[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Rain w 30 Maj 2009, 23:37

Nie byłbym sobą jakbym się nie przyczepił do czegoś...
Kamery - pomysł ciekawy, pytanie tylko co dalej z tym zrobią. Czy będą jako urozmaicenie dla zapchania budynku od zewnątrz pierdołami czy cuś się z tym da zrobić :idea:
Pomysł git ale wykonanie koszmarne (oglądając filmik - szare to to bez wyrazu :P )
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 31 Maj 2009, 00:14

Kamery będą mogły wykryć gracza np. w Bazie Wojskowych, gdy się skrada i tym samym włączyć alarm. Tak pisał Dezodor chyba gdzieś :> Nie pamiętam, gdzie, ale na pewno pisał tak (oprócz przykładu, którego podałem).
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez dorian w 31 Maj 2009, 10:21

Ja z kolei nie byłbym sobą, żeby nie dodać, że akurat samochody to mnie w LA (ale nie w moim mieście :wink: ) i w ogóle w Stalku najmniej, może ich chyba nawet nie być. Za to duuużo bardziej podobają mi się pomysły z takiego typu bajerami/drobiazgami jak podglądające kamery, co to widzą i ostrzegają, czy możliwość dotankowania auta, albo wł./wył. świateł, czy pakowanie towaru do bagażnika. Takich rzeczy i innych nowości jak najwięcej, no i przede wszystkim nowe i jeszcze bardziej ciekawe i mroczne lokacje i np. anomalie, których wcześniej nie było. A już na pewno od aut wolę mieć możliwość wejścia po drabinach, a nie, że przez nie przenikam jak w PS, to już była kiszka z lekka.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 12:50

Kilka nieciekawych, nowych screenów.
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11987/2.3.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11987/3.4.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11987/12.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11987/13.jpg

O! I jeszcze coś takiego, co mnie miło zaskoczyło! Dez0 chyba chcą przywrócić coś czego w stalkerze brakuje- fizykę i interakcję z otoczeniem :) Spójrzcie tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=YleKL6ci2uM (0:33)
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... is_one.jpg
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez caleb59 w 13 Cze 2009, 14:25

@dezodor zrobil wczoraj update prac nad levelami na prosbe @Kowka:
The list of levels we will remake from scratch: (last upd. 12. June 2009)

* Dead City (rework process 98%)
* Darkscape (rework process 70%)
* Rostok Factory (completed)
* Darkvalley (completed)
* Pripyat (50%)

Jak widac Prypec nadal nie ruszany...
------------------
Z ostatniej chwili:
10 nowych screenow + nowe video!
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/videos
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images
:D
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 16:59

[youtube]http://www.youtube.com/v/9TvbyQoNuUY[/youtube]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Rain w 13 Cze 2009, 17:04

xKoweKx chyba masz racje co do interakcji z otoczeniem. Ale obawiam się że nie będzie to na dużą skalę.
Z tego co się orientuję na każdej mapie, w każdym miejscu w którym ma być "interakcja" trzeba się trochę pomęczyć ze skryptami, animacjami, teksturami itd.
Aby zrobić w pełni interaktywną przestrzeń potrzeba byłoby baaardzo dużo czasu, zaparcia i pomysłów. :o
A interakcja to chyba jedyna rzecz oprócz latania helikopterem której w modach nie było :P
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 17:38

Na dużą skale na pewno nie będzie, ale miło byłoby, gdyby było tak samo jak w alphie, aby przedmioty nie były takie statyczne jak w oryginale. Btw. latanie helikopterem było chyba w AMK :)

A co do video- nie podobają mi się odgłosy chodzenia... Wyjęte z alphy :|
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Michu w 13 Cze 2009, 19:37

Jak dla mnie odgłosy chodzenia są całkiem spoko, ale nie musieli zmieniać. Ładne mapki, wszystko fajnie, zobaczymy jak wrzucą alife i inne pierdoły, wtedy pogadamy. Na razie wieje nudą, jakoś takie chodzenie bezczynne mnie nie bawi :P
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Darth ReX w 13 Cze 2009, 20:01

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że odgłosy chodzenia są niemal identyczne z SoC.
Poza tym ciężko coś powiedzieć o mapach, które wyglądają przepięknie... pusto. Szczerze, to znudziło mi się już oglądanie tych genialnych i przewyjedwabistych mapek, które wyglądają, jakby faktycznie były w Czarnobylu, czyt. ani żywej duszy.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 21:53

Nie spodziewaj się tłumów, bo w Zonie ma być tylko około 150 stalkerów licząc również bandytów
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 15 Cze 2009, 10:18

Mój malutki "wywiadzik" z Dezodorem. Trochę pytania zmieniłem, aby lepiej się czytało etc. bo pisałem do niego moim kiepskim angielskim :P

K: Jaki będzie HUD?
D: Aktualny (klik)
będziemy musieli wyedytować, ale zostawimy go i tak- HUD będzie do wyboru przy instalacji.

K: Co będzie z celownikiem?

D: Nie możemy go wyedytować...

K: Co robicie z Prypecią? Ciągle 50% jeśli chodzi o ukończenie...
D: Prypeć nie póki co jest odłożony na bok. Jestem jedynym level desingerem w Dez0wave i mogę pracować tylko nad jednym poziomem jednocześnie.

K: Będą dynamiczne wiadomości i możliwość rozmowy przez PDA?
D: Wiadomości będą, ale nie za wiele, gdyż są denerwujące. Rozmowy przez PDA również będą.

K: W nowym waszym video zauważyłem, że chcecie przywrócić wiszącą skrzynię z beczkami w Kordonie, którą możemy ujrzeć na trailerze z E3 2004 r (Behind the Game part 3)

D: Tak, wisząca skrzynia zostanie przywrócona, bo wygląda świetnie.

K: W starych trailerach stalkera możemy zauważyć, że w trybie TPP stalker biega jak komandos, broń ma blisko głowy, a w SoCu natomiast blisko tułowia. Będziecie edytowali animacje biegania etc?
D: Nie będziemy tego robili, gdyż nie mamy na to czasu, ani umiejętności

K: Będą nowe (stare) frakcje? Mówię o frakcji "Grzech" i "Czyste Niebo".

D: "Grzech" będzie, co do "Czystego Nieba", to nie jestem pewny, bo chcemy aby Zona była opuszczona, a nie przeludniona. Jeżeli dodamy dużo frakcji, nie będzie zdewastowych i opuszczonych leveli.

K: Czy potrzebujecie testerów?
D: Będziemy testowali moda samodzielnie... Mamy problemy z testerami, gdyż nie sprawdzają wszystkiego dokładnie, albo nie sprawdzają specyficznych miejsc, o których tylko my wiemy.

K: A jak miewają się sprawy z fabułą? Będzie całkowicie nowa, jak w Priboi Story, czy coś na wzór FREEPLAYA (polowanie, przetrwanie, zbieranie artefaktów etc.)?
D: Po ukończeniu fabuły jest FREEPLAY. Strefa jest wystarczająca duża, aby się rozejrzeć w poszukiwaniu jakiejś pracy...

K: Po co będą kamery i reflektory?
D: Reflektory, kamery, wiszące lampy, wszystko to zrobiliśmy dla Priboi Story 1.2 w tamtym roku, a teraz będą dodane do Lost Alpha. (ale mi odpowiedział...)

K: Co z poziomem trudności? Wg mnie byłoby super, gdyby np. walki z wojskiem były bardzo wymagające.
D: Nie mogę nic powiedzieć o poziomie trudności, za wcześnie na takie rzeczy.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość