[Dynamic Depth Of Field Shaders 2.0]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Paź 2011, 11:21

@scigacz1975 już połączył. Link w którymś z poprzednich postów.
A tak w ogóle to te shadery z moda są na bazie sky4CE.


A te rozmyte brzegi ekranu u mnie też się pojawiają. Na początku w ogóle nie chciały zniknąć po wyjściu z bunkra Sida ale jak poszedłem kawałek dalej to jest ok.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 05 Lis 2011, 12:35

Rozmyte brzegi świetnie się komponują z Gnomus Scopes. Niestety mod w wersji oryginalnej jak i zmodyfikowanej przeze mnie powoduje buga na wejściu do agropromu oraz do lab X10

:

Kod: Zaznacz wszystko
Wczytywanie shaderów...
! error:  common.h(6): warning X1519: 'SMAP_size' : macro redefinition
common.h(146): warning X3083: Truncating 4-vector to size 1
water.vs(54): error X3004: undeclared identifier 'm_texgen'

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : An undetermined error occurred
[error]Function      : CResourceManager::_CreateVS
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line          : 232
[error]Description   : _hr
 

stack trace:

moja prośba do @Cromma i @Trojanucha - jeżeli potraficie coś na to poradzić to bardzo was proszę i z góry dziękuję. :wódka:




Edit: Okazuje się że wersja poprawiona jest już:

na ModDB


moja wersja poprawiona
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Junx w 21 Gru 2012, 17:37

Linki padły, można o nowy?

PS. Tak wiem, że rok minął.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Dynamic Depth Of Field Shaders 2.0

Postprzez Cromm Cruac w 21 Gru 2012, 18:17

To przypadkiem nie to? Chyba zmienili po prostu adres strony na moddb.
A tak w ogóle to jest wersja 2.0 z m.in. sunshaftami (z animowanym pyłem - video), załamaniem światła na szkle hełmów (video) i odbiciami na mokrych powierzchniach.

ImageImageImage
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 21 Gru 2012, 21:37

Tak naprawdę to jest to wersja 1.1 plus 2 patche. Poprawili jeszcze bardziej DOF i dołożyli coś kapitalnego dla GNOMUS - mianowicie możemy sobie w pliku konfiguracyjnym określić jaki obszar koła na środku ekranu (fajna sprawa bo można to dopasować do soczewki celownika) będzie przybliżana około 2x więcej niż pozostały obszar. Efekt jest taki że przy gnomusach przybliża nam się soczewka celownika, a to co poza okularem dużo mniej, dając bardzo fajne wrażenie zoomu tylko w celowniku. A na dodatek - można sobie jeszcze ustawić dzięki temu ficzerowi noktowizję w samym okularze celownika gnomus (w/w obszar ekranu działa jako pole noktowizora) - tak to wygląda w praktyce

tu macie galerię z zastosowaniem tych shaderów - zwróćcie uwagę na obszar poza celownikiem
https://www.dropbox.com/sh/aug9dup5tkdjxo2/75-oqeeZDi

A tu noktowizor w gnomusie Image

Teraz pytanie do modderów-grafików - czy da się w/w efekty przenieść do CS i CoP?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez StalkerCell w 06 Lip 2013, 21:16

Sorry za odkop, ale jak połączyć DDoFS 1.02 z Priboy Story 1.1, i czy w ogóle można?
:arrowd: Skąd te shadery pobrać? A ten merging to chyba łączenie, co nie? Sorry za takie pytania, ale jestem zielony w tych sprawach jak dolar amerykański. I jeszcze jedno - na jakim ustawieni renderowania grać, można na statycznym?
Ostatnio edytowany przez StalkerCell, 06 Lip 2013, 22:10, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2013, 21:56

Myślę że spokojnie można - wrzuciłem to praktycznie do każdego moda z jakim się ostatnio bawiłem i nie było problemów. Zrób tak
1. ściągnij najnowsze shadery @meltaca
2. Wypakuj - porównaj pliki z nowych shaderów (najbardziej to pliki z katalogu scripts - shadery z Priboy zrobisz sobie kopię) - zrób sobie kopię plików scripts priboya które się dublują z skryptami ze shaderów @meltaca, potem zrób sobie kopię katalogu shaders z priboya (kopie sobie zachowaj na wypadek crasha)
3. wklej katalog shaders @meltaca do gamedaty priboya nadpisując dublujące się pliki (jak system zapyta czy zamienić daj tak na wszystkie)
4. zmerguj sobie skrypty shaderów @meltaca ze skryptami priboya

Powinno zadziałać. Aha - najpierw nadpisz sobie oba patche na shadery meltaca, potem dopiero wrzuć to na priboya. Gdybyś nie umiał sobie poradzić z mergingiem skryptów to wrzuć mi je np. tu http://pliczek.net/index.php to Ci je połączę


Edit: Mogłeś normalnie kolejnego posta napisać - linki do shaderów masz wyżej, merging to łączenie ale granie na nich na statyku mija się z celem.

Edit: Wersja 1.1 z najnowszymi patchami http://www.sendspace.pl/file/ec4c01200a0803fc2e5d2ca

A tu macie kilka screenów z zastosowaniem w TS2 - http://www.dropbox.com/sh/0kkq834ea4ds0mf/HBtY-J9-dL
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez atikabubu w 14 Sty 2015, 08:08

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:01
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Plaargath w 14 Sty 2015, 13:44

Efekty momentami po prostu dupę urywają. Proponuję zmianę nazwy tematu na 2.0.

Uwagi moderatora:

Zrobione! - caleb59
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Junx w 13 Lut 2015, 12:12

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości