[Pytanie] shaders=problems?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] shaders=problems?

Postprzez kra4te w 13 Gru 2011, 08:26

Pracuje nad swoją modyfikacją i natknąłem się na problem którego nawet nie rozumię... Spójrzcie na ten BugTrap:

Kod: Zaznacz wszystko
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_lr300
H_Parent sim_default_stalker_2
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_fort
H_Parent sim_default_stalker_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_fort
H_Parent sim_default_stalker_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_lr300
H_Parent sim_default_stalker_2
! PS:  c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\shaders\r3\objects\r4\yuv2rgb.ps\2048__1__0_____0_____0_____________1___141_00
! CreatePixelShader hr == 0x887a0005
! PS:  c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\shaders\r3\objects\r4\yuv2rgb.ps\2048__1__0_____0_____0_____________1___141_00
! CreatePixelShader hr == 0x887a0005


WTF?
Błąd zdarza się wtedy gdy mam w ręku broń np. IR300 z granatnikiem + susat + tłumik. Czasami też z SIG 550 w podobnej konfiguracji.

Ekran nagle wywala na czarno, sekunda przycinki i jakby gra rusza ponownie ale z czarnym screenem. W takiej sytuacji dopiero po wciśnięciu ESC wyskakuje komunikat o błędzie.

W swoim modzie mam nowe tekstury, dźwięki i pliki konfiguracyjne, prawie wszystko dotyczy broni.
Nie mam pojęcia co jest nie tak. Ani jak to naprawić.

- - -

Poczyniłem pewne postępy. Gdy w gamedate jest folder "shaders" to gra się chrzani, natomiast jak usuwam ten folder przed każdy uruchomieniem gry to wszystko jest OK. Tylko kurde coś ciągle ten folder kreuje. O co w tym chodzi?
Ostatnio edytowany przez kra4te 18 Gru 2011, 18:49, edytowano w sumie 2 razy
Frakcja: RENEGACI

kra4te
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2011, 20:23
Ostatnio był: 21 Sty 2017, 00:59
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Pytanie] shaders=problems?

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 19:30

Jakie mody dodałeś do swojego?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Pytanie] shaders=problems?

Postprzez kra4te w 17 Gru 2011, 19:17

Największe dodane mody to:
Hades' Real Gore Mod v1.0
AI Additions
Absolute Structures Texture Pack
Absolute Nature 2 Texture Pack
Dynamic HUD z Outfit Mod

Ale najwięcej grzebałem przy broniach. Korzystałem z różnych tutoriali oraz modów poprawiających różne drobiazgi w broniach. Zmieniłem wszystkie tekstury i dźwięki.
Trudno więc powiedzieć co dokładnie powoduje bugtrapy. Podejrzewam ten DynamicHUD wyrżnięty z Outfit Mod. Ale kurcze co ma to do szaderów i uwalania przy założeniu wszystkich dodatków? Modeli i animacji nie ruszałem. Kurde magia, i to niestety ta czarna.

-------------------------------------

Zmieniłem ustawienia w skrypcie Dynamic HUD i teraz wywala bez względu na broń.
Kod: Zaznacz wszystko
* [win32]: free[2251368 K], reserved[201220 K], committed[1741652 K]
* [ D3D ]: textures[779207 K]
* [x-ray]: crt heap[464698 K], process heap[16540 K], game lua[39272 K], render[208 K]
* [x-ray]: economy: strings[24813 K], smem[91984 K]
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 508109 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
! PS:  c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\shaders\r3\objects\r4\yuv2rgb.ps\2048__1__0_____0_____0_____________1___141_00
! CreatePixelShader hr == 0x887a0005
! PS:  c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\shaders\r3\objects\r4\yuv2rgb.ps\2048__1__0_____0_____0_____________1___141_00
! CreatePixelShader hr == 0x887a0005


Najwidoczniej winowajcom jest dynamic hud jak podejrzewałem już wcześniej. Szkoda że wciąż nie wiem dlaczego.
Frakcja: RENEGACI

kra4te
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2011, 20:23
Ostatnio był: 21 Sty 2017, 00:59
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość