r_populik napisał(a):I teraz pytanie zasadnicze - w jaki sposób silnik czyta właściwe animacje rąk do danej broni, skoro w plikach modelach hud broni nie ma żadnych odwołań do plików omf rąk ?
r_populik napisał(a):Z kolei animacje rąk dla nowych broni są dopisywane do istniejących plików, np. wpn_hand_ak74_hud_animation.omf (taki plik potrafi przy dużej ilości dodanych broni osiągnąć rozmiar nawet 5 MB)
r_populik napisał(a):Czyżby chodziło o nazwy animacji z plików ltx broni, tzn. każda nazwa jest unikalna i każdej nazwie animacji umieszczonej w pliku omf, do którego odwołuję się ogf huda broni lub przypisanej bezpośrednio w ogf huda broni odpowiada animacja rąk o identycznej nazwie, niezależnie od tego w którym pliku wpn_hand_broń_hud_animation.omf będzie umieszczona ?
r_populik napisał(a):To co pokazałeś na screenie jest mi wiadome i jasne. Niejasne było dla mnie to:r_populik napisał(a):I teraz pytanie zasadnicze - w jaki sposób silnik czyta właściwe animacje rąk do danej broni, skoro w plikach modelach hud broni nie ma żadnych odwołań do plików omf rąk ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość