Pisałem o tym w kilku tematach, (m. in. w
tym walczyłem, szukałem i znalazłem. Pod
tym adresem znajdują się fiksy do SDK, które naprawiają psucie szczegółów modeli przy eksporcie do OGF (fixy do SDK SOC i CS) oraz psucie wygładzania modeli (fix do SDK COP). Przetestowałem wprawdzie tylko ten do CS, ale działa przewspaniale, więc podejrzewam, że te do SOC i COP też będą hulać.
PS. pewnie mało komu się to przyda, ale ja mam z tego naprawdę uciechę, bo do tej pory musiałem rezygnować z implementacji wielu eleganckich modeli broni tylko ze względu na psucie ich przez AE w trakcie eksportu. Poza tym po wgraniu fixa udało mi się dorobić do celownika kolimatorowego punkcik celowania jako osobną cześć modelu, dzięki czemu można było temu punkcikowi przypisać świecący shader - efekt jest naprawdę zadowalający, o niebo lepszy niż użycie tekstury z narysowanym punktem celowania i shaderem aref.