Łączenie modów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Łączenie modów

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 10:02

Kto wie jak połączyć 2 "spawn mody", gdzie w obu przypadkach kluczowym klawiszem jest F1 ?
Normalnie po ich instalacji działa albo jeden albo drugi... chyba, że doda się jeden do drugiego... ale też jest problem(mają wspólny plik).

Konkretnie, chcę połączyć
- Władca Zony 1.0 - viewtopic.php?f=77&t=7700
- Transportation Mod viewtopic.php?f=77&t=7691

Podejrzewam ten fragment w pliku ui_main_menu.script
:

if dik == DIK_keys.DIK_S then
-- self:OnButton_load_spawn()

-- else

if dik == DIK_keys.DIK_F1 then
self:OnButton_cheat()

elseif dik == DIK_keys.DIK_Q then
self:OnMessageQuitWin()
end

end

Zmieniłem F1 na inny, ale to nic nie dało, nadal F1 działał.

Drugi problem: oba mody mają wspólny plik - ui_main_menu.script. Nie do końca wiem jak je połączyć, żeby to miało ręce i nogi.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: Łączenie modów

Postprzez Rybka136 w 03 Lut 2010, 10:09

Kolegi sie zapytam jutro ci odpowie

Uwagi moderatora:

No gratuluję. Ban. - xKoweKx
Członek Powinnosci.
Walcze w imieniu moich braci ....
Tepie Wolnosc...
i tak powinno byc ....
Awatar użytkownika
Rybka136
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 27 Sty 2010, 16:00
Ostatnio był: 25 Lut 2010, 17:37
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości