[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez barin w 15 Cze 2009, 15:21

K: Jaki będzie HUD?
Tak jak Dez powiedział, hud będzie możliwy do wyboru w trakcie procesu instalacji moda (dodamy kilka różnych wariacji)


K: Co będzie z celownikiem?

Zobaczymy co da się zrobić, ale nic nie mogę obiecać - może uda się przywrócić stary celownik (jednak nic nie obiecuje)

K: Co robicie z Prypecią? Ciągle 50% jeśli chodzi o ukończenie...
Prypeć z wersji beta jest prawie identyczny z tym z wersji finalnej więc jeśli nie starczy nam czasu, wykorzystamy Prypeć z Cienia Czarnobyla.

K: Będą dynamiczne wiadomości i możliwość rozmowy przez PDA?
Dynamiczne wiadomości będą opcjonalne i najprawdopodobniej ograniczone (nowa wiadomość co 5 minut jest raczej denerwująca) poza tym, będzie dodatek do pda dodający wiele nowych funkcji (w tym rozmowa z npc)


K: W nowym waszym video zauważyłem, że chcecie przywrócić wiszącą skrzynię z beczkami w Kordonie, którą możemy ujrzeć na trailerze z E3 2004 r (Behind the Game part 3)

Tak jak Dez wspomniał, będzie przywrócona i w ogóle będzie więcej interakcji z otoczeniem (przedmiotami)

K: W starych trailerach stalkera możemy zauważyć, że w trybie TPP stalker biega jak komandos, broń ma blisko głowy, a w SoCu natomiast blisko tułowia. Będziecie edytowali animacje biegania etc?
Nie planujemy edycji animacji aktora, ale przywrócimy stare animacje dla npc


K: Będą nowe (stare) frakcje? Mówię o frakcji "Grzech" i "Czyste Niebo".

Grzech (Sin) będzie na pewno, co do Czystego Nieba - może, choć za wcześnie by o tym mówić

K: Czy potrzebujecie testerów?
Na pewno przetestujemy moda samodzielnie, ale niewykluczone że poprosimy również kogoś "z zewnątrz"

K: A jak miewają się sprawy z fabułą? Będzie całkowicie nowa, jak w Priboi Story, czy coś na wzór FREEPLAYA (polowanie, przetrwanie, zbieranie artefaktów etc.)?
Fabuła będzie nowa, nawiązująca do obydwu gier (Czyste Niebo, Cień Czarnobyla) choć będzie to troche trudne w wykonaniu ponieważ obydwie gry nie są spójne jeśli chodzi o fabułę - coś wymyślimy :). Poza tym, na pewno przywrócimy wiele starych elementów fabuły, które nie zostały dodane do wersji finalnej - na przykład akcja w Dead City (więzienie, najemnicy, Doktor)

K: Po co będą kamery i reflektory?
kamery będą wykorzystane w zadaniu typu stealth (czyli musicie coś zrobić nie będąc zauważony przez przeciwników); dynamiczne reflektory i lampy zostały dodace raczej jako ozdoba - szczególnie w dx9 wyglądają świetnie - pamiętacie stare wideo z sarkofagu w dx9 ?

K: Co z poziomem trudności? Wg mnie byłoby super, gdyby np. walki z wojskiem były bardzo wymagające.
Jeśli chodzi o mnie, to ja bardzo lubie wymagającą rozrywkę, z drugiej strony nie chcemy by mod by zbyt trudny/łatwy - generalnie jeszcze za wcześnie by to planować

p.s.

Proszę się nie sugerować zdjęciami umieszczonymi przez Caleb59 - prawie wszystie pochodzą ze starszych wersji map

Za ten post barin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ViS.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 15 Cze 2009, 15:53

barin napisał(a):Prypeć z wersji beta jest prawie identyczny z tym z wersji finalnej więc jeśli nie starczy nam czasu, wykorzystamy Prypeć z Cienia Czarnobyla.

O jakiej wersji beta mówisz? Alpha 1935? Z tego, co mi wiadomo tam nie było żadnej Prypeci...
barin napisał(a):Nie planujemy edycji animacji aktora, ale przywrócimy stare animacje dla npc

O jakich animacjach mówisz? Podaj przykład z jakiegoś starego trailera :)
barin napisał(a): Poza tym, na pewno przywrócimy wiele starych elementów fabuły, które nie zostały dodane do wersji finalnej - na przykład akcja w Dead City (więzienie, najemnicy, Doktor)

O czym dokładnie mówisz?
barin napisał(a): pamiętacie stare wideo z sarkofagu w dx9 ?

Link proszę, bo mam tylko domysły :)

A i pytanie- wyrobicie się do grudnia? :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez barin w 15 Cze 2009, 16:37

Prypeć - generalnie ulice były "czyste" (mniej obiektów, brak dziur po bombach), stadion pozbawiony anomali i helikopterów, dodane drzewa, niektóre ulice były dostępne podczas gdy w wersji finalnej - są zablokowane

http://www.youtube.com/v/15Y3QX0oceA

Animacje - jest ponad tysiąc (!!!) o ile dobrze pamiętam, animacji dla npc, dużo niewykorzystanych, np. stalkerzy podający sobie dłoń na powitanie, stalkerzy salutują, czyszczą broń itp. - jeśli masz zainstalowany Actor Editor z SDK zrespawnuj jakiegoś stalkera i dodaj animacje

barin napisał(a): Poza tym, na pewno przywrócimy wiele starych elementów fabuły, które nie zostały dodane do wersji finalnej - na przykład akcja w Dead City (więzienie, najemnicy, Doktor)
O czym dokładnie mówisz?


W wersji finalnej ShoC spotykamy się z Doktorem w Agroprom Research Institute (w podziemiach, skrytka Streloka), w starej wersji - mieliśmy spotkać się z Doktorem w Dead City gdzie zarówno my (aktor) jak i Doktor zostajemy pojmani przez najemników i umieszczeni w więzieniu (w szkole). Po jakimś czasie pojawia się wojsko i atakuje najemników, my wraz z Doktorem wykorzystujemy ten fakt i uciekamy.

barin napisał(a): pamiętacie stare wideo z sarkofagu w dx9 ?
Link proszę, bo mam tylko domysły :)


S.T.A.L.K.E.R. Behind the Game 04 - od 1:51 - szczególnie moment gdy koleś strzela do lamp albo idzie przez korytarz i światło umieszczone za wentylatorem daje wspaniały cień

http://www.youtube.com/watch?v=1sLhVLBJUhA

ok, a tu jak my to zrobiliśmy: http://www.filefactory.com/file/ag65896/n/sar_test_dx9_avi

EDIT: to samo na youtube:

[youtube]http://www.youtube.com/v/hQcyxnFM5zI[/youtube]

A i pytanie- wyrobicie się do grudnia? :P


Chyba, trudno powiedzieć ...
Ostatnio edytowany przez barin 15 Cze 2009, 19:06, edytowano w sumie 2 razy
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Michu w 15 Cze 2009, 21:29

Video na prawdę świetne, te podziemia to konkret, już widzę jakąś misję w nich z mutantami... znów będę srał po gaciach ze strachu :D Co do animacji, nie spodziewałem się - zobaczymy jak to będzie. Szkoda że sobie nie pogram na DX9 -.-...
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez caleb59 w 15 Cze 2009, 21:54

Dowiedzialem sie tez od @barina (PW) ze co do wydajnosci Lost Alpha powinno dzialac plynnie na rowni z SoC z tego co mi zasugerowal choc nalezy poczekac na testy beta moda...
Priboi Story zamulal bo mial dodane obiekty przez all.spawn a w Lost Alpha rozne pierdolki maja byc w wiekszosci zintegrowane z mapa co da wieksza optymalizacje wiec mnie osobiscie to bardzo cieszy!
@barin jak tylko bedziesz mial jakies nowe newsy to dodaj je w tym temacie ok?
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 15 Cze 2009, 23:59

barin napisał(a):Animacje - jest ponad tysiąc (!!!) o ile dobrze pamiętam, animacji dla npc, dużo niewykorzystanych, np. stalkerzy podający sobie dłoń na powitanie, stalkerzy salutują, czyszczą broń itp. - jeśli masz zainstalowany Actor Editor z SDK zrespawnuj jakiegoś stalkera i dodaj animacje

Zachęciłeś mnie do pobrania SDK. Z chęcią obejrzę te animację, o ile będę potrafił je włączyć :)
barin napisał(a):w starej wersji - mieliśmy spotkać się z Doktorem w Dead City gdzie zarówno my (aktor) jak i Doktor zostajemy pojmani przez najemników i umieszczeni w więzieniu (w szkole). Po jakimś czasie pojawia się wojsko i atakuje najemników, my wraz z Doktorem wykorzystujemy ten fakt i uciekamy.

Skąd masz te informacje? Rozumiem, że uciekamy autem przez Darkscape? Bo coś dezodor mówił o tym :)
barin napisał(a):S.T.A.L.K.E.R. Behind the Game 04 - od 1:51 - szczególnie moment gdy koleś strzela do lamp albo idzie przez korytarz i światło umieszczone za wentylatorem daje wspaniały cień

Nie sądziłem, że całe video jest z Sarkofagu, myślałem, że od początku był taki sam, ale rzeczywiście ten wentylator to coś wspaniałego. Aż chciało by się pobiegać tam w trybie TPP :)
barin napisał(a):Chyba, trudno powiedzieć ...

Mam nadzieję, że wam się uda. Odwalacie kupę dobrej roboty, gdybym miał jakieś umiejętności... z chęcią bym pomógł, bo praca przy takim projekcie byłaby szybszym krokiem do spełnienia jednego z moich marzeń - zagrania w stalkera, od którego czekam od 2003 roku - a tak dupa :|
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Freezen360 w 16 Cze 2009, 08:40

Wideo jest po prostu świetne :D Wreszcie będę mógł pochodzić po sarkofagu takim jak sobie wyobrażałem a nie takim z GSC gdzie stalkerów jest więcej niż na wyprzedaż mienia wojskowego... Martwią mnie dwie sprawy:
1: Jeżeli DezOwave ma zamiar dodać do gry tyle wspaniałych rzeczy mod będzie ważył więcej niż sama gra :p
2: Nie sądzę aby udało im się wyrobić do grudnia bo mają jeszcze przed sobą bardzo dużo roboty ale trzymam za nich kciuki.

No i mam też nadzieje że znowu w zonie nie będzie tyle gratów jakichś domków, samochodów i innego śmiecia bo mimo iż na moim kompie SOC chodziło na max bez zacinki to z Priboi Story gra momentami ciełą się że grać się odechciewało -_-'

No ale nic zostaje nam tylko czekać na dalsze informacje i snuć pomysły na co może się przydać kamera :P

Mogli by również przywrócić starą muzykę ale to tylko moje zachcianki.

Pozdrówcie ode mnie DezOwave :)
Freezen360
Tropiciel

Posty: 254
Dołączenie: 08 Cze 2007, 16:08
Ostatnio był: 19 Gru 2016, 20:45
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez von Carstein w 16 Cze 2009, 09:43

Jedno co powiem... MNIAM! MNIAM! PO TRZYKROĆ MNIAM!
Dziękuje Barinowi, DezOwavewoi i całej ekipie tworzącej LA. Ten mod zapowiada się świetnie!

Pięknie rozwiązaliście kwestie pojazdów. Szczególnie BTR-80, a głównie jego 14,5 mm wkm przypadł mi do gustu.
Dacie nową, całkowicie zmienioną fabułę. AI NPCów usprawnicie, fizyka, obszary z alphy... eh... piękne.
CIekawi mnie, jak sytuacja prezentuje się w kwestii uzbrojenia... co dodacie? Chociaż przy tak małej liczbie stalkerów, to to raczej i tak wielkiego znaczenia nie ma. Bo cóż znaczy 150 chłopa w ogromnej Zonie. Dla mnie jest to dziwne...

Z fabułą dacie sobie rade... mimo wszystko macie duże pole do popisu.

Freezen360 napisał(a):No i mam też nadzieje że znowu w zonie nie będzie tyle gratów jakichś domków, samochodów i innego śmiecia bo mimo iż na moim kompie SOC chodziło na max bez zacinki to z Priboi Story gra momentami ciełą się że grać się odechciewało -_-'


Ja powiem tak - mi też się cieło, ale wiem, że mam słabego kompa. Wiem, że muszę go zmodernizować. Mi się też cieło. Ale te elementy... nie grałem długo w Priboya. To fakt. ALe te nowe detale moim zdaniem były przepiękne! Klimaciku dodały, zapełniły pustąm Zone. To było piękne. Mam nadzieje, że choć kilka takich smaczków dodacie w swym dziele.

Szkoda, że te cudeńko zobaczę dopiero w grudniu... wielka szkoda.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez caleb59 w 16 Cze 2009, 10:40

Legat Martinus napisał(a):CIekawi mnie, jak sytuacja prezentuje się w kwestii uzbrojenia... co dodacie?

Na stronie moda wyczytalem jakis czas temu ze bron pozostanie niezmieniona i nic nie bedzie dodanego by nie psuc klimatu calosci - tylko standardowe klamki z alphy 1935 (nie licz na pedalskiego Arsenal Moda itp. w LA domyslnie :D )...

Legat Martinus napisał(a):Ja powiem tak - mi też się cieło, ale wiem, że mam słabego kompa. Wiem, że muszę go zmodernizować. Mi się też cieło. Ale te elementy... nie grałem długo w Priboya. To fakt. ALe te nowe detale moim zdaniem były przepiękne! Klimaciku dodały, zapełniły pustąm Zone. To było piękne. Mam nadzieje, że choć kilka takich smaczków dodacie w swym dziele.

Co do wydajnosci to lepiej sie modl by nie dodali zbyt wielu obiektow znowu przez plik all.spawn bo osobiscie powiesze Cie za jajca za zachecanie Ich do tego! xD Zaraz zaczna sie posty tak jak w temacie o DM - "dodajcie jeszcze tekstury z moda Stalker Complete i jeszcze wiecej fajnych efektow graficznych" - a bleee...
Nie robcie z LA czegos czym nie jest!

Czekamy na nowe newsy!
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez von Carstein w 16 Cze 2009, 11:50

Co do broni - nieco to mnie smuci. Znaczy to, że nie będzie żadnych (nie licząc SVD) karabinów samopowtarzalnych. Szkoda, bo mógłbym nawet załatwić model MASa-49. Chociaż i tak nic straconego - zapewne w miesiąc po wydaniu moda, nasi moderzy sami zaczną go modować.

Ja nie mówię o jakiś tam nowych efektach graficznych (Stalker Complete blee...)

Co do elementów – moim zdaniem one działały dodatnio na klimat. Naprawdę. Bo ile można chadzać po pustej zonie, gdzie ilość miejsc, które można eksplorować, da się zliczyć na palcach jednej ręki drwala z wieloletnim stażem. A tutaj (znaczy się w priboy) człek szedł przez Zone. Patrzy, a tutaj chatynka! Chatynka w miejscu, w którym jej niegdyś nie było. Od razu w wędrowcy budzi się ciekawość. Podchodzi do domku go oglądnąć… BACH! Wyżymaczka…
A na ilość stalkerów nadal będę psioczył. Przy 150 łobuzach będzie jeszcze miejsce na frakcje? Wydaje mi się, że przy powiększeniu Zony to te frakcje zginą raz dwa, a przynajmniej będą widoczne jak mrówka na tyłku słonia. Ale to są tylko moje przypuszczenia, więc niech nikt się nie bulwersuje. Z chęcią zobaczę LA. A jak się mi nie spodoba, to mam moderów…
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Shaockgun w 16 Cze 2009, 13:42

Noo, na prawdę ten cały Dez0wave Team to mistrzowie! Tak zmienić grę, tyle nowych rzeczy pododawać, zmiany w grafie, fizyce, no po prostu SUPER! Jedyne co, to chyba trza Net wymieniać, bo taki "modzik" co najmniej kilka GB będzie ważył... Tak samo z kompem, bo te wszelakie graficzne wodotryski pewnie ostro przymulą kartę grafiki - mimo tego, co mówią ludzie z Dez0wave.
Ciekaw jednak jestem jednej rzeczy. Dlaczego STALKER nie wyglądał tak od razu? Gra powstawała tyle czasu, a wyszło jakieś koszmarnie okrojone nie wiadomo co.
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Michu w 16 Cze 2009, 13:54

Ja mogę i nawet 3 Gb ściagać, a poza tym na jesień będę miał pewnie 2 albo 4mb więc luz nawet gdyby 5 ważyło, czemu nie.
Co do nowych klamek, wcale ich nie potrzeba. Akcja z doktorkiem i ucieczką zapowiada się ciekawie, przecież takie coś zrobić to trzeba mieć nie lada umiejętności, oskryptować wszystko... Mi to by się marzyła akcja, jazda ze stalkerami w trucku, na przyczepie kilku naszych, z przodu dwóch prowadzi, i jedziemy przez jakiś las gdzie atakują nas mutanty... Ale takie rzeczy to tylko w... GSC, GDYBY CHCIELI ZROBIĆ :P
Po prostu mam nadzieję, że nie będziemy narzekać na nudę - nie wiem jak zrobicie nowe misje (głosy, filmy, postacie, skrypty ;o) ale powodzenia :D, szkoda też że macie tak mało osób w teamie, a na świecie tylu zdolnych i mających pojęcie o 3ds max itd...

@add

A co do daty premiery, jak nie wyjdzie grudzień to i 2010 może być, żeby tylko dopracowane było :)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości