[Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez RamzeS w 04 Wrz 2010, 12:04

Witam.mam problem chłopaki.... mianowicie mam viste 64 bit. wiec zainstalowałem sobie SDK 0.4 tak jak to było w tutorialu na mod.stalker.pl pierwszy sposób nie zadziałał, drugi... za pomocą Vmware było lepiej bo pytało o MSCVP71.dll, wpakowałem tego brakującego dllka do system32 i do folderu bins z lever editorem, uruchamia się a tu myk....
taki sam error jak na viscie
mam zainstalowanego d9.0c żeby nie bylo na tym windows xp proffesional.
Załączniki
Bez tytułu.jpg
wiec??? macie jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
RamzeS
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 12 Mar 2009, 16:05
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 19:24
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez MatrixSTR w 04 Wrz 2010, 13:13

a masz w folderze z Level editorem ten plik fs.ltx? jeśli nie to zrób tak, utwórz nowy dokument tekstowy, wklej tam to
Kod: Zaznacz wszystko
$sdk_root$         = false| false| $fs_root$
$sdk_root_raw$      = false| false| $sdk_root$|            rawdata\
$local_root$      = false| false| $sdk_root$
$server_backup$       = true|  false| $sdk_root$|           backup\
;
$game_data$          = false| true|  $sdk_root$|            gamedata\
$game_ai$          = true|  false| $game_data$|             ai\
$game_spawn$       = true|  false| $game_data$|             spawns\
$game_levels$       = true|  false| $game_data$|             levels\
$game_meshes$       = true|  true|  $game_data$|             meshes\|       *.ogf;*.omf|    Game Object files
$game_anims$       = true|  true|  $game_data$|             anims\|       *.anm;*.anms|    Animation files
$game_dm$          = true|  true|  $game_data$|             meshes\|       *.dm|             Detail Model files
$game_shaders$       = true|  true|  $game_data$|             shaders\
$game_sounds$       = true|  true|  $game_data$|             sounds\
$game_textures$       = true|  true|  $game_data$|             textures\
$game_saves$       = true|  false| $sdk_root$|             savedgames\|   *.sav|          Saved games
$game_scripts$       = true|  false| $game_data$|             scripts\|         *.script|       Game script files
$game_config$       = true|  false| $game_data$|             config\
;
$level$            = false| false| $game_levels$
$logs$            = true|  false| $sdk_root$|            logs\|       *.err|          Log files
$sounds$          = true|  true|  $sdk_root_raw$|          sounds\|       *.wav|          Wave files
$textures$          = true|  true|  $sdk_root_raw$|       textures\
$objects$          = true|  true|  $sdk_root_raw$|         objects\|       *.object;*.lwo| XRay objects
$clips$            = true|  true|  $sdk_root_raw$|       objects\|       *.clip|         Object clips
$maps$            = true|  true|  $sdk_root$|            maps\|       *.level|        XRay levels
$groups$            = true|  true|  $sdk_root$|            groups\|       *.group|        XRay groups
$temp$            = true|  false| $sdk_root$|             temp\
$import$          = true|  true|  $sdk_root$|             import\|       *.object;*.lwo;*.txt;*.xr;*.wav;*.obj;*.ltx|    Files
$detail_objects$     = true|  true|  $import$|             |          *.dti|          Detail indices
$omotion$          = true|  true|  $import$|              |          *.anm|          Object animation files
$omotions$          = true|  true|  $import$|              |          *.anms|         Object animation list files
$smotion$          = true|  true|  $import$|              |          *.skl;*.skls|   Skeleton motion files
$sbones$          = true|  true|    $import$|              |          *.bones|          Skeleton bone data files
zapisz, i zmień nazwe na fs.ltx (pamiętaj o rozszerzeniu) :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez RamzeS w 04 Wrz 2010, 15:23

dzięki miałem tego fs.ltx w innym folderze... ale teraz nie znajduje
gamedata/gamemtl.xr
gamedata/shaders_xrlc.xr
ląduje się dalej i crash

wie ktoś o co chodzi?? skopiowałem te pliki z innego folderu gamedata do tego folderu gamedata tam gdzie był levereditor i wtedy odrazu error
Awatar użytkownika
RamzeS
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 12 Mar 2009, 16:05
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 19:24
Kozaki: 1

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2012, 17:43

Odkop totalny, wiem.

Skąd wziąć triala 3ds Maxa w wersji 7/8? Nigdzie w Internecie nie mogę znaleźć, jest tylko najnowsza wersja, a ona z tego co wiem nie współpracuje z SDK. Wiecie, chciałbym sobie mapki poprzerabiać czy coś.

POMOŻE ktoś czy NIE?
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez tomasz4815 w 22 Wrz 2012, 18:08

Zobacz to.

Za ten post tomasz4815 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wunderwaffe.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:54
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2012, 18:26

A jest inne źródło? Dałem Kozaka, po czym odkryłem, iż z tej strony skasowali siódmą wersję (jest tylko 2013).
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez nelson82 w 22 Wrz 2012, 18:45

Sprawdzałeś te linki?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2012, 18:53

Teraz już widzę i linki wyglądają naprawdę świetnie :). Oby nie było żadnego błędu 404...
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość