[SDK a SPAWN]

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[SDK a SPAWN]

Postprzez kubekpop w 18 Lis 2011, 17:19

Mam takie pytanie. Czy jeśli otworzę level w LevelEditorze, wezmę spawn, i wybiorę AK-74, dodam go gdzieś np. na Skadowsku, to czy można wyeksportować z tego sam all.SPAWN? Albo jakieś inne narzędzie z SDK do edycji spawnu. I jeśli nie da się, to czym wypakować all.SPAWN z wersji 1.6.02? Bo mi nie wychodzi :(
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [SDK a SPAWN]

Postprzez utak3r w 18 Lis 2011, 23:58

W SDK służy do tego kompilator xrAI. A poza nim, osobiście używam ACDC, normalnie działa.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK a SPAWN]

Postprzez kubekpop w 01 Gru 2011, 19:12

A mógłbym prosić o instrukcję obsługi tego ACDC? Bo nie wiem, co zrobić, aby mi wypakował. W plikach jest inna treść, niż w SoC.
I jak już w SDK dodałem, co chciałem (w spawnie), to co wybrać, aby mi wyeksportował sam nowy spawn? I gdzie on zapisuje to wszystko? Bo nie mogę nic później znaleźć...
[EDIT]
Coś tam sobie pogrzebałem przy ACDC, ale ciągle mam takie coś
Image O czym zapomniałem?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [SDK a SPAWN]

Postprzez Rozdupnik w 26 Lut 2012, 20:00

kubekpop napisał(a):jakieś inne narzędzie z SDK do edycji spawnu. I jeśli nie da się, to czym wypakować all.SPAWN


utak3r napisał(a):W SDK służy do tego kompilator xrAI. A poza nim, osobiście używam ACDC, normalnie działa.


Czyli że jak ściągnę sdk i chce nim wypakować plik all.spawn to jak mam to zrobić. Jeśli potrzebny jest ten kompilator to skąd go wziąć i jak się nim posługiwać?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość