wfrp w realiach S.T.A.L.K.E.R.A.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Postprzez SaS TrooP w 24 Mar 2008, 23:38

Ile chcesz tego mieć? Paręset? Nie lepiej po prostu dać właśnie np. Broń krótka, długa, eneretyczna, odporność na kule, promienne słońce itd.?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Reklamy Google

Postprzez Gildon w 25 Mar 2008, 00:12

Umiejętności ma być mnóstwo, żeby było jak najrealniej.
Microtus, właśnie o to mi i Tomciumowi chodzi. Tak jak w WFRP, wybierasz profesje(np, medyk),
MG przydziela ci umiejętności(np, medyk- pierwsza pomoc, anatomia itp.), tylko tutaj, będziemy rozdawać pkt na umiejętności.
Bonusy itd. też losowo, od profesji albo MG.
Po zrobieniu postaci, każdy robi jej opis. Wygląd, czym się zajmowała wcześniej, czy ma rodzinę, znajomych itd. wiecie o co chodzi, żeby można się było w postać wczuć.
Najważniejsze, żeby system był stabilny i bez błędów, żeby gra miała mnóstwo rzeczy- umiejętności, broni, pancerzy, profesji, żeby się nie nudziła.

A rpg, ma być i do sieci i do sesji z kumplami przy flaszce kozaka:).
Image
Awatar użytkownika
Gildon
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 13 Lut 2008, 03:36
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 21:09
Kozaki: 2

Postprzez SaS TrooP w 25 Mar 2008, 00:14

Dobra, jestem za tym. Mogę też cześć opracować. Ale czy ktoś do cholery przejrzał te pliki, które tu zostawiłem w załączniku!!!
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Gildon w 25 Mar 2008, 00:52

Nie, nie mam open office. Tomcium co teraz robisz? Ja się czepie systemu, gdy dowiem się o szczegółach profesji.
Image
Awatar użytkownika
Gildon
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 13 Lut 2008, 03:36
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 21:09
Kozaki: 2

Postprzez SaS TrooP w 25 Mar 2008, 00:56

A w Excelu nie możesz tego otworzyć?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez RogueTrooper w 25 Mar 2008, 10:33

Exel tego nie chce ruszyć za bardzo tylko zasypuje arkuszem pełnym krzaczków. Ja przejrzałem te pliki i mam kilka zastrzeżeń (chodzi głównie o broń).

Więc tak, Tokariev TT nie strzela nabojem 7.62x39 wz.43 tylko 7.62x25 TT, to samo tyczy sie Pepeszy. Reszta raczej błędy w nazewnictwie. Nie ma czegoś takiego jak Colt 1911 Hardballer. Jest AMT Hardballer, jeden z klonów Colta. Inna rzecz tyczy się Pistoletu tłumionego, nazwanego PM + PBS 1. PBS 1 to tłumik do AK a do PM'ki nie da się przykręcić tłumika. Jeśli chodziło Ci o ten w STALK'u na nazywa się on 6P9.

Zmieniłbym jeszcze coś. Chodzi mi o pancerze najemników. W tabelce mają wpisane ACUPAT, czyli najnowszy amerykański wzór munduru. Nie sądzę aby najemnicy (bądź co bądź profesjonaliści w tym co robią) używali kamuflażu, który nie maskuje praktycznie nigdzie :P . MARPAT tez bym im zabrał i dał coś co maskuje w terenach miejskich i "narodziło" się w Europie, taki bardziej swojski klimat niż jankeskie fanaberia.

2 część to tylko takie moje opinie, jednak Ty SaS jesteś twórcą i sam zdecydujesz co lepsze :) .
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez SaS TrooP w 25 Mar 2008, 11:56

1. . Wiem o tej pepeszce. Ale po cholerę wprowadzać nowy nabój tylko dla powiedzmy dwóch broni?
2. Chyba nie dopisałem w Hardballerze prototyp? BO chodziło mi o wersję Colta z 8-śmio nabojowym magazynkiem (7 jest za małe), to takie "sklejenie".
3. PMkę poprawię.

Fakt, może trochę najemników faworyzuję i chciałbym, żeby mieli najnowszy sprzęt. A jeśli ACU nie maskuje nigdzie, to się grubo mylisz! To jest moim zdaniem najlepsze camo świata (o zgrozo amerykańskie) i jest najlepsze na pustynie, czasem śnieg no i oczywiście miasto.
MAT pasuje troche gorzej, ale chodziło mi o to, by pokazać ich doświadczenie i przewagę zachodniego sprzętu. A pozatym, to moi ulubieńcy :D
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Microtus w 25 Mar 2008, 12:37

SaS TrooP napisał(a):1. . Wiem o tej pepeszce. Ale po cholerę wprowadzać nowy nabój tylko dla powiedzmy dwóch broni?
2. Chyba nie dopisałem w Hardballerze prototyp? BO chodziło mi o wersję Colta z 8-śmio nabojowym magazynkiem (7 jest za małe), to takie "sklejenie".
3. PMkę poprawię.

Fakt, może trochę najemników faworyzuję i chciałbym, żeby mieli najnowszy sprzęt. A jeśli ACU nie maskuje nigdzie, to się grubo mylisz! To jest moim zdaniem najlepsze camo świata (o zgrozo amerykańskie) i jest najlepsze na pustynie, czasem śnieg no i oczywiście miasto.
MAT pasuje troche gorzej, ale chodziło mi o to, by pokazać ich doświadczenie i przewagę zachodniego sprzętu. A pozatym, to moi ulubieńcy :D


1) Żeby było jak najbardziej realistycznie?

No i nie ma sensu przepakowywać którejkolwiek z frakcji. Zwłaszcza, ze najemnicy aż tak dobrze nie byli uzbrojeni w grze. Zachodni sprzęt nie zawsze jest lepszy. Zwłaszcza jeśli chodzi o kamuflaże.
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Postprzez RogueTrooper w 25 Mar 2008, 14:55

SaS TrooP napisał(a): A jeśli ACU nie maskuje nigdzie, to się grubo mylisz! To jest moim zdaniem najlepsze camo świata (o zgrozo amerykańskie) i jest najlepsze na pustynie, czasem śnieg no i oczywiście miasto.


No o gustach się nie rozmawia :) jednak z taktycznego punktu widzenia UCP, jest "ślepą uliczką" w historii kamuflażu. Z założenia miał maskować wszędzie (w teorii) a wyszła jakaś szarobura pidżama. Do działań w taktyce zielonej nie nadaje się a nawet przeszkadza. Do walk w mieście potrzebny jest albo ciemny kolor (granatowy, czarny, ciemnoszary) lub różne urban camo (czyli wzory zwykłych kamuflaży "zwykłych" ze zmienionymi barwami na szare, czarne). Działają one na zasadzie rozbijania sylwetki kamuflowanego dzięki zastosowaniu kontrastów (np. białe i czarne plamy). UCP z daleka jest jednobarwna jasnoszarą plamą. Maskuje dość dobrze w terenach pustynnych/arabskich miastach jednak w stalku takie nie występują. Nie jest to tylko moje zdanie ale ekspertów wojskowych i airsoftowców.

SaS TrooP napisał(a):1. . Wiem o tej pepeszce. Ale po cholerę wprowadzać nowy nabój tylko dla powiedzmy dwóch broni?


Skoro do 2 broni nie chcesz robić specjalnie amunicji to dlaczego masz jeden rodzaj tylko do Desert Eagle'a (.357)?
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Gildon w 25 Mar 2008, 17:17

Fakt, może trochę najemników faworyzuję i chciałbym, żeby mieli najnowszy sprzęt

świetny erpeg by nam wyszedł gdyby tak było jak mówisz. Jak to mówiłeś wcześniej, że mają być klasy gorsze i lepsze, jedna frakcja najlepsza... Gracze nie mieli by wyboru i grali jedna postacią bez przerwy...
Image
Awatar użytkownika
Gildon
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 13 Lut 2008, 03:36
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 21:09
Kozaki: 2

Postprzez SaS TrooP w 25 Mar 2008, 17:26

RogueTrooper napisał(a):
SaS TrooP napisał(a): A jeśli ACU nie maskuje nigdzie, to się grubo mylisz! To jest moim zdaniem najlepsze camo świata (o zgrozo amerykańskie) i jest najlepsze na pustynie, czasem śnieg no i oczywiście miasto.


No o gustach się nie rozmawia :) jednak z taktycznego punktu widzenia UCP, jest "ślepą uliczką" w historii kamuflażu. Z założenia miał maskować wszędzie (w teorii) a wyszła jakaś szarobura pidżama. Do działań w taktyce zielonej nie nadaje się a nawet przeszkadza. Do walk w mieście potrzebny jest albo ciemny kolor (granatowy, czarny, ciemnoszary) lub różne urban camo (czyli wzory zwykłych kamuflaży "zwykłych" ze zmienionymi barwami na szare, czarne). Działają one na zasadzie rozbijania sylwetki kamuflowanego dzięki zastosowaniu kontrastów (np. białe i czarne plamy). UCP z daleka jest jednobarwna jasnoszarą plamą. Maskuje dość dobrze w terenach pustynnych/arabskich miastach jednak w stalku takie nie występują. Nie jest to tylko moje zdanie ale ekspertów wojskowych i airsoftowców.

SaS TrooP napisał(a):1. . Wiem o tej pepeszce. Ale po cholerę wprowadzać nowy nabój tylko dla powiedzmy dwóch broni?


Skoro do 2 broni nie chcesz robić specjalnie amunicji to dlaczego masz jeden rodzaj tylko do Desert Eagle'a (.357)?


Poczytam jeszcze o brytyjskich kamuflażach. I jak się nazywał ten szwajcarski? BO jego by można było zastosować...

Co do Pustynnego Orła, potem doda się jeszcze Colta Anacondę z lunetką i Colta Pythona.

Urban camo szaro czarne najlepsze jest właśnie.. na zielone tereny (nie wierzyłem, póki nie zobaczyłem). Przemyślę to jeszcze, mimo, że z w moim założeniu z ACU nie zrezygnuję, ale w sumie w MAR nie widziałem jeszcze nikgo prócz marinsów, to to można by usunąć.

A Merksi wcale nie mają złej broni. LR 300 jakoś mi nie podchodzi, ale SIGi już np. tak...
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Tomcium w 25 Mar 2008, 18:51

echh... mamy napisać podręcznik a dyskutujemy o tym który kamuflaż najlepiej maskuje. (kocham Polski wz.93 :D) Ale dobra tak serio to ja teraz piszę profesje. Do każdej będzie
-opis (chodzi tu o opis zewnętrzny)
-Charakter (charakter to gracz będzie sam wymyślał ale wiadomo że np. morderca nie będzie dobry...)
-Przyjaciele i wrogowie (a cóż tu tłumaczyć, dokładnie tak jak z gry)
-Statystyki (przyrost statystyk - czyli + do tego co wylosowałeś bądź - )
-Umiejętności (dla każdej profesji będą inne umiejętności, oczywiście będą też wspólne dla każdej profesji)
no i na razie jest bodajże 6 lub 7 podstawowych profesji i każda z nich ma jednego upgrade'a :P daje to łącznie 12 lub 14 profesji : )
Awatar użytkownika
Tomcium
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 14 Sty 2008, 17:12
Ostatnio był: 26 Sie 2008, 15:10
Miejscowość: Suwaliszki xD
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości