[Pomoc] Coś do własnego moda

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pomoc] Coś do własnego moda

Postprzez gitmajones w 18 Lis 2012, 21:58

Cześć potrzebuję pomocy w kilku sprawach a więc:
>jak ustawić aby sprint był bardziej trucht i dłużej trwał
>co zrobić aby martwe mutanty i npc szybciej lub w ogóle znikały
>jak ustawić ekwipunek npctów karabiny itp
>skąd wziąć nowe dźwięki do gry np kałacha itp jakieś strony bym poprosił
>nowe tekstury kombinezonów też jakiś mod lub stronkę tylko nie "gamebanana"
>i jak powyższy pkt teksturki broni, mod lub stronka tylko nie "gamebanana"
>i jakiś mod na widok z maski

Aaa bym zapomniał za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Pomoc] Coś do własnego moda

Postprzez scigacz1975 w 18 Lis 2012, 23:30

Akurat na gamebanana masz najwięcej ciekawych technikaliów typu dźwięki czy tekstury. Tyle że musisz się nauczyć korzystać z plików do wszystkich części stalker-a. Większość tekstur kombinezonów ze SHOC da się po zmianie nazwy zastosować w CS czy COP. Z bronią jeszcze łatwiej bo oryginalne z gry mająbtekstury w pełni zamienne. Gorzej z dźwiękami - każda z gier ma inaczej zrobione animacje i nie wszystkie się pokrywają. Dużo znajdziesz na filefront.
Zmiany ekwipunku NPC dokonujesz w plikach z katalogu configs/gameplay - są to pliki characters_....xml - każda zmiana żeby była widoczna wymaga zaczęcia nowej gry. Tam zmieniasz broń, wygląd, to co mają w ekwipunku.

sprint ustawiasz w pliku actor.ltx - piszę teraz z pamięci ale szukaj na początku pliku crouch =, sprint ma około =20, musisz zmniejszyć jak chcesz trucht, ewentualnie prędkość chodu zwiększ do truchtu, bo jak obniżysz sprint to nigdzie nie wskoczysz.

na forum wstawiłem gdzieś temat Dynamic Hud dla CoP - to jest widok z maski.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gitmajones.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pomoc] Coś do własnego moda

Postprzez gitmajones w 19 Lis 2012, 15:54

Mam jeszcze 2 pytania:
>Jak ustawić lub gdzie aby na początku gry postać zaczynała jak w sgm mod niedaleko tartaku koło bramy.
>Jak usunąć noktowizory i i dodawanie ich u mechaników w maskach i hełmach bo mam zamiar w własnym modzie dodać noktowizory osobno.
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość