medkit_army = {
[0] = "db.actor:hide_weapon()",
[2500] = "db.actor:restore_weapon()"
},
Czy jest możliwe, że ktoś mi ją podprowadził w walce, tak jak to czasem z bronią robią (w końcu lornetka to "podgatunek" broni w konfigach)? Bo jej brak zauważyłem po bitwie w leśniczówce w Zatonie. Ale są też dobre wieści: Spawner Modem (po dodaniu do niego wpn_binoc) zespawnowałem sobie nową i działa.
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...w prypeci\gamedata\scripts\sim_squad_scripted.script:290: attempt to index a nil value
Ogólnie gra się co jakiś crashuje bez wyraźnego powodu, zwykle ostatnim wpisem w logu jest informacja, że pomyślnie wykonano save, natomiast brak jest informacji o powodzie błędu. Po prostu gra zamarza. Na pewno nie jest to wina sprzętu (wydajność, temperatury itp.), tym bardziej że waniliowa wersja z atmosfearem i teksturami HD działa idealnie. Na wszelki wypadek zaktualizuję sterowniki i dam jakby co znać czy coś się zmieniło.
wobes napisał(a): Ogólnie gra się dość przyjemnie, ale odnoszę wrażenie, że NPC są nieco zbyt odporni. W takiego w egzoszkielecie można nieraz władować ze dwa magazynki z ulepszonego GP, z czego kilka headshotów, i nic mu nie będzie.
bleeding_v = 0.410
wound_immunity
Inny przykład: podczas misji w tartaku 3 stalkerów samodzielnie wybiło bez strat własnych wszystkich zombiaków, a ja tylko narzędzia dla mechanika i co lepszy sprzęt zebrałem.
A po mnie serią pojadą z byle złoma i zgon (na nowicjuszu!).
hit_fraction_actor
Co do innych zmian, to ograniczyłbym dostępność amunicji, np. poprzez opróżnianie przez NPC magazynków zepsutych broni, których nie zbierają. Obecnie amunicja jest zbyt powszechnie dostępna
function set_weapon_drop_condition(item, npc)
-- local condition = min + math.random(min, max)
local interval = weapon_condition_factor.max - weapon_condition_factor.min
local condition = math.random() * interval + weapon_condition_factor.min
if (npc ~= nil) then
local community = character_community(npc)
local cf = weapon_condition_avg_by_community[community]
local rank = ranks.get_obj_rank_name(npc)
local rf = weapon_condition_avg_by_rank[rank]
condition = ( 3 * condition + ((cf+rf)/2) ) / 4
end
item:set_condition(condition)
-- remove ammo from magazines in dropped weapons
item:unload_magazine()
end
Poprawiłbym też zachowanie NPC podczas emisji/burzy psionicznej.
Fajnie też by było, gdyby nasz stalker trochę chętniej spał, a nie zawsze potrzebował nafaszerowania lekami by zasnąć. Raz tylko zasnął mi z własnej woli.
local max_wake_time = 66*60*60
Podczas misji odszukania dokumentów w Jupiterze miałem dziwny przypadek z najemnikami: zebrałem dokumenty, a najemników nie ma. No to schodzę na dół, i się znaleźli, oczywiście wrodzy. No to strzelam, a tu komunikat, że bunkier naukowców został zaatakowany.
1)Grupa ok. 20 stalkerów biegających po Zatonie i siejąca śmierć i zniszczenie wśród mutantów i bandytów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości