Szybkość przeładowania broni

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Szybkość przeładowania broni

Postprzez Pangia w 25 Paź 2013, 16:36

No właśnie, od czego ona zależy? Bo mam pewien pomysł dotyczący Mossberga (zawsze wkurzało mnie jego wolne ładowanie), ale nie wiem, czy wypali, bo jeśli się okaże, że nie zależy od configów broni, to będę kombinował inaczej.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez Junx w 25 Paź 2013, 17:13

W konfigu broni szukaj sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
rpm_empty_click         = XXX
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez Pangia w 25 Paź 2013, 17:25

Zarówno Mossberg, jak i Spas mają tam waniliowo liczbę 200. Tak jak zresztą każda inna broń, bo chyba to odnosi się do „szybkostrzelności” przy pustym magazynku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez Junx w 25 Paź 2013, 17:31

Zobacz w tym temacie tu jest wszystko opisane: viewtopic.php?f=78&t=15540&start=12
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez Pangia w 25 Paź 2013, 17:39

Hm… Czyli wychodzi na to, że to zależy od animacji z pliku .ogf. Poza moim zasięgiem. No trudno. Myślę, że można zamknąć.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez r_populik w 25 Paź 2013, 17:46

Wystarczy, żebyś miał zainstalowane SDK i rzecz jest względnie prosta do zrobienia. Szybkość animacji ustawiasz w actor editorze i nie jest to nic skomplikowanego. Musisz mieć tylko odpowiednie pliki omf w formacie skls.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Szybkość przeładowania broni

Postprzez Pangia w 25 Paź 2013, 17:50

Wątpię, żebym to robił (wizja formata w niedalekiej przyszłości), a i wydaje mi się zbyt wiele babrania z tym (nigdy nie miałem nerwów do czegokolwiek związanego z modelami), a poza tym mam pewien pomysł, ale nie wiem, czy wypali. Zaraz sobie sprawdzę, czy zadziała.

Nie działa. Zrobiłem podmiankę w visual i item_visual z Mossberga na Spasa i osiągnąłem efekt w postaci 2 Spasów z dwoma różnymi prędkościami ładowania pocisków. Ale jeszcze mam inny pomysł, który również wypróbuję, a który już raz zadziałał w innym wypadku.

Też nie zadziałało. Przekleiłem config Mossberga i podpiąłem pod Spasa. Zadziałało, gdy nie mogłem zmusić AKSU z I Work Alone do poprawnego działania (luneta nie chciała się pokazać na broni) - podpiąłem go pod config zwykłego AKSU (tzn. wkleiłem cały) i nagle luneta się pojawiła na broni. To chyba zostaje SDK. I chyba naprawdę można już zamknąć temat.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość