Przeklęta luneta w RPG

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Przeklęta luneta w RPG

Postprzez Pangia w 28 Gru 2012, 14:07

W SoC i CS było źle, ale spoko (zbliżenie było takie same jak na zwykłym PSO, czyli x2). W efekcie ta luneta miała jakiś sens, bo dawała wystarczające przybliżenie. W CoP - totalne dno, luneta ma zbliżenie x8 :facepalm: No przecież nie będę strzelał granatnikiem do Księżyca :/ Co gorsza, zmiana wartości scope_zoom_factor na poprawną (22.22, co odpowiada przybliżeniu x2,7) jest totalnie ignorowana przez grę i w żaden sposób nie wpływa na lunetę. Dla jaj ustawiałem tam wartości 0, 1, 60, 20 itd., ale ten pieprzony PGO zawsze zostawał na przybliżeniu równym x8. Gdzie jeszcze powinienem pogrzebać?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez vandr w 28 Gru 2012, 14:20

Możesz jeszcze pogrzebać w weapons_ltx, w sekcji Scopes. Musisz znaleźć tam nazwę celownika, której używa RPG i po prostu zmienić wartość przy zoom_factor.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez Pangia w 28 Gru 2012, 14:38

Hm... Tylko że w weapons.ltx są tylko dodatkowe lunety tzn. te, które można zamontować na broń. Swoją drogą to dziwne, że w RPG nie daje się zmienić, a np. w snajperkach już da się (a pamiętam, że zmieniałem, bo zoom był nieznacznie za mały)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez scigacz1975 w 28 Gru 2012, 20:46

Poszukaj w weapons.ltx celownika susat mera - ma regulowany zoom. Jest przy nim ścieżka zoom enabled czy coś takiego. Wklej tę ścieżkę do konfiga rpg i będziesz miał regulowany celownik.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez Pangia w 28 Gru 2012, 22:04

Ale mi nie potrzeba regulowanego celownika, tylko celownika z normalnym zoomem -.- W Gaussie też się nie da zmienić, ale w Zewie jest jakiś taki dziadowski (ciężki, z ciężką amunicją, a mocą wcale nie wygrywa z konwencjonalnymi snajperkami), więc się o niego nie czepiam.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Gru 2012, 23:45

Albowiem iż broń ze STAŁYM celownikiem nie korzysta z scope_zoom_factor tylko z zoomu normalnego tego używanego przy normalnych przyrządach celowniczych (nazwa linijki mi ze łba wyleciała).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez Cysiu w 24 Lut 2014, 00:37

Dokładnie to jest to linijka "max_zoom_factor" na początku pliku. :)

Za ten post Cysiu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Pangia.
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: Przeklęta luneta w RPG

Postprzez Pangia w 24 Lut 2014, 17:27

vandr napisał(a):Zacny odkop, milordzie

Ale w słusznej sprawie, bo to jest to.
Klozet (znaczy się, można zamknąć).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość