[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez k4r00 w 01 Paź 2010, 15:18

Dzięki wielkie likwid! Ratujesz mi tyłek. :E :wódka:

Uwagi moderatora:

Od dziękowania są kozaki, a nie posty!
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez caleb59 w 01 Paź 2010, 15:54

Pathetic_Ripper napisał(a):@caleb spróbuj może w tym pierwszym krytycznym okresie zrezygnować z dynamicznego oświetlenia. Ponadto spróbuj przegrać ten moment nie biorąc żadnych zadań pobocznych. I być może Rosjanie nie bez kozery stanowczo nie zalecali stosować quicksave'a...

EDIT: Przegraj Prypeć z autosave'a.

EDIT2: Antreg wspomina o tym, że jeśli przywracany był patch 1.0004 po 1.0005 czy 1.0006 też mogą dziać się cuda-wianki.

Gram od początku na 1.0004 - nie robię dziwnych mieszanek patchami... Potestowałem dziś na statyku - nic nie dało - nadal losowe wypady na pulpit w Prypeci nawet po wczytaniu autosave'a - odinstalowuje tego moda - mam dosyć... :-/
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pathetic_Ripper w 01 Paź 2010, 16:11

@caleb dokonaj jeszcze dramatycznego rzutu na taśmę - zacznij od nowa i tym razem nie rób quicksave'ów.
Ostatnio edytowany przez Pathetic_Ripper, 01 Paź 2010, 16:57, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Pathetic_Ripper
Łowca

Posty: 528
Dołączenie: 12 Lip 2010, 17:51
Ostatnio był: 13 Lis 2010, 09:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 64

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez utak3r w 01 Paź 2010, 16:31

Ogólnie, to sprawa wygląda tak, że zapewne któregoś pakietu nie zapisuje, albo zapisuje go źle. Po pewnym czasie może to doprowadzić do uszkodzenia.
Aby to naprawić, trzeba być niestety autorem moda - innymi słowy, znać jego architekturę na wylot.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez k4r00 w 01 Paź 2010, 17:40

Modzik fajny jak narazie. Teraz jestem w magazynach wojskowych i powiedzcie mi proszę czemu nie zalicza mi zadania gdy odbijam barierę z rąk wojaków? Dodam że Czapa żyje i ma się dobrze. Z ważniejszych postaci tylko max zaliczył zgon. Co robię nie tak?
EDIT: Ok dzięki.
Ostatnio edytowany przez k4r00, 01 Paź 2010, 18:26, edytowano w sumie 1 raz
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Piterxd w 01 Paź 2010, 17:51

Ja robiłem quick save zarówno w NS jak i w tym modzie i z tego problemu nie było. W ścieżkach nie miałem jak narazie ani jednego wylotu. Chcesz @caleb to mogę ci podrzucić mojego save'a i sprawdzisz czy będzie to samo.
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pathetic_Ripper w 01 Paź 2010, 18:17

k4r00 napisał(a):Modzik fajny jak narazie. Teraz jestem w magazynach wojskowych i powiedzcie mi proszę czemu nie zalicza mi zadania gdy odbijam barierę z rąk wojaków? Dodam że Czapa żyje i ma się dobrze. Z ważniejszych postaci tylko max zaliczył zgon. Co robię nie tak?


Żeby zadanie zostalo zaliczone Czapa musi zająć swoje stanowisko przy Barierze. Czasem idzie dość niemrawo - przebiegnij się do bazy, u mnie to go "przyśpiesza".
Awatar użytkownika
Pathetic_Ripper
Łowca

Posty: 528
Dołączenie: 12 Lip 2010, 17:51
Ostatnio był: 13 Lis 2010, 09:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 64

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez STALKER w 01 Paź 2010, 18:38

@Pathetic_Ripper, już mam broń wartą mojej kabury - DE przerobiony na 9x39 :) FN to nie jest, ale działa ;)
EDIT: Kur... to chimerę jednym strzałem kladzie :D

Jak dostać się do Prypeci? Z ATP (widoczne) przejście mam tylko do magazynów.

Czy worek trawy dla Kniazia można znaleźć bez pomocy naukowców? Tzn. czy już jest zespawnowany w Magazynach, czy muszę zapytać niebieskich o koordynaty?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez utak3r w 01 Paź 2010, 19:59

Oj caleb, caleb.... wg Ciebie nie jestem odpowiedzialny jedynie za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz...
Najpierw na całe forum krzyczałeś, że moje skrypty rozwalają grę, że bugi, że to i tamto... w końcu sam stwierdziłeś, że to nieprawda, ale ile nerwów mi tym zepsułeś i ile mi złego imienia przyniosłeś....

Teraz znów to samo. Doktor. Cebulku kochany - tekstura doktora jest zrąbana. Jakbyś uważniej przyjrzał się doktorkowi na waniliowych shaderach, zobaczyłbyś, że tam również wygląda, jak po ciosach skalpelem - a moje shadery jedynie ów błąd uwypuklają!

Image

Ale nie ma to jak dobra rozróba, zwłaszcza, gdy można spróbować znów mi coś udowodnić, choć - jak zwykle zresztą - nie masz racji.

Spojrzę dzisiaj na tę teksturę, ale jeśli się okaże, że rozwalone jest mapowanie UV modelu... popatrzę, może uda mi się to naprawić. Niemniej, wbij sobie do tej swojej główki, że to nie jest wina shaderów, co zresztą było jedną z najbardziej Twoich karkołomnych tez. Po prostu pokazujesz, że kompletnie nie wiesz, co to są shadery... Ale niech Ci będzie. Może już bardziej mojego imienia nie zepsujesz, może inni zaczną w końcu ignorować Twoje wypowiedzi...
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pathetic_Ripper w 01 Paź 2010, 20:12

STALKER napisał(a):@Pathetic_Ripper, już mam broń wartą mojej kabury - DE przerobiony na 9x39 :) FN to nie jest, ale działa ;)
EDIT: Kur... to chimerę jednym strzałem kladzie :D


To armata która ma wszystkie armaty pod sobą :wink:

STALKER napisał(a):Jak dostać się do Prypeci? Z ATP (widoczne) przejście mam tylko do magazynów.


Spokojnie, przejście do Prypeci otworzy się w późniejszym czasie/etapie gry.

STALKER napisał(a):Czy worek trawy dla Kniazia można znaleźć bez pomocy naukowców? Tzn. czy już jest zespawnowany w Magazynach, czy muszę zapytać niebieskich o koordynaty?


Możesz go odszukać na własną rękę, jest zespawnowany, ale może się okazać że kiedy już go znajdziesz będziesz na zasłużonej, stalkerskiej emeryturze :wink: Wal do Naukowców, pogadaj z K. - cena nie jest wygórowana i na 99% będziesz na nią przygotowany.
Awatar użytkownika
Pathetic_Ripper
Łowca

Posty: 528
Dołączenie: 12 Lip 2010, 17:51
Ostatnio był: 13 Lis 2010, 09:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 64

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez STALKER w 01 Paź 2010, 20:26

Pathetic_Ripper napisał(a):To armata która ma wszystkie armaty pod sobą :wink:
"Armata" to bardzo dobrze dobrane słowo :D Pijawka, chimera, kontroler - po strzale w łeb leżą. Muszę przetestować na jakichś stalkerach - może wystarczy sam pistolet na wyprawy ;)

Pathetic_Ripper napisał(a):Możesz go odszukać na własną rękę, jest zespawnowany, ale może się okazać że kiedy już go znajdziesz będziesz na zasłużonej, stalkerskiej emeryturze :wink:
Już znalazłem ;) Zonę przeczesałem już na wylot. Tylko jednych drzwi nigdy nie otworzyłem - w podziemiach Mózgozwęglacza chyba.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez caleb59 w 01 Paź 2010, 20:47

utak3r napisał(a):Oj caleb, caleb.... wg Ciebie nie jestem odpowiedzialny jedynie za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz...
Najpierw na całe forum krzyczałeś, że moje skrypty rozwalają grę, że bugi, że to i tamto... w końcu sam stwierdziłeś, że to nieprawda, ale ile nerwów mi tym zepsułeś i ile mi złego imienia przyniosłeś....

Teraz znów to samo. Doktor. Cebulku kochany - tekstura doktora jest zrąbana. Jakbyś uważniej przyjrzał się doktorkowi na waniliowych shaderach, zobaczyłbyś, że tam również wygląda, jak po ciosach skalpelem - a moje shadery jedynie ów błąd uwypuklają!

Image

Ale nie ma to jak dobra rozróba, zwłaszcza, gdy można spróbować znów mi coś udowodnić, choć - jak zwykle zresztą - nie masz racji.

Spojrzę dzisiaj na tę teksturę, ale jeśli się okaże, że rozwalone jest mapowanie UV modelu... popatrzę, może uda mi się to naprawić. Niemniej, wbij sobie do tej swojej główki, że to nie jest wina shaderów, co zresztą było jedną z najbardziej Twoich karkołomnych tez. Po prostu pokazujesz, że kompletnie nie wiesz, co to są shadery... Ale niech Ci będzie. Może już bardziej mojego imienia nie zepsujesz, może inni zaczną w końcu ignorować Twoje wypowiedzi...

Napisałem: "Najprawdopodobniej są to bugi występujące na Twoich shaderach a nie w teksturach - czy da się to poprawić?"
Do takiego wniosku pomógł mi dojść @ati, z którym gadaliśmy o tym na SB a Ty od razu szaleju dostajesz, że jak to śmiem potępiać Twoją robotę...
Specjalnie napisałem na początku zdania "Najprawdopodobniej" byś nie odniósł takiego negatywnego wrażenia ale widać na nic to się zdało...
Cóż spróbuj poprawić jeśli dasz radę i nie spinaj tak pośladów następnym razem bo Ci żyłka z tej złości pęknie... :E
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości