[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 23 Kwi 2009, 22:59

"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 09 Maj 2009, 20:02

Nowe info o Lost Alpha.

The list of levels we will remake from scratch:

* Dead City (rework process 95%)
* Darkscape (terrain rework 40%)
* Rostok Factory (completed)
* Darkvalley (completed)
* Pripyat (50%)

http://img14.imageshack.us/img14/3504/dc1i.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/9376/dc2l.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/6584/dc3i.jpg

The list of levels we will use from old stalker with some modification to make them look better and up to date:

* Cordon (completed)
* Garbage (completed)
* Agroprom (completed)
* Yantar (completed)
* Swamp (completed)
* Radar (completed)
* Generators (completed)
* Bar-Rostok (completed)
* Warlab (completed)
* Secret lab (completed)
* Darklab (completed)
* Stancia (completed)
* Sarcofag (completed)
* Military (completed)
* Bunker (radar ug) (completed)

http://img15.imageshack.us/img15/7602/bar2rxv.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/4060/sw7.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/2889/sw4.jpg


Tak więc naprawdę niewiele zostało do ukończenia :) Ach... już nie mogę się doczekać
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez BJ Blazkowicz w 09 Maj 2009, 20:08

Podzielam twoje zainteresowanie. Lost Alpha to dla mnie najbardziej oczekiwany mod, zwłaszcza że nabrałem ochoty po pograniu na mapkach z alphy do shoc-a. (widać było że są niedopracowane, ale te rozmiary...) Skoda tylko że na tych mapkach nic nie było. Takie tylko mapki dla "zwiedzaczy". Co do fabuły to ja jestem za pozostawieniem oryginalnej i dodaniem tylko kilku dodatkowych misji na dodanych obszarach.
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz, 30 Maj 2009, 15:59, edytowano w sumie 1 raz
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Evilijo w 17 Maj 2009, 13:15

No Screeny rzeczywiście robią wrażenie.

Wiadomo już coś odnośnie wątku fabularnego? Będzie zupełnie nowy, czy też sprawnie wpleciony dodatkowy w to co było w podstawce? Osobiście wolałbym tą drugą opcję. Dla przykładu Priboya nie przeszedłem dlatego, że wszystko trzeba było czytać, nic mówionego. A więc?

Pozdrawiam.
Image
Awatar użytkownika
Evilijo
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 11 Lut 2009, 21:48
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 20:17
Miejscowość: Rybnik
Kozaki: 0

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez caleb59 w 17 Maj 2009, 13:23

Watek glowny nie bedzie standardowy - prowadzacy do konca rozgrywki - bedzie to cos na miare questow pobocznych polaczonych z freeplay i jak okreslil @dezodor: "bedziemy grac dopoki nam sie znudzi i powiemy ze mamy dosc"...
Bedzie tez nowe AI jak i co najmniej jeden nowy potwor (jesli team znajdzie extra czas), kamery, animacja lamp, serchlight (swiatlo patrolowe) w placowce wojskowej (moze tez gdzies jeszcze) + CKM jak w Czystym Niebie, tankowanie samochodow, przebudowane levele...
@dezodor pisze tez ze bedzie sie gralo do umoru - nie bedzie definitywnego konca rozgrywki - czyli freeplay na calego - zobaczymy jak im to wyjdzie...
Gra najlepiej bedzie sie prezentowac - UWAGA - w DX8 (oswietlenie statyczne) dlatego aby jak najbardziej zblizyc ja do pierwowzoru gdzie nie bylo jeszcze zaimplementowanego trybu DX9...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 17 Maj 2009, 14:12

Dezodor nigdzie o fabule nie mówił, pisał, że nie chcą zdradzać żadnych szczegółów, ale po części Caleb ma rację, bo takie były wczesne założenia S.T.A.L.K.E.R.'a. Ja z tego, co czytałem fabuła ma być całkowicie nowa. Od siebie dodam jeszcze jeden smaczek, który przygotowuje dla nas Dez0wave w Lost Alpha. Mianowicie jest to wykonywanie zadań przez NPCów, którzy będą je brali od handlarzy etc. (!) Mam nadzieję, że uda im się to zrealizować, bo widok innego Stalkera niż my szukającego artefaktu dla handlarza w zamian za kilka rubli byłby... bezcenny.

Pamiętam stary wywiad GSC, w którym wspominali, iż Stalkera będzie mógł ukończyć NPC za gracza ;> Jednak pomysł został wycięty, gdyż zdarzało się, że po jakimś czasie pojawiał się na ekranie napisa "Game over", gdyż inny stalker "ukończył grę" i odkrył tajemnicę zony...

Co do grafiki- będę grał zapewne na DX8, choć nie ukrywam, że w DX9 gra również wygląda klimatycznie. Zobaczymy w czym będzie się lepiej prezentowało dzieło Dez0vawe ;>
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 28 Maj 2009, 14:49

Double post uzasadniony.
Więc spiszę w jednym poście to jakie rzeczy ma nam do zaoferowania Dez0wave w Lost Alpha. Nie będę za bardzo pisał o lokacjach i takich tam, bo o tym wszystko wiemy... A gameplay? No właśnie. Więc wszystkie "features" jakie znam wypiszę w punktach.
-Zużycie paliwa i tankowanie pojazdów
-Bagażnik w samochodzie (będzie można go otworzyć i trzymać tam swój ekwipunek/bronie etc. z możliwością transportu!)
-Reflektory, których używa A.I. (prawdopodobnie, po to, aby ujrzeć wrogów w ciemności)
-Kamery (w sumie nie wiem, czy będą czemuś służyć, ale zapewne tak)
-Usunięcie niektórych "śmieci" z dróg, aby można było swobodnie jeździć pojazdami
-NPC'e również mogą wykonywać zadania podobnie, jak my biorąc misję od handlarzy etc. (!)
-Zona będzie o wiele bardziej wyludniona (100-120 stalker'ów), ale za to będzie o wiele więcej mutantów
-Nowa historia
-Nowy HUD (m.in. dodany zegar)
-Nowe animacje/grafika/tekstury (ale to chyba oczywiste :) )

Jak dojdzie jakieś nowe info to dodam ;>
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez pietrucha w 28 Maj 2009, 19:15

Jak Dezodor'owi się to uda do będe ziemie kwiatami przed nim uścielałł. :D
BTW:
Czy nie będzie takiej gównianej fizyki pojazdów jak w orginale :?:
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 28 Maj 2009, 19:34

pietrucha napisał(a):Czy nie będzie takiej gównianej fizyki pojazdów jak w orginale :?:

Oceń po tym video:


Troszkę stare video, i niektórych nowych tekstur jeszcze nie ma (np. linie na drogach), no i ogólnie oryginalny Cordon jest, ale fizyka pojazdów pokazana :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Michu w 29 Maj 2009, 22:41

Mnie najbardziej podoba się właśnie ta możliwość przewożenia towaru w aucie, ah piękne ! znaleźć sobie takie autko i przywłaszczyć :D. Ale mogli by je dopracować bo te wycięte brzydko wyglądają :D

Ciekawe jak sprawa fabuły, będą pewnie same teksty - fajnie jak by robili na większą skalę - głosy, filmiki (przerywniki) itd :].
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Crisu w 30 Maj 2009, 20:59

Pozostaje pytanko... W sumie dwa, ale cóż...

Załóżmy, że mamy cały zawalony bagażnik swoimi ciężko zdobytymi fantami.
Zaciesz na ryju, skurcz mięśni twarzy i takie tam wesołe akcje...
Jednak szczęśliwe przymrużenie oczu powoduje wypadek.
Z impetem wjeżdżamy w drzewo, dzięki czemu auto robi jedno, kur*wskie bum.
Zaciesz znika niczym fanty ukryte w bagażniku... A miało być tak pięknie.
I tutaj stawiam pytanko - czy wiadomo coś o bugu z wytrzymałością pojazdów?
Te z Priboia lubiły tak po prostu po uderzeniu w drzewo najzwyczajniej się rozlecieć co sprawiało, że przywrócenie sobie życia poprzez wczytanie gry było jedynym słusznym rozwiązaniem.

Pytanie numer dwa...
Wiadomo - nie zawsze uda nam się przejechać autem do następnej lokacji.
Przykładem jest wąski przesmyk pomiędzy Wysypiskiem, a Barem.
Załóżmy, że pada... Wychodzimy z autka, śmigamy do obranej sobie lokacji.
Załatwiamy tam swoją potrzebę, ale w głowie kłębi się jedna myśl.
Myśl nie dająca spokoju...
Czy warto wracać? Czy w bagażniku nadal będą fanty?
Lub co gorsza - czy pojazd będzie na swoim miejscu?

- - -

Michu napisał(a):fajnie jak by robili na większą skalę
Skala i owszem, większy wkład pracy w dialogi i temu podobne zadowoliłby każdego...
Jednak niestety jak sam wiesz ekipa dez0 nie jest pokaźna...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 30 Maj 2009, 22:44

CrisuSPW napisał(a):Pytanie numer dwa...
Wiadomo - nie zawsze uda nam się przejechać autem do następnej lokacji.
Przykładem jest wąski przesmyk pomiędzy Wysypiskiem, a Barem.

Przeczytaj uważnie mojego poprzedniego posta, a odpowiesz sobie na to pytanie (?). I btw. porównywanie Priboi'a 1.1 do Lost Alpha nie jest fair, gdyż wystarczy popatrzeć na długość tworzenia tego. W Priboiu np. nie można było wchodzić na nowo postawione domki w lokacjach- obejrzyj video'a z LA i zobaczysz, że tam takiego buga nie ma, więc sądzę, że z pojazdami bugi również powinny być wyeliminowane.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość