Dialogi i BugTrapy z dupy

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 17:15

Witam. Ni cholery nie wiem, co może być źle. Po przeczytaniu tego loga:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[najom_stalker]
 

stack trace:



kompletnie nie wiem o co chodzi. Wstawiam blok dialogu z pliku dialogs_zaton:
Kod: Zaznacz wszystko
<dialog id="najom_stalker">
       <phrase_list>
          <phrase id="0">      
             <text>najom_stalker_0</text>
            <next>1</next>
         </phrase>   
         <phrase id="1">      
             <text>najom_stalker_1</text>
            <next>2</next>   
         </phrase>   
         <phrase id="2">      
             <text>najom_stalker_2</text>
            <next>3</next>      
         </phrase>
         <phrase id="3">      
             <text>najom_stalker_3</text>
            <next>4</next>   
         </phrase>
         <phrase id="4">      
             <text>najom_stalker_4</text>
            <next>5</next>   
         </phrase>
         <phrase id="5">      
             <text>najom_stalker_5</text>
            <next>6</next>   
            <next>7</next>
         </phrase>
         <phrase id="6">      
             <text>najom_stalker_6</text>
            <has_info>give_find_worst_pda_quest</has_info>
            <action>new_quests.give_find_worst_pda_quest</action>
            <next>61</next>   
         </phrase>
         <phrase id="61">      
             <text>najom_stalker_61</text>   
         </phrase>
         <phrase id="7">      
             <text>najom_stalker_7</text>
            <has_info>give_documents_to_owl_quest</has_info>
            <action>new_quests.give_document_to_owl_quest</action>
            <next>71</next>   
         </phrase>
         <phrase id="71">      
             <text>najom_stalker_71</text>
         </phrase>
      </phrase_list>
   </dialog>   


BugTrap dokładnie wyskakuje po kliknięciu na czwarty dialog (phrase id="4"). W pliku st_dialogs_zaton wszystko jest ok, ale kiepści się nadal. Co jest źle?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez Pangia w 14 Lis 2013, 17:19

Powiem Ci tylko tyle, że na pewno podałeś za mało informacji. Jednorazowy wyczyn z dialogami u Żwawego był tak dawno, że za ch♥ja nie pamiętam, jak to szło. Coś musiałeś w skryptach zrypać i tyle.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 17:23

W skryptach to tylko funkcje, a do takowych nie doszło (napisałem, że wywala po kliknięciu na czwarty dialog (nie liczę zagadania do NPC), fukcje zaczynają się od szóstego).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez Pangia w 14 Lis 2013, 17:28

A ja Ci mówię, przejrzyj wszystko jeszcze raz. Na pewno masz gdzieś jakąś literówkę albo coś i teraz masz „BugTrapa z dupy”. Też miałem jedną wywałkę z brakiem tekstu, ale, no kuźwa, nie przywrócę Ci stanu rzeczy do tego poziomu, bo w sumie to dalej nie wiem, jak ja ten dialog u Żwawego zrobiłem. Wzorowałem się po prostu na wypakowanej gamedacie i ch♥j. Po 3 godzinach Żwawy sprzedawał Forta-15 i APS-a i po wyczerpaniu asortymentu grzecznie informował, że już nie ma więcej.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 17:40

Już to tak sprawdzałem, że nie wiem. A dalej tego "paprocha" znaleźć nie mogę.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez nelson82 w 14 Lis 2013, 18:35

Spróbuj przytoczoną frazę zastąpić tym
Kod: Zaznacz wszystko
<dialog id="najom_stalker">
       <phrase_list>
          <phrase id="0">     
             <text>najom_stalker_0</text>
            <next>1</next>
         </phrase>   
         <phrase id="1">     
             <text>najom_stalker_1</text>
            <next>2</next>   
         </phrase>   
         <phrase id="2">     
             <text>najom_stalker_2</text>
            <next>3</next>     
         </phrase>
         <phrase id="3">     
             <text>najom_stalker_3</text>
            <next>4</next>   
         </phrase>
         <phrase id="4">     
             <text>najom_stalker_4</text>
            <next>5</next>   
         </phrase>
         <phrase id="5">     
             <text>najom_stalker_5</text>
            <next>6</next>   
            <next>7</next>
         </phrase>
         <phrase id="6">     
             <text>najom_stalker_6</text>
            <has_info>give_find_worst_pda_quest</has_info>
            <action>new_quests.give_find_worst_pda_quest</action>
            <next>61</next>   
         </phrase>
         <phrase id="61">     
             <text>najom_stalker_61</text>
            <action>dialogs.break_dialog</action>   
         </phrase>
         <phrase id="7">     
             <text>najom_stalker_7</text>
            <has_info>give_documents_to_owl_quest</has_info>
            <action>new_quests.give_document_to_owl_quest</action>
            <next>71</next>   
         </phrase>
         <phrase id="71">     
             <text>najom_stalker_71</text>
            <action>dialogs.break_dialog</action>
         </phrase>
      </phrase_list>
   </dialog>
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dialogi i BugTrapy z dupy

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 19:30

Później to sprawdzę, bo teraz "testuję" Dialog Editora z SDK.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości