_gp = {!upgrade_hint_kardan(1)} false, true
   Line 1350: up_sect_firstc_helm_respirator_gp = {!upgrade_hint_kardan(2)} false, true
   Line 1351: up_sect_firstd_helm_respirator_gp = {!upgrade_hint_kardan(2)} false, true
   Line 1373: up_sect_firsta_helm_respirator_gp7 = {!upgrade_hint_kardan(1)} false, true
   Line 1374: up_sect_firstc_helm_respirator_gp7 = {!upgrade_hint_kardan(2)} false, true
   Line 1375: up_sect_firstd_helm_respirator_gp7 = {!upgrade_hint_kardan(2)} false, true
   Line 1549: helm_respirator_gp
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\trade\trade_jup_b202_stalker_barmen.ltx (17 hits)
   Line 147: helm_respirator_gp7      = 0.5, 0.3
   Line 150: helm_respirator_gp      = 0.5, 0.2
   Line 407: helm_respirator_gp7      = 1, 2.2
   Line 410: helm_respirator_gp      = 1, 2.2
   Line 604: helm_respirator_gp7      = 1,    0.7
   Line 606: helm_respirator_gp      = 1,   0.7
   Line 671: helm_respirator_gp7      = 1,   0.4
   Line 673: helm_respirator_gp      = 1,   0.4
   Line 726: helm_respirator_gp7      = 1,   0.4
   Line 729: helm_respirator_gp      = 1,   0.4
   Line 799: helm_respirator_gp      = 1,   0.4
   Line 862: helm_respirator_gp7      = 1,   0.1
   Line 865: helm_respirator_gp      = 1,   0.1
   Line 922: helm_respirator_gp7      = 1,   0.7
   Line 925: helm_respirator_gp      = 1,   0.7
   Line 984: helm_respirator_gp7      = 1,    0.1
   Line 987: helm_respirator_gp      = 1,   0.1
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\trade\trade_zat_b30_stalker_trader.ltx (8 hits)
   Line 147: helm_respirator_gp7      = 0.5, 0.3
   Line 420: helm_respirator_gp7      = 1, 2.2
   Line 635: helm_respirator_gp7      = 1,    0.7
   Line 705: helm_respirator_gp7      = 1,   0.4
   Line 768: helm_respirator_gp7      = 1,   0.4
   Line 898: helm_respirator_gp7      = 1,   0.1
   Line 962: helm_respirator_gp7      = 1,   0.7
   Line 1025: helm_respirator_gp7      = 1,    0.1
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\text\rus\st_items_outfit.xml (4 hits)
   Line 256:    <string id="st_helm_respirator_gp7">
   Line 259:    <string id="st_helm_respirator_gp7_descr">
   Line 286:    <string id="st_helm_respirator_gp">
   Line 289:    <string id="st_helm_respirator_gp_descr">
  C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\scripts\m_outfit.script (2 hits)
   Line 47: stalker_neutral_1 =  {"novice_2_outfit", "helm_respirator_gp"},
   Line 85: stalker_merc_2 =  {"stalker_killer_outfit", "helm_respirator_gp7"}, 
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez Cromm Cruac w 24 Paź 2011, 15:39

No właśnie
Kod: Zaznacz wszystko
C:\Documents and Settings\Junx\Pulpit\Outfit Mod\gamedata\configs\misc\outfit_mod\helm\helm_respirator_gp.ltx (7 hits)
   Line 5: [helm_respirator_gp]:helmet

Tej sekcji brakuje (całej, nie tylko tej linii).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez Junx w 24 Paź 2011, 15:44

I znaleziona przyczyna dzięki śliczne. Dobrze że mam SMRTER 0.41 -Alpha- to z niego wyciągnę te pliki.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez MatStaw w 24 Paź 2011, 18:08

scigacz1975 napisał(a):Możesz ale po co? Jest do tego osobny mod - Dynamic Hud CoP - bardzo łatwy do dodania


Skusiłem się by sprawdzić ten modzik i chyba nie działa mi poprawnie.
- Nie ma śladów krwi na szybce.
- Nie ma śladów oddychania.
- Zamiast pięciu różnych wzorów dynamic huda, mam wykorzystywane tylko 3. (np. gdy zakładam ten hełm z jednym filtrem, to wyświetla się standardowy hud z dwoma filtrami.)
- Dynamic hud nie znika podczas celowania z optyki.

Jak to naprawić?
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez scigacz1975 w 24 Paź 2011, 18:19

To co podałem to wersja uproszczona - jeżeli chcesz pełną to zainstaluj to http://stalker.filefront.com/file/Dynamic_Hud_11_by_Slevin_Kelevra;111953 - optyka nie znika bo gdy masz maskę to przecież nie zdejmujesz żeby wycelować.

Za wygląd poszczególnych hudów odpowiada sekcja:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
local helmets = {helm_respirator        = {hud = "hud_gas",breakable = true},
helm_respirator_joker   = {hud = "hud_kill",breakable = true},
helm_hardhat            = {hud = "hud_mil",breakable = true},
helm_hardhat_snag       = {hud = "hud_mil",breakable = true},
helm_protective         = {hud = "hud_sci",breakable = true},
helm_tactic             = {hud = "hud_mil",breakable = true},
helm_battle             = {hud = "hud_mil",breakable = true},
scientific_outfit       = {hud = "hud_sci",breakable = true},
exo_outfit                      = {hud = "hud_exo",breakable = true}}

w pliku dynamic_hud.script
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez fliso888 w 25 Paź 2011, 14:01

Jeżeli nie masz pojęcia o nowych modelach broni z forum AMK (od ruskich :E ) to masz :arrowd:
http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=8297
a tu masz pancerzy :arrowd:
http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=11418
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez Junx w 19 Lis 2011, 14:23

Żeby nie zakładać nowego tematu. Mam dwa pytania odnoście broni dla NPC:

1. Chcąc dać nową broń dla NPC gdzie należy szukać tych plików?

2. Czy jest możliwość żeby NPC miał "losową" broń? Chodzi i to, że miał losowo do wyboru i miał tylko jedną np. Ak-74 i Sig550.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez scigacz1975 w 19 Lis 2011, 14:59

w gamedata\configs\gameplay\ w plikach character_desc_xxx.xml - są 4 pliki nazwane z map i character_desc_general

Trochę żmudna robota ale można się pobawić
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez Junx w 19 Lis 2011, 15:03

Ok już mam te pliki, a jakbym chciał dać np. nową postać z nowymi broniami.

1. Czy trzeba spawn edytować?
2. Czy można tylko w tych plikach dać?
3. Czy jest wykonalny pkt. 2 z poprzedniego posta?

Uwagi moderatora:

I widzisz Junx - brniesz w offtopic. Było się posłuchać :P. - Soviet
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez scigacz1975 w 19 Lis 2011, 18:27

Co do tego 2 pkt - mam zainstalowane MSO i zauważyłem że @Trojanuch dodał dodatkowy plik character_sell_weapons.xml i w character_general dodał #include do niego

tu masz oba te pliki - przejrzyj to się połapiesz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez kra4te w 07 Gru 2011, 04:18

Witam.

Znacie może jakąś dobrą stronkę z teksturami do standardowych modeli broni? Wolałbym aby były luzem, do wyboru, bo szkoda mi transferu na pobieranie całych paczek.
Szukam 2 konkretnych:
1. Colt 1911A1 - bardzo błyszczący, niklowany (coś w stylu gnatów wręczanych za wzorową służbę)
2. SIG SG550 - zielone wojskowe kamo.
Frakcja: RENEGACI

kra4te
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2011, 20:23
Ostatnio był: 21 Sty 2017, 00:59
Kozaki: 0

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda

Postprzez piotrkol7 w 07 Gru 2011, 10:50

Ja znam taką stronkę: http://google.pl i wpisz tam 'gimp download' i 'dds plugin gimp'. Teksturki możesz szybko zrobić samemu, 5 minut zabawy filtrami i gotowe.
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość