Nowe lokacje

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe lokacje

Postprzez Adam w 25 Mar 2011, 23:13

"Miszak" - tajemnicza willa jednorodzinna, należąca niegdyś do wicedyrektora Elektrowni Czarnobylskiej. Po ewakuacji, budynek opustoszał i w pierwszych dniach maja 1986 służył jako sztab Bio-robotów. Posiada dwa piętra i jest zbudowany w stylu klasycystycznym. Wnętrze jest najeżone anomaliami "Puch" i "Elektro". Na terenie lokacji znajdują się dwie przybudówki, garaż ze schowkiem, dwa zniszczone samochody marki "Wołga". Legenda głosi, że w piwnicach "Miszaku" przebywają Burery, które przekopały się tu z Tunelu Prypeć 1. Stalkerzy omijają szerokim łukiem willę, gdyż promieniowanie wokół jest duże. W jednych z wielu pomieszczeń, wicedyrektor ukrył ważne dokumenty, na temat feralnego eksperymentu w reaktorze nr 4....
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pijawol, blacho.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: Nowe lokacje

Postprzez G-Helgast w 26 Mar 2011, 15:45

Opuszczone więzienie.

Krążą pogłoski że w tym więzieniu pojawiają się czasem chimery i niby olbrzymy zawsze są tam zombi. Jest tam wiele anomali a w szczegulności wiry. Można znaleści tam Oaze lecz stalkerzy którzy przeżyli wyprAWE DO WIĘZIENIA opowiadali że promieniowanie chemiczne i psioniczne jest tam wielkie a do okoła jest wiele anomali przestrzenych.
Daj kozaka to nic nie kosztuje . Дайте казаков это бесплатно.

http://images2.webpark.ru/uploads52/080924/stalker_34.jpg

http://fazki.net/gals/9/smieszne2.jpg

Za ten post G-Helgast otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive generałsokołow.

G-Helgast
Wygnany z Zony

Posty: 9
Dołączenie: 18 Mar 2011, 21:26
Ostatnio był: 11 Sty 2021, 03:37
Miejscowość: где-то в болотах/gdzieś na bagnach
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

Re: Nowe lokacje

Postprzez Grave w 26 Mar 2011, 22:22

Stacja "Zalesie"

Mała Stacja tuż za Czerwonym Lasem. Na środku mapy znajdziemy dość sporą górkę która praktycznie zajmuje wiekszość mapy. Na dole znajduje sie mała stacja kontrolowana przez Samotników. Tory prowadzą do wnętrza góry. W środku natkniemy się na mały obóz stalkerów i Stacje "Górka". W środku nie jest ich tam dużo. Nie ważne z jakiej frakcji pochodzą. Tam liczy się tylko jedno. Przeżyć.

Obszar:???
Mutanty: Snorki, Kontrolerzy (I ci akurat nie chcą sprawdzić czy masz skasowany bilet), Pijawki.
NPC: Samotnicy, Stalkerzy na torach (mieszanka frakcji Wolność, Powinność, Bandytów i Wojska)
Anomalie: Chemiczne, Elektryczne, Psioniczne.
Zadania: Skasuj Bilet ( Zabij Kontrolera przy wejściu do Tuneli), Podróżnik (Wejdź z Stalkerem o imieniu Gapowicz do tuneli i odnajdź jego brata), To Nie Mój Przystanek (Pomoż staremu zawiadowcy zabić snorki), Spóźniony Pociąg (Część Dalsza "To nie mój przystanek". Pomóż Zawiadowcy dostać się do Pociągu i uruchom go by dojechać do Stacji "Górka), Stacja Górka( Porozmawiaj z Francuzem dowódca stalkerów na stacji Górka i przynieś mu Medykamenty z stacji "Zalesie") oraz kilka innych.
Miejsca: Stacja "Zalesie", Stacja "Górka", Ślepy tunel, Obóz stalkerów, Mała Zajezdnia, Tunel Końcowy.
Przejścia: Czerwony Las, Magazyny Wojskowe (Wyjście po drugiej strony Góry)
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image

Za ten post Grave otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tusk to bandyta.
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Re: Nowe lokacje

Postprzez damian15 w 11 Kwi 2011, 11:19

Mroczny Las.

Las najprawdopodobniej wytworzony przez ciągły wzrost promieniowania.Jest to z pewnością mroczna lokacja która niejednego stalkera pozbawiła życia.A częste emisje i złoża artefaktów przyciągnęły uwagę Naukowców.

MUTANTY:Pijawka,Kontroler,Snork,Niby olbrzym.
NPC:Stalkerzy,Ekolodzy,Powinność,Zombi.
OBIEKTY:Zapomniana wioska,Tunel grozy,Legowisko Pijawek,Zniszczona ciężarówka oraz anomalia grawitacyjna.
ANOMALIE:Grawitacyjne:Trampolina,Wir,Karuzela.Spalony Puch,Galareta w tunelu.
ARTEFAKTY:Kamienna Krew,Kryształowy Kolec,Jeżozwierz,Ślimak,Kotlet.
PRZEJŚCIA:Czerwony Las,Prypeć.
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Wymyślona lokacja

Postprzez desmond w 25 Kwi 2011, 12:53

Podajemy nazwę, co się w niej znajduje, jakie ukształtowanie terenu, czy jest bardzo lub mało skażona, skupiska anomalii (o ile mają być) jakie mutanty występują, charakterystyczne miejsca. Jakie frakcje można tam spotkać.

Nazwa: Opuszczone osiedle
Znajduje się w niej kilka budynków. Najczęstsze anomalie to spalony puch i elektro. W piwnicach budynków żyją pijawki, szczury, karły a w jednej nibyolbrzym. Na zewnątrz krążą izlomy, psy i koty. Teren jest w większości porośnięty trawą. W niektórych budynkach jest silne promieniowanie. Najbardziej charakterystycznym miejscem jest rowalony plac zabaw na którym powstała anomalia grawitacyjna. obok rozwalonego kościoła. Spotkać można tam małą grupkę bandytów, niewielki oddział Powinności i martwą grupę monolitu w jednym z budynków.

desmond
Wygnany z Zony

Posty: 111
Dołączenie: 05 Lut 2011, 01:49
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 20:05
Miejscowość: Generatory
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tomiter w 26 Kwi 2011, 10:46

To by było coś ale ja bym chciał zeby lokacje były takie same jak w cień czarnobyla bo w zew prypeci to jest niesamowita mała mapa że żal wogule grać mało misji i wogule

Uwagi moderatora:

Zajrzyj do słownika. - xKoweKx

Za ten post Tomiter otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dżuz,
Negative MałyGłód, KoweK, kapucha, OneArmyMan.
Awatar użytkownika
Tomiter
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 04 Mar 2011, 16:39
Ostatnio był: 03 Lut 2012, 12:58
Miejscowość: Stare węgorzynko
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -5

Re: Nowe lokacje

Postprzez Kpuc w 27 Kwi 2011, 10:47

Nie czytałem poprzednich postów , zapomniałem jeszcze o czerwonym lesie czyli świecącym nocą , to z niego napływają nowe mutanty .

Wstępnie

Nie do końca opuszczone wsie , zamieszkałe przez tubylców pozostałych po eksplozji reaktora 4 i 5 są to ludzie już starsi nie mający już siły na długie wyprawy i walki z popromiennymi mutantami .

Nazwa w grze Popromienne Wsie

A wiec jest to obszar o wielkości 15Km lezący gdzieś za północno - zachodniej strony elektrowni gdzie życie płynie niczym kraina miodem i mlekiem jednak po zmroku każdy stalker musi być czujny albowiem zdarzają się tu dziwne przypadki zniknięć ludzi i straszne krzyki tragicznie umarłych , które się co nocy nasilają co rusz widać gołe szkielety z przecięciami na tak twardych kościach ludzkich jak piszczele , nie raz można znaleźć kawały mięsa ludzkiego rozerwanego na strzępy i pozostałości ekwipunku .

Specyfika obszaru :

Na artefakty nie mamy co liczyć, nie lezą gdzie popadnie , jest ich bardzo mało i są trudno dostępne , większość już wyzbierana przez zasiedleńców . Obszar mapy to w zasadzie 3 rożne powierzchnie : spalony las - w którym możemy znaleźć dziwne doły jak po bombach - do dziś naukowcy spierają się jakie to zwierze co to za mutant tak kopie i dlaczego . Zarośnięty las , las ten jest jak dżungla żyje w nim masa małych stworzeń, które drapią , gryza , zarażają dziwnymi chorobami . Ostatnia cześć lasu jest trójkąt bermudzki (który wcale nie jest trójkątny )kto się tam zapuści ten zginie nie mogąc się wydostać - tak twierdzą zasiedleńcy = a możne tylko kłamią a możne to jest jak sezamie otwórz się tam mogą być skarby jakich nikt na oczy nie widział lub kamień ,,monolit,, a mieszkańcy są jego strażnikami ? Ale nie takimi co strzelają do każdego co mogło by zaciekawić masy tylko sprytnie , dyskretnie .


Questy: mieszkańcy zasiedlonych terenów , proszą o odszukanie roślin i mutantów w zamian dzielą się jedzeniem , i artefaktami . Nieraz jak snajper musimy przesiedzieć w okopie czekając na dogodną okazje do strzału albowiem nie tak łatwo jest schwytać popromienne zmutowane zwierzę z wyczulonymi zmysłami .

Poglądowa mapka
:

Image


podsumowując:

Marzy mi się mapa do stalkera gdzie będziemy mogli poprowadzić samochód przemieszczając się pomiędzy odległymi punktami , podziwiając promienie śląca przedzierając się przez drzewa , gdzie będziemy mieli za zadanie polować na zwierzynę , wykonywać spokojne questy mieszkańców i słuchać ich opowieści przy ognisku , a stalkerów jak na lekarstwo .

Naszym zadaniem głównym będzie dowiedzieć się jak powstają te dziwne dziury w spalonym lesie .
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Nowe lokacje

Postprzez Paus w 27 Kwi 2011, 12:07

Tajemnicza Wyspa
(Istnieje naprawdę na południowy wschód od CEJ)
Mroczna,dzika i zamieszkana przez różne mutanty. Obfituje w anomalię chemiczne i grawitacyjne. Na końcu wyspy (patrząc od strony CEJ) znajdziemy dom starego stalkera, oferuje on nam kilka misji. Na wschodnim brzegu znajduję się przystań(znajdziemy tam kilka Burerów oraz tajne podziemne laboratoria). Na zachodnim brzegu znajdziemy kilka zardzewiałych statków w tym starą atomową łódź podwodną. Większość wyspy pokrywają anomalię obfite w artefakty( znajdziemy tam wszystkie artefakty pochodzenia grawitacyjnego i chemicznego. Wszystkie frakcje omijają ową wyspę gdyż wszyscy na niej zaginęli a ci którzy wrócili byli chorzy, ograbieni i ranni.

Zdania Główne:
1. Schowaj się w domu starego stalkera przed emisją(jednak nie chce nas wpuścić. Udaje nam się go przekonać dlatego że zgadamy mu się pomóc)
2. Zbadaj starą łódź podwodą (Stalker zwany pod przezwiskiem Grzmot zleca nam to zadanie. Powodem jest zainteresowanie dziwnym światłem. Znajdujemy tam dziwy kryształ w reaktorze.Wydobywamy go oraz bierzemy dokumentu leżące w kajucie kapitana. Gdy wychodzimy atakuje nas stado pijawek. Wracamy do niego i dajemy mu dokumenty i kryształ. Dostajemy za to amunicję do naszej broni oraz ruble.
3. Zabij Grzmota lub Najemników. (Gdy zbliżamy się do wyjścia z tej lokacji spotykamy grupę najemników ,którzy chcą zabić Grzmota możemy im pomóc lub ich zabić(jeżeli im pomożemy dostaniemy 100000 Rubli i Bąbel oraz Kompas. Jeżeli ich zabijemy to dostaniemy od Grzmota żywność, amunicję, 10000 Rubli i Ulepszoną SEVĘ.)
Zadania Dodatkowe:
1. Znajdź Laboratoria 76x (Jeżeli zgodzimy się znowu pomóc Grzmotowi, zleci nam on to zadanie. Polega na dotarciu do przystani i zbadaniu Laboratoria 76x, znajdziemy tam amunicję do karabinu Gaussa, dokumenty,Egzoszkielet, kilka apteczek i leki przeciwpromienne. Gdy zdobędziemy dokumenty przybędzie Grzmot i wręczy nam: złotą rybkę, Bąbel i 15000 Rubli.
2.Grzmot musi przetrwać. (Podczas powrotu na górę w głównym hallu napotkacie mnóstwo Zombi, Chimerę oraz Dziwnie zmutowane (niektóre znikają inne zadają obrażeni od ognia a jeszcze inne plują strzałkami) niby psy. Jeśli Grzmot przeżyje da ci: Kompas,RP-74 oraz 400 amunicji do niego. Jeżeli zginie automatycznie najemnicy z 3 zadania głównego stają się wrodzy.
"Dwie rzeczy popychają ludzi do działania – interes i strach"- Napoleon Bonaparte
Awatar użytkownika
Paus
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 17 Sty 2010, 13:12
Ostatnio był: 11 Sty 2023, 00:33
Miejscowość: Baza Stalkerów w Agropromie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 13

Re: Nowe lokacje

Postprzez Konklawe w 23 Cze 2011, 16:48

Czarny Las
Lokacja napotkana już w SoC przez jednego stalkera.
Lokacja ta jest odnogą czerwonego lasu.Różnice między czerwonym lasem to to że jest jeszcze bardziej zarośnięta
mniej znana i bardziej zabójcza.Cała jest obrośnięta lasami zmutowanymi trawkami i gąszczami.Spotkamy tam anomalie chemiczne i bagniste(wejście w nie powoduje zwidy).Spotkamy tam snorki pijawki.chimery,nibypsy i Scort'Anela-strażnika do mitycznego "Zaginionanego miasteczka".Spotkamy tam tylko 2 bezpieczne rejony-przy wejściu obóz grupy samotników oraz tartak w której stacjonują muśliwi Scorta.Główne miejsca:obóz samotników,tartak,bagno legowisko Scorta ,jaskinia,podziemna jama ,wielki dąb oraz anomalia Cień
Zadania głowne
1obronić obóz stalkerów przed pijawkami
2zdobyć zauwanie łowców poprzez zapolowanie na chimere
3zdobyć artefakt krąg który pozwoli otworzyć tajemnicze przejście do zaginionego miasteczka (znajdziemy w podziemnej jamie)
4zabić scorta
Zadania poboczne
1Zabić snorki przy wielkim dębie
2zabić zdrajce łowców
3obronić obóz stalkerów prze nibypsami(dwukrotnie)
4zabić bandytów w jaskini
Życie to największy sku*wiel i zawsze kopnie cie w dupe
Awatar użytkownika
Konklawe
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 14 Lis 2010, 20:56
Ostatnio był: 03 Lut 2020, 22:36
Miejscowość: Dolsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Nowe lokacje

Postprzez Gabriel w 23 Sie 2011, 09:52

Wilczanka - zanim Wilk wprowadził się do wioski i został tam szefem kotów, żył pod bunkrem Sidorowicza razem z innymi. Było tam opuszczone miejsce ewakuacyjne i tam postanowili zbudować nowy dom. Był tam przywódcą samotników, gdyż pokłócił się z Taczenką i Łukaszem o dowództwo. Jednak to nigdy nie miało wyjść na jaw. Taczenka tam mianował dowódcą Powinności Czachę, a sam poszedł poszukać czegoś z kilkoma ludźmi na Jupiterze. Natomiast Łukasz utworzył Wolność z osób lubiących rozróbę i swobodę. Wilk postawił na środku bar Mikołajewa by inni sobie nie zawadzali. Tam żył też mały Dzik i knuł z Mnichem przejęcie Doliny Mroku oraz Lis, myśliwy. Mikołajew był mentorem Barmana, uczył go handlu i innych sztuczek. Miejscowym technikiem był Majster produkujący też z Ojcem Diorem egzoszkielety. Wilczanka rozwijała się, Sidorowicz prowadził handel z wojskowymi oraz kilkoma klientami. Natomiast potajemnie Wilczarz i Szrama knuli coś na temat tego Striełoka i Sacharowa. Gdy nastąpił kryzys spowodowany masową emigracją do Zony i Wojnami Frakcji Wilk opuścił Wilczankę, inni zrobili to potem, natomiast Sidorowicz zakopał wejście i w tam tym miejscu postawił bunkier - jest to pozostałość po ich obozie. Niektórzy zginęli wiec obok wioski Wilka postawiona Grabarkę - cmentarz poległych. Bandyta, stalker - nieważne. Kiedyś jakoś się dogadywali. Teraz od czasu do czasu przyjdzie jakiś i zbezcześci krzyż bandyty czy tam należącego do jakiejś frakcji. Potem los potoczył się i w Powinności rządził Woronin a Barman był jednym z najlepszych biznesmenów w Zonie. Teraz niektórzy próbują znaleźć tajemne wejście gdzieś w Kordonie, gdyż podobno jest tam kilka anomalii nieznanych ludzkości i tajemniczy Wodorost - artefakt dający możliwość kontrolowania innych oraz inne nieznane zdolności. Jest to jednak przesada, ale podobno gdzieś jest właz z napisem "Wilczanka".
Pamiętaj, by śmiać się z innych wpierw naucz śmiać się z własnych niedoróbek i nieczystości. Jeśli ktoś postrzega Cię jako idiotę, nie liczy się zdanie innych, bo dla innych będziesz zawsze zajebistszą osobą niż osoba wyzywająca Cię - ona z kolei będzie owym idiotą. Liczy się to za kogo ty się uważasz. Ciesz się wolnością i nie żyj pod mocą innych - poczuj smak zerwania kajdan.

Za ten post Gabriel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Konklawe.
Awatar użytkownika
Gabriel
Tropiciel

Posty: 234
Dołączenie: 02 Sie 2011, 10:00
Ostatnio był: 14 Gru 2011, 17:11
Miejscowość: dlzkcmsfj afgva rwet 9a/7
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 23

Re: Nowe lokacje

Postprzez blacho w 17 Paź 2011, 17:09

"GROBOWIEC DIABŁA"
Jeśli wierzyć przewodnikowi to ta lokacja znajduje się na północny wschód od czerwonego lasu tuż przy rzece PRYPEĆ.
Według przewodnika który znalazł się przypadkowo tam zauważył że oddział "ISKRA"[ci stalkerzy co siedzieli obok bunkra ekologów w Janowie] wszedł do środka i wybiegł po ok.5min. wybiegł tylko Buława .
Przewodnik podbiegł do stalkera,opatrzył go i szybko zaniósł do pralni samoobsługowej.
Buława zeznał ze w jaskini były mutanty pierwszy raz spotkane przez niego jak to określił ze to mogła być krzyżówka chimery z legendarnym "diabłem chimerskim"
PO tym buława zmarł.
PO tej historii przewodnik ochrzcił jaskinie imieniem "GROBOWIEC DIABŁA".
Według stalkerów z Janowa stalker o imieniu TRAPER wyruszył do "GROBOWCA" na spotkanie z mutantami i słuch po nim zaginął
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: Nowe lokacje

Postprzez SkullDagger w 17 Paź 2011, 17:28

Opuszczona kopalnia

Jest to stara opuszczona kopalnie. Jej główne i w zasadzie jedyne wejście jest zasypane(duża laska dynamitu załatwi sprawe). Jest głęboka na 300metrów, wąskie korytarze, ślepe zaułki, bez zagubionej mapy i dobrej latarki nie ma co marzyć o wyjściu żywym. Podobno na samym dnie mieszka Stary Górnik, który zna wszystkie korytarze, a w nich aż roi się od snorków i pijawek, no i oczywiście ARTEFAKTÓW.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości