Nowa fabuła

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.TA.L.K.E.R - Fabuła

Postprzez MuchaMovies2 w 26 Sty 2013, 00:04

Ten Reaktor Strachu to straszny gniot. Żeby się nie wyrażać. Chodziło mi mniej więcej o to, jak był temat na forum, "Czy stalkerzy istnieją naprawdę?" I chodziło mi o to przedstawienie postaci z wiecie, cywilizowanego świata, który nagle trafia do Zony. i zaczyna tam żyć. Nawet może nie za bardzo z własnej woli.
Do Zony, hej Stalkerze. Do Zony, bo tam cud! Artefakt w dole leży, by zbawić Cię od psów.
Wypędzi te pijawki, rozproszy Zony mrok! Doprowadzi do Prypeci, i zrobi z mózgu sok. : O
Awatar użytkownika
MuchaMovies2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 02 Sty 2013, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2013, 23:40
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: S.TA.L.K.E.R - Fabuła

Postprzez Ardas w 26 Sty 2013, 01:02

Jedyną pewną cegłą na fabułę w klimatach Stalkera są początki Striełoka w Zonie. Tylko jak wtedy wyjaśnić, że nie wiemy o świadomości - Z itp? Czyli nie taka pewna... Mogliby dać nowego bohatera, nowe lokacje zbite w jedną, stare odświeżone itd, ale co z fabułą? Zdaje się, że wszystko na temat Czarnobyla już odkryliśmy. Chociaż mogę się mylić... W Zewie Prypeci jakoś z tego wybrnęli, jednak średnio, moim zdaniem.
Ardas


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: S.TA.L.K.E.R - Fabuła

Postprzez mdss w 26 Sty 2013, 10:26

proponowałbym autorowi tematu najpierw spisanie sobie całej fabuły Stalkera 1 na kartce i porównanie jej do swojego projektu ;)

Też pierwsze skojarzenie miałem z jakimś "far krajem" :P
Banał, standard, nie te realia.

Ale może sam pomyślę nad swoją wersją fabuły ;)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: S.TA.L.K.E.R - Fabuła

Postprzez MuchaMovies2 w 26 Sty 2013, 13:12

Pewnie! Chętnie przeczytam jak wy byście poprowadzili fabułę. ;)
Do Zony, hej Stalkerze. Do Zony, bo tam cud! Artefakt w dole leży, by zbawić Cię od psów.
Wypędzi te pijawki, rozproszy Zony mrok! Doprowadzi do Prypeci, i zrobi z mózgu sok. : O
Awatar użytkownika
MuchaMovies2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 02 Sty 2013, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2013, 23:40
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: S.TA.L.K.E.R - Fabuła

Postprzez Oriux w 26 Sty 2013, 13:23

Ja mógłbym grać chociażby Striełokiem (koleś to chodząca epickość) i odkrywać kolejną tajemnicę Zony.
Oriux
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 22 Maj 2012, 21:01
Ostatnio był: 04 Sty 2016, 22:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 23

Re: Nowa fabuła

Postprzez StefanStrielok w 26 Sty 2013, 19:54

Mam taki pomysł na fabułę do Shadow Of Charnobyl zaczynasz grę,nowo rekrutowanym żołnierzem wolności.Przybyłeś do Zony żeby pomóc wolności raz na zawsze pokonać powinność.Główna baza wolności znajduje się teraz w lokacji ATP jest tam cicho i spokojnie.Osadzili się tam po czym gdy stracili baze w Dolinie Mroku.Fabuła jego jest następująca pomóż wybić wolności całą frakcje powinność.1 misja idz na patrol.Znajdujesz tam nowe mutanty zwane kretoszczurami.Po wybiciu ich znajdujesz ciało rozszarpanego wolnościowca przez te nowe mutanty.Znajdujesz przy jego ciele PDA które zanosisz do ich przywódcy Czechowa.2-Teraz masz za zadanie zlokalizować gówną baze kretoszczurów.gdy już je znajdziesz musisz je zlikwidować po zlikwidowaniu wróć do Czechowa zamelduj się.3-Wyruszysz z 2 innymi wolnościowcami na patrol,ponieważ jeden ze wolnościowców zauważył nieduży odział powinności przy głównej placówce wejścia z ATP do Doliny Mroku.Po zabiciu ich przeszukaj ciała znajdziesz w ciele jednego z nich.Wróc do Czechowa i powiedz mu że znalazłeś pendrive.Po odczytaniu powie ci że planowali napaść na placówke ATP po wschodniej stronie.Zameldował ci że musisz temu zaradzić.Gdy wyeliminujesz tą grupe zamelduj się.Teraz Czechow zaproponuje ci żebyś wyruszył do bazy powinności po ich zapiski.4-Znajdz zapiski powinności i przynieś je.Wyruszasz do bazy powinności która znajduje się w agropromie.Po czym niedaleko od agropromu spotkasz samotnika.Który szuka frakcji.Możesz zaproponować mu odbicie dokumentów z bazy lub zostawienie go.Gdy odbijesz dokumenty wracasz do bazy.Misja 4-szukanie nowych rekrutów Czechow opowiada ci że przydali by się nowi rekruci do frakcji.Możesz wybrać stalkera którego spotkałeś już w agropromie lub poszukać w kordonie.Gdy znajdziesz już rekruta wracasz z nim do bazy i meldujesz się.Po przybyciu dostajesz nowe zadanie.Zadanie 5-Opowiada ci że pod ATP znajduje się stara sterownia,mówi ci też że może być tam niebezpiecznie więc dostajesz od niego jego broń przekazywaną z ojca na syna.Specjalny prototyp winchester.Jest zmodyfikowany ponieważ leżał 1 rok w anomalii.Dostajesz też zapas jedzenia,apteczek,bandaży i leków przeciwpromiennych.Po przyjściu zauważyłeś dziwną odmiane burerów.Gdy rozprawisz się z licznymi zombie,burrerami i nawet snorkami wracasz z dobrą wiadomością do Czechowa.Dostajesz 10tyś RU.Opowiada ci że teraz wyruszysz na daleką wyprawę żeby odbić baze najemników.Ponieważ Czechow otrzymał wiadomość że przechowują 3 wojskowe prototypy broni TRs.Zadanie-6 znajdz 3 prototypy broni TRs.Wyruszasz więc,gdy już dojdziesz baza znajduje się w zachodniej części wysypiska.Gdy dojdziesz już zauważysz mały lecz doświadczony odział najemników.Możesz zabić ich w nocy albo strzelać odrazu.Po wybiciu ich znajdujesz klucz.Po czym wchodzisz do i autobusu i znajdujesz skrzynkę w której znajdują się protoytypy.Znajdujesz je i zanosisz do Czechowa.Teraz masz do wyboru misje poboczne lub misje główną.Misje poboczne:Znajdz zmodfyfikowaną kurtke bandytów.Pozbądz się stada snorków.Lub znajdz schowek bandytów z ich zapsami.Gdy wybierzesz misje główną Czechow wyśle cię na najważniejsze z twoich zadań.Odbij baze powinności.Jednak nie idziesz tam sam za bazą powinności nie daleko lasku czeka na ciebie odział stalkerów.Gdy przyjdziesz już na miejsce zostajesz opnacerzony w prototypowy kombinezon Beryl.I BcWintorez.Zadanie jest bardzo ważne ponieważ ta baza jest dobrze strzeżona żołnierze są dobrze opancerzeni i mają swój pokój do przechowywania zapasów,broni,kombinezonów.Gdy oczyścisz baze zaczną schodzić się stalkerzy wolności.W tym twój generał.To jest mój pomysł.Co stało się dalej ?.Wolnośćiowcy przjeli kontrole nad wysypiskiem i kordonem.Podpisali sojusz ze stalkerami.Teraz razem panują nad wyspiskiem i agropromem.Teraz obie te frakcje zaczynają się rozwijać zyskują nowych rekrutów.To mój pomysł :).

Uwagi moderatora:

Za te ścianę tekstu z brakiem spacji po interpunkcji dostajesz warna. Tego nie da się przeczytać. - xKoweKx
Awatar użytkownika
StefanStrielok
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 31 Mar 2012, 18:22
Ostatnio był: 21 Lis 2021, 00:29
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: Nowa fabuła

Postprzez Voldi w 26 Sty 2013, 21:53

Naprawdę?... Koniecznie? Muszę?...

"znajduje się teraz w lokacji ATP jest tam cicho i spokojnie

Baza w adenozynotrifosforanie, nukleotydzie kluczowym w transporcie energii w organizmie?

Chłopie, jak chcesz coś pisać, to napisz porządnie... Przeczytałem do czwartej-piątej linijki, bo zdania trudno tam wyróżnić.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Nowa fabuła

Postprzez Gizbarus w 26 Sty 2013, 21:57

StefanStrielok napisał(a):Teraz masz za zadanie zlokalizować gówną baze kretoszczurów.


Pacz, jakie te kretynoszczury zorganizowane - nawet bazy tworzą :E A do tego gówne bazy... Czyżby pobierały lekcje u żuków-gnojarków? Stefan, wybacz, ale... Zanim zaczniesz coś na poważnie pisać, to chociaż sprawdź, czy nie narobiłeś błędów ortograficznych. O dobre pomysły cię nie proszę, bo niektórzy po prostu nie mają polotu. Ale patrz na błędy. I poprawiaj je. Ze słownikiem w ręku, jeśli język polski jest dla ciebie tak trudny.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Nowa fabuła

Postprzez MuchaMovies2 w 27 Sty 2013, 16:03

:idea: A jakby podzielić grę na trzy kampanie? : O Powiedzmy Wojskowego, szeregowego którego wysłali, do Zony? Druga to np.: anarchisty z Wolności, a trzecia, to Kampania Samotnika.
Do Zony, hej Stalkerze. Do Zony, bo tam cud! Artefakt w dole leży, by zbawić Cię od psów.
Wypędzi te pijawki, rozproszy Zony mrok! Doprowadzi do Prypeci, i zrobi z mózgu sok. : O
Awatar użytkownika
MuchaMovies2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 02 Sty 2013, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2013, 23:40
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: Nowa fabuła

Postprzez Gizbarus w 27 Sty 2013, 16:08

Mucha - na pewno brzmi to ciekawie, jednak sprawiłoby sporo kłopotów. Po pierwsze - każda taka kampania byłaby albo krótka (w końcu to trzy spojrzenia na sprawę) i niedopracowana (bo na pewno w końcu zaczęłoby brakować twórcom weny), albo wydawana w częściach (każda po 69.90, a starczająca na jeden wieczór gry :P ). Fakt, zadziałało to w wypadku Half-Life - Freeman, Calhoun, a na końcu Shepard ;)

I druga rzecz - jeśli już członek Wolności, to czemu też nie Powinności? A Czystego Nieba? Bandytów? A może ktoś chciałby zagrać jako zombie...:E Jednak tak jak mówiłem - spojrzenie na tą samą sprawę z różnych perspektyw mogłoby być dobre i ciekawe, gdyby było dobrze zrealizowane. Gdyby.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Nowa fabuła

Postprzez Leo0502 w 11 Lut 2013, 21:37

ja mam pomysł na zupełnie nową fabułe:

Jest rok 2017. Zbliżają się obchody 5 rocznicy wyłączenia mózgozwęglacza. Zostajesz wysłany do magazynów wojskowych(przyjmijmy że po wódkę).Niestety zastaje cię emisja i tracisz przytomność. Gdy się budzisz znajdujesz w opuszczonym domu, a obok ciebie leży martwy żołnierz Monolitu. Otrzymujesz od Łukasza SOS, że Monolit atakuje bazę Wolności. Trzeba przeszukać ciało bo Monolit zabrał nam cały sprzęt. Znajdujemy ulepszony pistolet Fora 12(!), apteczki, bandaże i TRs 301 z lunetą(!!!). Idziemy do Łukasza. Dowiadujemy się, że bazę zaatakował spory oddział Monolitu. Okazało się że przełamali barierę i zaje*iście uzbrojeni szturmują Fortyfikację, nie da się ani wejść, ani wyjść. (bla,bla,bla) Wolność przegrywa i udaje się uciec tylko 15 stalkerom, w tym nam i Łukaszowi. Musimy iść do bazy Powinności. Po dyskusji Łukasza z Woroninem dowiadujemy się, że Agroprom, Wysypisko, Kordon i Dolina mroku zostały odcięte od reszty wielkimi polami anomali, w Jantarze znowu działa PSI i wszędzi wałęsa się Monolit. A naszym zadaniem jest ustalić co się stało!

Fabuła w skrócie, czyli czego się dowiemy: Za wszystkim stoi Monolit. Żeby wyłączyć emiter w X-16 trza było ściągnąć Striełoka. Otworzyła się droga do nowej lokacji-Martwego Miasta(MM). W Dziczy, MM i Limańsku odkryto kolejne laboratoria X. Wszystkie związane są z emisjami. Z Lab X w Limańsku dowiadujemy się o Generatorach i X-1(jako główny kompleks). Naszym ostatnim zadaniem jest wyłączenie X1.

Lokacje:
-Magazyny Wojskowe
-Bar
-Dzicz
-Jantar
-Martwe Miasto(główna baza Najemników)
-Czerwony Las z CS(znów spotkamy Leśnika)
-Limańsk
-Generatory
-X-16, X-1, X z Dziczy, MM i Limańska

Jak wam się podoba moja koncepcja?

Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, Gizbarus, smichal74, Imienny.
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 21:13
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Re: Nowa fabuła

Postprzez Voldi w 11 Lut 2013, 21:51

Koshi, nie czepiaj się, sam pomysł nie jest taki zły. Z tą wódką to po prostu pustka w głowie. Może jakieś artefakty, czy znalezienie jakiejś zguby.

To byłoby względnie sensowne, pomysł Leo jest lepszy niż przynajmniej połowa zamieszczonych w tym temacie.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości