[Pytanie] Głuszec w budynku

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Głuszec w budynku

Postprzez r_populik w 07 Gru 2011, 20:06

Skompilowałem pod siebie modyfikację opierając się na Atmosfear 3. Dodałem do tego: zmieniony HUD, dynamiczny HUD, zmienione configi broni i kombinezonów, podmieniłem tekstury, ai tweaks, all.spawn bez schowków i parę drobnych zmian w innych ltx-ach. I mam kłopot przy misji z pijawkami. Mianowicie Głuszec nie czeka na mnie przed budynkiem stacji Krug jak powinien, tylko pojawia się od razu na dole w okolicach windy. Winda oczywiście zamknięta. Po chwili przemieszcza się piwnicą poza obrys budynku. Wlazłem tam za nim z pomocą ghost moda i okazuję się że czeka on w pomieszczeniu z trzema trupami, tym z drzwiami prowadzącymi do legowiska pijawek. Czeka on tam w gotowości i celuje gdzieś w górę. I tutaj moje pytanie - która z wprowadzonych przeze mnie modyfikacji mogła skopać tę misję ? Nadmieniam że to raczej nie all.spawn bo grałem z nim już wcześniej i nie było kłopotów z Głuszcem.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Głuszec w budynku

Postprzez fliso888 w 07 Gru 2011, 20:13

Hm... Spróbuj wczytaj jakiś wcześniejszy zapis albo odpal nową grę. A jak nie pomorze to raczej temu jest winien Ai tweaks.
ALE W 100% NIE JESTEM PEWIEN !!!
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Pytanie] Głuszec w budynku

Postprzez r_populik w 07 Gru 2011, 20:56

Sęk w tym że ani wczytywanie wcześniejszych sejwów ani nowa gra nie pomagają. Spróbuję wywalić ai tweaks.

EDIT

Wywalenie ai tweaks nie pomogło przy wczytaniu sejwa sprzed rozpoczęcia zadania. Spróbuję z nową grą.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Pytanie] Głuszec w budynku

Postprzez Wheeljack w 07 Gru 2011, 21:45

Dla testu zacznij nową grę i zobacz czy też będzie błąd.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 22:20
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: [Pytanie] Głuszec w budynku

Postprzez r_populik w 07 Gru 2011, 22:50

Sprawa się wyjaśniła bez rozpoczynania nowej gry. Pisząc że wywaliłem ai tweaks myliłem się bo nie skasowałem folderu configs/scripts. Po skasowaniu zadanie działa. Swoją drogą ciekawe czemu ai tweaks kopie to zadanie, w readme wersji, którą mam, a która jest niby najnowsza jest nawet uwaga o fixie błędu w zadaniu z pijawkami, cytuję: "zat_b38_stalker_cop: Fixes bloodsucker lair quest (Switch Distance)". Teoretycznie więc można by się spodziewać, że akurat to zadanie będzie ok.

EDIT

Na forum GSC znalazłem identyczny problem w wątku ai tweaks (cóż za niespodzianka) i w tamtym przypadku pomogło usunięcie pliku configs\scripts\zaton\zat_b38_stalker_cop.ltx - u mnie też to pomogło. A najśmieszniejsze jest to, że w mojej wersji ai tweaks ten plik miał być fixem do zadania z pijawkami.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości