Jeżeli autorowi tematu chodzi o stworzenie broni na takim samym modelu, ale o unikalnej teksturze, to w najkrótszym skrócie wystarczy taki wpis na końcu dajmy na to w_ak74.ltx:
- Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_ak74_unikat]:wpn_ak74
visual = dynamics\weapons\wpn_ak74\wpn_ak74_unikat.ogf
hud = wpn_ak74_unikat_hud
[wpn_ak74_unikat_hud]:wpn_ak74_hud
item_visual = dynamics\weapons\wpn_ak74\wpn_ak74_unikat_hud.ogf
To co powyżej to absolutne minimum. Nie trzeba dodawać nic więcej, żeby tak zdefiniowana broń działała, mając identyczne cechy jak zwykły ak74, poza wyglądem w 3 osobie i hudzie. Dodając kolejne linijki z pełnego konfigu możemy ją uczynić bardziej unikalną (np. wpisując inne parametry bojowe, opis, itd.)
Żeby uzyskać unikatowe ogf trzeba jedynie skopiować zwykłe, nadać im jakiekolwiek nazwy (w przypadku konfigu, który przytoczyłem to będzie
wpn_ak74_unikat.ogf dla 3 osoby i
wpn_ak74_unikat_hud.ogf dla huda), otworzyć notepadem++ i wpisać w wyszukiwarce:
wpn\Dzięki temu znajdziemy w pliku miejsce, gdzie zdefiniowana jest tekstura. Będzie to w tym przypadku wpis o treści
wpn\ak74Zmieniamy nazwę tekstury ak74 nie zmieniając ilości znaków (np. ak75 lub ab74 lub fiut). Unikalną teksturę umieszczamy w katalogu textures\wpn (jasne jest że musi mieć ona identyczny układ jak oryginalna, coby pasowała na oryginalny model) i nazywamy ją tak, jak określiliśmy to w ogf-ach. Jak chcemy mieć bump-teksturę do nowej broni to musimy tak samo jak ogf-y zhackować pli
wpn_ak74.thm. Trzeba w nim określić nazwę nowej bump-tekstury, również nie zmieniając ilości znaków.
Jak tak zrobisz, na pewno nie wywali bugtrapa.
Nie trzeba tworzyć żadnych nowych folderów, animacji nie zaczepiasz w ogóle.