[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Darth ReX w 08 Mar 2009, 13:45

@Cristo
Z tego, co wiadomo mi od Missile'a, to nie chce on ujawniać nic, ponieważ nie chcą potem być rozliczani z pomysłów, których nie doprowadzili do końca.
Poza tym (to już trochę dziwna polityka) Missile nie chce, by inni modderzy podłapali część pomysłów.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:31
Kozaki: 224

Reklamy Google

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Crisu w 08 Mar 2009, 14:27

To po kiego grzyba w ogóle robią tego moda skoro mają gdzieś informowanie osób zainteresowanych.
Czy ma to jakiś sens? Przecież on pilnuje tego jak by to była jakaś tajemnica państwowa.
A przecież to zwykły mod jak każdy inny. Po screenach widzę tylko ogień.
Łał, na prawdę super. Pomyliłem Stalkera z FarCry2... Ehh...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Missile w 08 Mar 2009, 18:15

Dżizys. Ktoś jeszcze o tym modzie pamięta? :P Prawda, na innej stronie dałem parę skrinów, ale po to tylko by pokazać, że w modzie coś się dzieje :D Mod wychodzi latem. Jak dobrze pójdzie, bo zawsze może się zdarzyć coś nieoczekiwanego. Dlatego nie wrzucam trailerów i skrinów - do premiery moda jeszcze kupa czasu, więc po kiego, sobie myślę, już teraz mielibyśmy zacząć pisać co mamy, nad czym pracujemy, blabla, itd? No, ale skoro aż tak kcecie... No to ołkej. Tylko, że szlag mnie trafi, jeśli ktoś podłapie nasze pomysły. Na początek kolejna dawka skrinów, które zamieszczałem na innej stronie i które sam nazwałem "skrinami prezentującymi pierdoły":

Ogień:
http://img22.imageshack.us/img22/2401/s ... 8l01es.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/6255/s ... 9l01es.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/6110/s ... 2l01es.jpg

Pogoda, itp:
http://img22.imageshack.us/img22/1495/s ... 4l01es.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/9387/s ... 4l01es.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/2420/s ... 2l01es.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/3016/s ... 9l01es.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/8826/s ... 8l01es.jpg

Pierdoły:
http://img22.imageshack.us/img22/4770/s ... 9l01es.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/2347/s ... 0l01es.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/4339/s ... 7l01es.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6047/s ... 6l01es.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/7600/s ... 4452co.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/7458/s ... 3927co.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/5767/s ... 3815co.jpg

Mutanty:
http://img14.imageshack.us/img14/2803/s ... 1l01es.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/6149/s ... 2l01es.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/6389/s ... 1l01es.jpg

Anomalia:
http://img14.imageshack.us/img14/245/ss ... 8l01es.jpg

Ultra kontroler i jego efektor (napiszcie, czy nie jest zbyt oczojebutne):
http://img10.imageshack.us/img10/5918/s ... 7l01es.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/3376/s ... 9l01es.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/7696/s ... 0l01es.jpg

Blowout:
http://img10.imageshack.us/img10/4142/s ... 5346co.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/7479/s ... 5347co.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6996/s ... 5605co.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/9058/s ... 5553co.jpg

Pudełko (nie wiem co z nim zrobić xD):
http://img17.imageshack.us/img17/3113/s ... 0l01es.jpg

A teraz... Niech będzie, lista zmian. Ale jak ktoś stąd, np. z ekipy Secrets of the Zone czy jakoś tak wykorzysta któryś z naszych "patentów" to znajdę, zabiję, zakopię. Było ściśle tajne, no ale zamieszczę. Oto co już mamy (o kilku rzeczach pewnie zapomniałem):

1. Jesienne tekstury, jesienna aura.
2. Mnóstwo nowych efektów cząsteczkowych.
3. Nowa pogoda, ale czeka ją sporo zmian.
4. Mgła - nie taka zwykła, jak w ABC, ale porządna, prawdziwa mgła.
5. Ok. 5 nowych anomalii i pewnie jeszcze dorobię kilka.
6. Ok. 35 nowych broni z Arsenal Moda i Zenobian Moda.
7. Dodany L85 bez celownika w słabszej wersji, sporo innych modyfikacji starych modeli broni.
8. Miotacz chemiczny i elektryczny.
9. Miotacz ognia z AMK.
10. Duuużo nowych tekstur.
11. Ok. 20-25 nowych pancerzy, powstają nowe.
12. Kilkanaście nowych itemów, w tym 7 nowych rodzajów żarcia z nowymi OGF.
13. Dwie nowe bronie białe: łom oraz saperka, powstają nowe.
14. Dwie nowe frakcje.
15. Mnóstwo nowych walk na arenie, w tym z mutantami.
16. Mutanty walczą również między sobą, zmienione nastawienie do siebie frakcji.
17. Nowe typy mutantów: pijawka z CS, elektryczny Snork/Chimera/Pijawka, Niewidzialne kontrolery, Burery miotające ogniem (wszystko w początkowej fazie beta).
18. Powstają dwa nowe typy noktowizji.
19. Można ustrzelić wronę, zamierzamy również dodać opcję jej zjedzenia.
20. Striełok jest wyższy, musi jeść więcej, głód wyrządza mu więcej szkód, krwawienie jest niebezpieczniejsze, itd. Czyli ogólne zmiany w organizmie Striełoka - jest teraz realniejszy.
21. Zedytowany head bobbing, zmienione prędkości chodu, biegu, wyciągania broni, itd.
22. Trwają prace nad przywróceniem zwykłego szczura.
23. 12 nowych artefaktów, w tym dwa z nowymi modelami.
24. Sleep Mod - dwa typy, gadka ze stalkerem i śpiwór (nad drugim pracuję).
25. Blowouty.
26. Nanoartefakty.
27. Nanobronie (w fazie beta).
28. Koty (stalkerzy) noszą maski przeciwgazowe.
29. Każdy NPC ma unikalną broń/pancerz (w fazie beta).
30. Mnóstwo nowych unikalnych broni (powstają ciągle).
31. Udźwig 60/70kg i temu podobne pierdoły.
32. 10 artefaktów przy pasie i tym podobne mniejsze zmiany.
33. Zedytowana fizyka pojazdów.
34. Przeciwnicy rzucają granaty, zmieniają kombinezony, używają apteczek, itd.
35. Możliwość zmiany frakcji, uregulowania z daną stosunków, itd.
36. Detektory anomalii, powstają detektory mutantów (ach, to miało być tak ściśle tajne...).
37. Lepsze AI wrogów.
38. Nowe efektory, np. po otrzymaniu headshota odrzuca nam głowę.
39. Dużo nowego ammo , np. paliwo do miotacza ognia.
40. Sporo nowych przedmiotów, z których sami możemy wytworzyć sobie niektóre ammo.
41. Alkoholizm oraz inne uzależnienia, np. od morfiny (alkoholizm praktycznie już jest, nad innymi uzależnieniami pracuję).
42. Inne działanie leków, apteczek, żarcia, etc.
43. Normalna waga wszystkich przedmiotów.
44. Stalkerzy zbierają artefakty i przeszukują ciała martwych Stalkerów (nad tym pracuję).
45. Ileś-tam nowych typów ammo do granatnika.
46. Prawdopodobnie dodamy któryś level z alphy 1935.
47. Duużo nowych NPCów.
48. Po zakończeniu gry gramy dalej, przy czym mamy całkiem nową fabułę. Mógłbym ją opisać, ale tego nie zrobię bo gracze nie będą mieli żadnej niespodzianki gdy przejdą grę, będą wiedzieli co ich czeka.
49. Ulepszanie broni i pancerzy w mega-początkowej fazie beta, nie jest pewne czy damy radę to zrobić.
50. Wkrótce rozpoczną się prace nad dodaniem termowizji, a przynajmniej wziji termowizyjnopodobnej, że tak to nazwę.
51. Możliwe, że dodany zostanie jakiś całkiem nowy mutant na nowym modelu OGF.
52. Nowe dźwięki otoczenia, walki, etc. Możliwe, że będzie dynamiczna muzyka podczas starć.
53. Nowe menu i temu podobne pierdoły.
54. Nowy spawn, ale to oczywiste.
55. Wszystkie wycięte mutanty, ale to też oczywiste.
56. Każdy mutant będzie miał dodatkową odmianę - będzie ona po prostu głodna (tak, wiem, banalne). Głodna, czyli będzie poszukiwała żarcia dwa razy bardziej natarczywie niż odmiana zwykła - czyli będzie waleczniejsza, szybsza, wytrzymalsza, y tak dalej.
57. Wojny frakcji, naturalnie.
58. Po dołączeniu do każdej frakcji możemy od nich wziąć nowe zlecenia. Zlecenia poszczególnych frakcji będą się znacznie różniły - u Najemników zazwyczaj trzeba będzie kogoś zabić, a u Ekologów zdobyć artefakt/dokonać gdzieś pomiarów.
59. Nowy typ blowoutów, a właściwie nowe zjawisko bazujące na plikach blowów, trzęsienia ziemi.
60. Każda frakcja ma gdzieś swoją siedzibę.
61. Przebudowujemy kilka leveli, np. Dolinę Mroku.
62. Wojsko jest wspierane przez transportery opancerzone oraz helikoptery.
63. Wojsko jest lepiej wyposażone, zmienione uzbrojenie frakcji i temu podobne pierdoły.
64. Kilka nowych dodatków do broni wyciągniętych z Arsenal Moda.
65. Grawitacyjny mutant - dzisiaj zacząłem nad nim prace, nic pewnego. Po prostu wyrzuca nas w powietrze, ale czy dojdzie do skutku - nie wiem.
66. Jeżeli zdobędziemy modele Tarka i Karła to z pewnością przywrócimy te dwa mutanty.
67. Na 5% będą Wilcze Szczury.
68. Sporo nowych przejść pomiędzy poziomami, swobodniejsza eksploracja Zony.
69. Nasi Przyjaciele są widoczni w PDA.
70. Gdy jesteśmy w danej frakcji otrzymujemy od jej członków info o tym, co moją do sprzedania (pojawi się na 7%, jeszcze nad tym nie zacząłem nawet pracować).
71. Przed misjami specjalnymi zleceniodawca proponuje nam trzy zestawy broni, pancerzy oraz ammo - możemy wziąć jeden za darmo oraz podobne pierdoły.
72. Nowe opowiadania, opcje dialogowe, etc.
73. Wiele nowych misji, w tym misji specjalnych.
74. Naprawa pancerzy i broni, etc.
75. Cichsze tłumiki, cichy nóż, cichsze poruszanie się, etc.
76. Można zeżreć części ciała mutantów.
77. Można wykupić od kogoś info o schowku.
78. Kompatybilność moda z SWO.
79. Kooperacja - płacimy Stalkerowi kasę a on nam przez pewien czas pomaga.
80. Niezwykle emocjonująca rozgrywka i dopracowane zachowania mutantów.

No i oczywiście pewnie o czymś zapomniałem, jak przypomnę to może napiszę, ale pewnie nie będzie mi się chciało. Oczywistym jest, że niektóre z tych punktów nie zostaną zrealizowane, możliwe, że dojdą jakieś nowe zmiany. No i nie opisałem kilku pomysłów, które są niezwykle smakowite, ale będą niezwykle trudne do wykonania - narobię Wam apetytu, coś nie wyjdzie i jeszcze mi wjazd z bejzbolami na chatę zrobicie xD

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Zari w 08 Mar 2009, 18:40

Czy możemy poznać datę prawdopodobnej premiery Inno-MoD?
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 15:34
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Missile w 08 Mar 2009, 18:47

Sierpień 2009. Najwcześniej.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Raven422 w 08 Mar 2009, 18:58

Lukass1613 napisał(a):A możemy i czekać. Teraz się wypowiem co ja myślę na temat moda. Ale podkreślam JA i jest to tylko moje PRYWATNE zdanie i inni mogą mieć to gdzieś. Nie atakuje nikogo itd. Takie mody jak INNO nie wniosą nic nowego do stalkera oprocz kilku modeli (zresztą zupełnie śmiesznych i nie pasujących do tego świata) Katany, saperki, no jasne gracz będzie biegał za NPC uzbrojonymi w zabójcze pukawki (szczególnie w poźniejszych etapach gry) to nie ma sensu zanim zdołamy komuś zadać cios trzeba będzie zużyć z 10 apteczek. Modowanie SoC na większą skalę nie ma sensu bo wszytko co najlepsze zrobily już inne ekipy. Ja jako chyba jeden z nielicznych na tym forum czekam na pracę Dezodora, on robi prawdziwą robotę ze Stalkerem. Reszta to tylko "modiki". Jego mod "Lost alpha" to jest dla mnie jedyna słuszna droga. Przywrócenie wszystkich starych map i stworzenie prawdziwego freeplaya. Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie które jak myślę mam prawo wyrazić na forum.


Heh, Lukass, ja tym changelogu mysle, że ten mod nie będzie ustępował pracy Dezodora. I mylisz się : niektóe mody są po to by dodawać pierdółki, inne od większych pierdółek, a te najwięszke to prawie samodzielne gry.
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Zari w 08 Mar 2009, 19:35

Missile, czy mógłbyś ewentualnie udostępnić gameplay? Jak masz.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 15:34
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Lukass1613 w 08 Mar 2009, 20:46

I mylisz się : niektóe mody są po to by dodawać pierdółki, inne od większych pierdółek, a te najwięszke to prawie samodzielne gry.
Raven Naprawdę? Dzięki, że mi wytłumaczyłeś :mad: . Chodziło mi o to, że Lost Alpha to dla mnie najlepszy mod do Stalkera a RESZTA to "modziki" w tym np. Inno.
Co do samego moda to plany strasznie ambitne pare rzeczy mi się podoba, reszta nie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Co do planów:
Jeżeli zdobędziemy modele Tarka i Karła to z pewnością przywrócimy te dwa mutanty.

Nie zdobędziecie bo takie modele nigdy nie istniały. GSC jeżeli je stworzyło to albo ich już nie ma albo nie udostępni. No chyba, że je sami stworzycie.
Ok. 20-25 nowych pancerzy, powstają nowe

Jeżeli bedą wyglądać jak TEN to boże uchowaj :)

I jescze jedno, czy tekstura rąk będzie tak wyglądać w wersji finalnej? Jest fatalna. W alphie jest świetna stara tekstura rąk IMO najładniejsza jaka powstała.

Poczekamy do sierpnia i zobaczymy co wyjdzie z tego projektu...
Ostatnio edytowany przez Lukass1613, 08 Mar 2009, 20:48, edytowano w sumie 1 raz
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez von Carstein w 08 Mar 2009, 21:42

Noooooooooooo..................... Innovation Mod zapowiada się bardzo smakowicie..........
W końcu nieustraszone siły zbrojne Ukrainy będą stanowić realne zagrożenie dla tych kanalii, Stalkerów.
Wojsko zniszczy cholernych pyszałków, śmigłowce szturmowe MI - 24 ich poszatkują, a BTR - 80 wgniotą opornych w ziemie :D .
Ech.......... Brakuje tylko T - 72 do pełni szczęścia.
Jeszcze tyle czekania. Sierpień dopiero za pięć i pół miesiąca :(.
Pozdrawiam cię, o szlachetny Missile. Niech Bóg cię prowadzi i usunie z drogi wszelkie przeciwności.
Ps. Piszesz, że powstają nowe bronie. Czy będą wśród nich jakieś karabiny samopowtarzalne (kb. z celownikiem optycznym się nie liczą) :?: . Proszę odpowiedz.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Missile w 09 Mar 2009, 18:42

Lubię odpowiadać w punktach.
1. Nie jestem szlachetny.
2. Nie wierzę w Boga.
3. Nie będzie żadnych karabinów samopowtarzalnych.
4. Co do modeli muciów - zdobycie ich może być o wiele prostsze niż by się ktokolwiek mógł spodziewać.
5. To baardzo stary screen, wrzuciłem go sam nie wiem po co.
6. Tekstury rąk mają już chyba pół roku i oczywistym jest, że tak w wersji finalnej wyglądać nie będą. Mnóstwo rzeczy się zmieni, nie przywiązuj dużej wagi do screenów.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez RamzeS w 12 Mar 2009, 23:22

Nie wiedziałem że aż tyle ten mod będzie zmieniał. Nawet jakby połowę ząłożeń udało się wam zrobić to i tak bym go sciągnął:). Z niecierpliwością będę czekał na nowy trailer a potem na premierę.
Awatar użytkownika
RamzeS
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 12 Mar 2009, 16:05
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 19:24
Kozaki: 1

Re: [Tworzenie] Innovation MoDa

Postprzez Pasza w 14 Mar 2009, 00:03

Miotacz ognia będzie napewno super, i czekam na gameplay.
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości