[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Bubciu w 21 Cze 2011, 02:20

Witam, mam prośbę, mógłby ktoś wrzucić ten patch zmieniający odległość oka od przyrządów celowniczych? Bo link padł a to przybliżenie mnie drażni ;P

:arrowd: Dzięki wielkie :)
Ostatnio edytowany przez Bubciu 21 Cze 2011, 19:26, edytowano w sumie 2 razy

Bubciu
Wygnany z Zony

Posty: 27
Dołączenie: 01 Lip 2008, 20:29
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 21:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez scigacz1975 w 21 Cze 2011, 16:44

Zanim ściągniesz to sam zrobisz. Otwórz sobie gamedata\config\weapons i w ltx-ach broni które nie mają zintegrowanego celownika (scope_status = 1 - zintegrowany, scope_status = 2 - dopinany, scope_status = 0 - niedostępny[tu może być kolimator]) znajdź sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled         = true
scope_zoom_factor          = 55

i ustaw sobie tak jak u mnie zoom_factor = 55 - przybliżenie jest wtedy minimalne, ew = 60 wtedy jest zerowe
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 21 Cze 2011, 17:05

To ciekawe, bo ja u siebie musiałem dać 99 aby było prawie zerowe :) Ale może dlatego, że gram z FOV Switcherem na maksymalnej ogniskowej.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Potrzebuje pomocy przy modzie

Postprzez tabaa w 21 Cze 2011, 20:22

Mam problem z Zew monolitu , po uruchomieniu jest ok , wszystko od początku idzie normalnie ,stany gry się zapisują .Przy wczytywaniu bug trap .
Pecek i5 2x3,33 ; grafa GF GTX 560 ; 8 RAM , system Win 7 x64 pro sp1 ,gra soc 1,0006 pudełko inne mody ok
zew monolitu wywala
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Mogłeś od razu w temacie o modzie napisać ;) - Wheeljack
tabaa
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 02 Cze 2011, 18:51
Ostatnio był: 01 Lut 2012, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Cromm Cruac w 21 Cze 2011, 20:59

Pathetic_Ripper napisał(a):Działa z wersją S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla 1.0004!

Opis czytać! Wyszukiwarki używać!
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 23 Cze 2011, 16:12

Z racji, że Zew Monolitu jest modyfikacją w którą się gra bardzo długo(chyba nawet dłużej jak w vanillę), przygotowałem mocno edytowany system pogodowy, specjalnie na potrzeby tego moda. Jakiś czas temu stwierdziłem, że miło byłoby uświadczyć nową, bardziej zmienną i ładniejszą pogodę, tak więc zabrałem się do roboty, i dzisiaj mogę się z wami podzielić efektem pracy. Wielkie dzięki dla CrommCruac oraz Trojanuch'a za wskazówki.

Image

Idąc od początku- tekstury nieba wycięte z Atmosfear 2.1. Jest ich naprawdę dużo, tak więc dzień w Zonie jest mocno zróżnicowany i tekstury nieba nie powtarzają się. Wyregulowałem pogodę w ten sposób, aby uniknąć deszczu z czystego nieba. Taka sytuacja pojawia się tylko raz (w okolicach godziny 12), około 15 minut przed nadejściem ciemnych chmur, oraz po ich zniknięciu. Niestety, mimo zmiany parametru za to odpowiedzialnego we wszystkich plikach, nie mogę z tym nic zrobić. Nie jest to problem, tak po prawdzie- wiele razy byłem świadkiem mżawki z takiego nieba.
Edytowane oświetlenie dla poszczególnych pór dnia. Na przykład- przy wschodzie słońca wszystko jest spowite w żółtawej kolorystyce, aby wraz z górowaniem słońca owa kolorystyka przeszła w neutralną, a z nadejściem popołudnia, a poźniej wieczora nabrała tonacji zółtawej, pomarańczowej i ciemno pomarańczowej. Teraz wszystko wygląda naprawdę ciekawie, żywo i mocno- koniec ze świecącymi ścianami/ betonowymi płytami, które powstawały na wskutek nieumiejętnego edytowania parametrów za to odpowiedzialnych. Wszystko jest stonowane, nie razi w oczy, a jednocześnie mocno podbite(można zobaczyć na screenach). Kilka innych pierdółek typu dynamiczne flary, kolory słońca, wyłączone emisje itp...Na koniec zostawiłem gwóźdź programu, czyli:

Nowa muzyka w niemal wszystkich lokacjach- wyselekcjonowałem ambient, który wg mnie idealnie pasuje do Stalkera, i jest znacznie lepszy od tego wykonanego przez MoozE (z MoozE zostawiłem raptem dwa utwory- Rad Rain i jeszcze jeden, którego nazwy nie pamiętam). Wyciąłem też muzykę z Zew Prypeci- muzyka z Zatonu jest odtwarzana w Kordonie i Agropromie, muzyka z Janowa w Jantarze, a muzyka z Prypeci jest odtwarzana właśnie w Prypeci oraz w Sarkofagu. Wg mnie, klimat gry wzrósł w wielkim stopniu.

Instalacja: wrzuć folder gamedata do folderu z Zew Monolitu i potwierdź zamianę wszystkich plików. Plik user_monolith wrzuć do folderu:

Kod: Zaznacz wszystko
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC

Kod: Zaznacz wszystko
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC


Podczas gry uruchom konsolę i załaduj ustawienia wpisując cfg_load user_monolith.

Download Call of Monolith Weather Mod

Screeny zrobione z użyciem moda Autumn Aurora (finalnej wersji).

HELP:

Mam problem z przebiegiem transmutacji Księżycowy Smok -> Puding. Napisane jest, iż "Księżycowego Smoka" wrzucamy do anomalii Galareta na 12 h. Wrzucam więc owego Smoka do Galarety(spróbowałem do kilku), lecz nic się nie dzieje- nie mam charakterystycznego rozbłysku ekranu.

EDIT: Znalazłem posta na 60 stronie, mówiącego, że należy wrzucić nie Błyszczącego, a Księżycowego Smoka. Okazało się, że to prawda.

Mam pytanie- gdzie znajdę Szturmowego Abakana? Próbowałem kupić u Kutwy, następnie u Pietrenki oraz barmana, a potrzebuję tego karabinu dla Kniazia.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Bubciu, Cromm Cruac.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez desmond w 24 Cze 2011, 12:50

Mam problem. Gra działa normalnie, zapisuję i kiedy chcę wczytać grę wywal mnie i jest coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil


????????

desmond
Wygnany z Zony

Posty: 111
Dołączenie: 05 Lut 2011, 01:49
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 20:05
Miejscowość: Generatory
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 24 Cze 2011, 12:54

Gra działa tylko pod patchem 1.0004, czytajcie uważnie ludzie...wszystko jest napisane w 1 poście.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Bubciu w 24 Cze 2011, 13:13

Ja mam jeszcze pytanie. Czy da się jakoś wyrzucić "zablokowane" rzeczy z ekwipunku? Chodzi mi o te metalowe kontenery dla Salomona, zrąbałem to zadanie bo znalazłem je za późno i już nie mogłem ich mu oddać, a teraz nosze te 18 kg niepotrzebnie. Pewnie da się gdzieś w gamedata to odblokować, ale za cholerę nie mogę tego znaleźć.

Bubciu
Wygnany z Zony

Posty: 27
Dołączenie: 01 Lip 2008, 20:29
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 21:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 24 Cze 2011, 14:07

Chyba się nie da. Fajnie byłoby, gdyby dało się również wywalić zadania z PDA, których nie zrobiłem jeszcze na początku gry...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez scigacz1975 w 24 Cze 2011, 18:17

da się tylko musisz poszukać w którymś ltx z nazwą amk - są w gamedata\config\misc. A najprościej będzie znaleźć te itemy i zmienić inv_weight na = 0, nie wywalisz ale też nie będą nic ważyć
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez wuja91 w 24 Cze 2011, 18:48

może to głupie ale pomocy jak dojść do przejścia do prypeci cholera dopiero zaczełem grać w tę część wszystko super ale niewiem jak do cholery sie tam dostać prosze o pomoc szanowne grono graczy:)
wuja91
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Cze 2011, 18:39
Ostatnio był: 11 Gru 2011, 12:22
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości