[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez SandFighter w 05 Mar 2008, 11:51

Żeby Ci pomóc potrzebuję loga ze stalkera a nie komunikat z BugSrapa, który za każdym razem wygląda identycznie. Zajrzyj do wcześniejszych postów i do FAQ, żeby odnaleźć ścieżkę do folderu z logami gry i zapodaj mi samą końcówkę tego loga. Może to wyglądać np tak:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : _out_of_memory
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 359
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 4096 K

Jak to znajdziesz, to wtedy pogadamy. To się tyczy wszystkich forumowiczów!
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Postprzez SaS TrooP w 05 Mar 2008, 14:52

Sprawdziłem w FAQ, ale nic o tym nie pisze. Jak dokładnie znaleźć ten wpis?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez SandFighter w 05 Mar 2008, 15:02

Jeśli masz XP to to jest odpowiednia ścieżka:
Kod: Zaznacz wszystko
c:\documents and settings\All Users\documents\STALKER-SHOC\log

Jeśli masz Vistę:
Kod: Zaznacz wszystko
c:\users\public\public documents\STALKER-SHOC\log

W razie różnic językowych podstawiasz polskie odpowiedniki tych folderów. No i wymagana jest inteligencja na przynajmniej poziomie płyty chodnikowej, bo trzeba poszukać samemu jak się coś nie zgadza.

Proszę moderatorów o umieszczenie tego w FAQ.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez SaS TrooP w 05 Mar 2008, 15:25

AMK moda całego przejrzałem, zaraz spróbuję jeszcze bez muzyki, ale którą dokładnie część lga należy wpkelić, bo mam krzaczki.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez SandFighter w 05 Mar 2008, 17:02

Jeśli znalazłeś plik log ze Stalkera to wklej jego ostatnią część zaczynającą się od:
FATAL ERROR
. Wtedy zobaczymy o co chodzi.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Vertein w 06 Mar 2008, 17:04

Zrobiłem wszystko co mi kazałes i coś takiego mi wyszło :arrowd:

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_result
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CInfoPortion>::InitInternal
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 162
[error]Description : error while parsing XML file
[error]Arguments : info_amk_objects.xml

zmieniłem eng-pl #2 i nic po config text miałem rus [reinstalka gry] i eng wyciołem rus a eng zmieniłem na pol nie wgrywałem żadnych dzwiekowych i innego .

ps: w poscie o instalce moda jak się klika po udate nowe to sie nie sciaga[nie dział]
Vertein
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Sty 2008, 08:57
Ostatnio był: 06 Mar 2008, 17:04
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 07 Mar 2008, 16:20

Pojawił się nowy patch 20 do AMK 1.4, oraz nowa translacja, post z instrukcjami i linkami uaktualniony. Prace nad translacją nadal trwają. Patch rozwiązuje większość problemów z dotychczasową rozgrywką, nie trzeba rozpoczynać nowej gry.

Wszystkie poprawki są kumulatywne, więc nie trzeba instalować każdej po kolei.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Psiaq w 09 Mar 2008, 18:00

Rozumiem że na 1.0005 mod woogóle nie pójdzie ?? Czy da się cś z tym zrobic? Oprócz patchwoania spowrotem.
Psiaq
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:12
Ostatnio był: 23 Sty 2009, 16:31
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 09 Mar 2008, 21:39

Niestety się nie da. W FAQ masz jak odpatchować grę i downgrade do niższej wersji.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Psiaq w 11 Mar 2008, 17:49

coz zrobilem wszystko jak tam pisze ale error log wyskakuje ... Podałbym Loga ale niestety nie ma go w tym katalogu (XP). Także bardzo prosze o pomoc.
Psiaq
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:12
Ostatnio był: 23 Sty 2009, 16:31
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 21 Mar 2008, 01:03

Dawno mnie na forum nie było, ale w tym czasie dowiedziałem się nowości na temat waszego ulubionego moda :). Otóż przedstawiciel AMK Team, BAC9-FLCL, facet odpowiedzialny za rozwój wersji angielskiej i mnóstwa usprawnień zawartych w modzie zamieścił na forum GSC informację, że praca nad modem jest już prawie ukończona. Poprawki zawarte w nowym release obejmą wszystkie materiały przedstawione w patchach do wersji 1.4.

AMK Team dopracował także instalator moda, który już teraz jest w dwóch wersjach językowych do wyboru: angielskiej i rosyjskiej. Większość tekstów z moda już jest w wersji angielskiej, ale jeszcze nieco pozostało do przetłumaczenia. Najważniejsza część językowa moda, czyli teksty nowych zadań i systemu newsów są na ukończeniu.

Wstępny release jest przewidywany na koniec tego tygodnia, najpóźniej początek następnego, dlatego trzymajcie kciuki. Będę was informował na bieżąco jak się mają sprawy związane z AMK 1.4 na bieżąco.

Przygotujcie się na dość długie sciąganie moda, bo paczuszka będzie miała około 100-150 mb i będzie zawierała nie tylko AMK 1.4 w najnowszej wersji, ale także dodatkowe modyfikacje współpracujące z modem jak zaprezentowany przeze mnie Dynamic Battle Music Add-on, Dynamic Weather Mod for AMK, jakk i Pollux Addon. Oczywiście do wyboru opcjonalnie przy instalacji.

Nadmienię także, że AMK Team pracuje cały czas nad pewną niespodzianką jaką ma być całkowicie nowa broń w grze (i nie mówię tylko o przeróbce jakiejś istniejącej już giwery ale o zupełnie nowym modelu). Ten model to FN P90, oczywiście wraz z nowym typem amunicji zgodnym z rzeczywistością, czyli kaliber 5.7x28. Mam nadzieję, że się spodoba wam. Model już działa i można z niego postrzelać, ale czeka jeszcze na ostatnie poprawki kosmetologów z AMK Team.

A oto dowód rzeczowy: link.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Infernal w 21 Mar 2008, 01:07

Zastanawiam się jak oni zrobili .ogf do tego P90. Wszyscy się głowią, a nikt nadal nie wie jak zapisać z powrotem na .ogf przerobiony plik. Dlatego nigdy nie dodają nowych broni. P90 widziałem tylko w teksturach i .ogf zrobiony poza ekwipunkiem. Mogliby się tym podzielić z fanami.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości