Mam kłopot z zakotwiczeniem skyptu, bardzo będę wdzięczny za pomoc.
Chcę, żeby odpalał mi skrypt w momencie, kiedy otwieram menu ekwipunku i nie wiem dokładnie, w którym pliku powinienem się zakotwiczyć.
Dorwałem plik actor_menu.script i wbiłem tam pod linię 49. Dopóki umieszczam tam jakieś maleństwa typu jakaś funkcja testowa na początek (że tylko dźwięk mi odegra, albo napis wyświetli) to jest OK. Ale problem się zaczyna:
- jak umieszczam tam więcej instrukcji (głupi pusty for do dziesięciu już wywala sprawę),
- albo kiedy robię odwołanie do innego pliku *.script, w którym jest już więcej niż dwie-trzy testowe linijki (a to chcę właśnie docelowo osiągnąć),
- albo dopisuje wywoływane funkcje na końcu tego samego pliku.
We wszystkich przypadkach wyskakuje mi taki oto CTD:
- Kod: Zaznacz wszystko
Expression : assertion failed
Function : CUIActorMenu::CurModeToScript
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIActorMenu_script.cpp
Line : 97
Description : ai().script_engine().functor( "actor_menu.actor_menu_mode", funct )
Wnioskuję, że dłuższe operacje jakoś mu zaburzają trzymanie tych mode'ów czy coś. Dlatego zastanawiam się, czy jest jakieś inne miejsce, gdzie mógłbym się wbić, żeby odpalało mój skrypt, jak otwieram inv. Może niekoniecznie actor_menu.script?