" - Nie wiem ile obecnie kosztuje ten silnik jednak wątpię aby firma GSC miała na to tyle kasiory. Bardziej realny był by silnik Unreal Engine 3 dosyć stabilny i zoptymalizowany.CryEngine2
Pojawią się nowe frakcje wraz z tym jak w Zonie pojawiają się siły Amerykańskie, Niemieckie i Francuskie
Wątek z bronią nuklearną, być może pojawić się ma nowa lokacja "Poligon", na której ową broń będzie można zaobserwować, gdzie pojawią się kopalnie i jednostki wojskowe
Zatrudnianie innych do wykonywania zadań pobocznych, tworzenie z nich oddziałów i zarządzanie nimi.
nowi przeciwnicy, anomalie, mutanty i "Bossowie", którzy posiadać będą własne unikalne zdolności rozwijające się w miarę akcji
Radzę traktować to info jako pogłoskę. Owszem sporo z tego ma sens ba wydaje się nawet, że jest to naturalna ewolucja tego co dotąd GSC obiecywało ale może to być również bujda na kółkach.
Medium napisał(a):Przeczytałem cały temat i mało brakło, żebym się popłakał ze śmiechu i rozpaczy.
Zacznijmy od początku:
1. Tłumaczenie z języka rosyjskiego. Powiedzieć, że jest słabe, to nic nie powiedzieć.
2. Na postawie tłumaczenia, które przekręca przynajmniej część informacji wyciągane są wnioski.
3. Nierealność tego co jest napisane po rosyjsku potęguje tłumaczenie.
To na razie tyle jeśli chodzi o przyczyny powstania tematu.
W sieci pojawiły się przecieki z informacjami o 3-cim Stalkerze! Źródło, zbliżone do programistów opracowujących grę z GSC opowiedziało o niektórych planach które mają być zawarte w 3-ciej części S.T.A.L.K.E.R.'?.
To, co jest wiadome na obecną chwilę:
Już teraz GSC w warunkach największej tajemnicy ostro przystąpiła do opracowania trzeciej części Stalkera. Na chwilę obecną wiadomo, że gra korzystaż będzie z nowego silnika. Jako kandydat rozpatrywany są między innymi CryEngine2! Tytuł roboczy gry brzmi: S.T.A.L.K.E.R. 3: Apocalyptic. Jeśli podejść do tematu poważnie powinna to być 2-ga część, jeśli pamiętać, że ?Czyste Niebo? jest prequelem, jednak uczestniczący w realizacji projektu uważają, że jest to już trzecia gra i tak ją nazywają. Wiadomo, że akcja gry będzie przebiegać po wydarzeniach ?Cienia Czarnobyla? jako logiczna kontynuacja jednego z zakończeń (nie wiadomo której) lub zacznie się równolegle z wydarzeniami ?Czystego Nieba?.
Koncepcja gry będzie bardzo zmieniona. Po pierwsze lokalizacji w grze pojawi się około dziesięciokrotnie więcej (ponad połowa z nich to lokalizacje bonusowe wynikające z dynamicznie rozwijającego się scenariusza i dostępne jedynie w wyniku pojawienia się określonej sytuacji w scenariuszu), co da możliwość wykorzystać nie tylko bardzo dużą ilość zakończeń, ale zmieniać scenariusz rozgrywki dynamicznie w trakcie jej trwania w wyniku wykonywania wybranym przez gracza sposobem postawione zadania. Innymi słowami można będzie przejść grę do końca, nie wykorzystawszy nawet połowy potencjału scenariusza i zadań. Klimat gry zostanie poprawiona dzięki wykorzystaniu technologii DX10, które będą wykorzystywane ?na cały regulator? (w związku z tym pojawia się pytanie o zgodności z XP). Planowanym jest, że w grze nie będzie ładowania poziomów (lokalizacji) będą one dynamicznie doładowywane. W taki sam sposób planowana jest interesująca nowość dotycząca poziomów trudności: to od niego (poziomu trudności) zależeć będzie pojawienie się wielu zadań scenariuszowych ich kolejności i zwrotów akcji. Konkretnie określonych misji nie będzie: gracz okaże się sam na sam z wrogą atmosferą Zony, i dojść do celu będzie mógł na kilka (kilkanaście ? niedokładne sprecyzowanie) różnych sposobów.
Wstępnie zawiązanie akcji rozwinie się w następujący sposób: po jednym z zakończeń z Zonie zdarzyło się coś, po czym zaczęła się ona powiększać. Do ochrony całości zostaje wysłany zagraniczny kontyngent wojskowy.
Na obecną chwilę wiadomo:
- Nie będzie wyraźnych misji scenariuszowych. Gracz będzie decydować sam co robić i jak działać w sytuacji w której się znajdzie. Informacja będzie najwartościowszą walutą w Zonie. Ilość misji pobocznych zwiększy się.
- Stalkerzy w nowych warunkach będą mieli najgorzej. Zona będzie o wiele niebezpieczniejsza, pojawią się nowi wrogowie, anomalie, mutanty i ?bossowie?, przy czym bossowiebędą posiadali osobiste unikalne możliwości, które będą się rozwijały w zależności od rozwoju sytuacji (to znaczy im dłużej ciągniesz, tym boss staje się silniejszy).
- Pojawią się nowe ugrupowania, jak i Zonę zacznie ochraniać kontyngent cudzoziemski (Amerykanie, Niemcy, Francuzi).
- Bardzo znacząco zmieni się część ekonomiczna gry: wartość dobrej broni - na wagę złota, tak samo z artefaktami.
- W grze pojawią się środki transportu, którymi można będzie samodzielnie kierować.
W trakcie dyskusji i ustaleń czy będzie:
- Możliwość wykorzystania taktycznej broni jądrowej (w związku z tym możliwe jest pojawienie się nowej lokalizacji w grze ?Poligon? z silosami jądrowymi i wojskowymi).
- Możliwe, że główny bohater będzie miał niektóre z dodatkowych cech i funkcji (odczucia organoleptyczne, skrytość, preparaty specjalne działające jak doping)
- Możliwość wynajmowania bohaterów do wykonania zadań, formowania z nich grup i dowodzenie nimi.
- Rozważa się możliwość pojawienia się w Zonie kobiet.
Informacja oczywiście w 100% nieoficjalna i niepotwierdzona.
do wishlisty bym dorzucił to, żeby byli tacy inni samotni podróżnicy/poszukiwacze jak nasz gracz
TAK!Zróżnicowane AI, od stalkerów którzy z chęcią nam pomogą, poprzez młodzików nie świadomych zony i srających w gacie na widok zmutowanego psa, do prawdziwych twardych skurwy****
to by była Zona!i duuuuuuuużo opuszczonych lokacji, dużo Zombie i innego ścierwa!
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości