Patch 1.3001

Patch 1.3001

Postprzez KoweK w 03 Maj 2014, 00:52

Link do ściągnięcia patcha: http://dl.oblivionlost.pl/lostalpha/PATCH/

Rekomendowane jest zaczęcie nowej gry, ale nie jest to wymagane.

Jeżeli instalowałeś jakieś "lewe" (czyt. ruskie) poprawki to zalecane jest, byś je usunął. Dezowave nie daje wsparcia osobom, które używają nieoficjalnych łatek.

- - -

Lista zmian (ENG)
- game binaries are working with administrator privileges now, avoiding problems with User Access Control (UAC) subsystem
- game will work on windows xp, although dx10 cannot be used
- quicksave / quickload buttons now can be remapped
- fixed serious bug with wrong ui_movies.xml which prevented to play half of the game
- fixed storyline battery task in sarcofag
- fixed flying tree and geometry on Yantar level
- fixged geometry on Garbage level
- fixed the crash on r1 (static lightning) render when player entered 'Great Metal Factory' level
- fixed rat monster crash and effectors bug
- fixed random crash related to pda contacts section
- temporaly disabled legs/shadow in options, if you have it enabled, please type this to console: g_actor_body 0
- with removing visible leg feature, the missing footsteps and self shadow works again by default
- "la options" debug menu is disabled on widescreen
- crows are killable
- ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed
- proper fix for safe crash
- missing "chmieltist" beer drinking sound fixed
- missing p90 model added
- brightness, gamma and contrast sliders fixed
- no available phrase to say, dialog[yantar_sakharov_start_talk] fixed
- no available phrase to say, dialog[agr_ratcatcher_start] fixed
- several (hopefully all) missing descriptions added back
- crash when player ESC from solitare and hex viewer fixed
- restored working class for hex viewer, text viewer, image viewer, console
- fix for artefact merger
- crash in repair window fixed
- wrong passwords for doors in pda fixed
- loading last save overlap window fixed
- added marker for 'strelok's flash' and 'yantar wires' because many users reported it's too hard to find them
- fixed camera position to climb out of UAZ jeep
- fixed OnMouseAction crash (Tetris in LA PC)
- Veles gives correct download module, so no need to buy it from Barman
- updated mi24 model, should fix "callback kils bone matrix bone: front_gun_tower"
- improved tasks and task completion on agroprom
- fixed luminocity and distance for stalkers to default value, ai works better
- removed the strange reverb when eax is enabled, and added more stable sound dlls
- temporary fix for missing suit upgrade
- fixed incorrect mag size for upgraded pb1
- added vehicle prices to dialogue
- corrected outfits icons and soldier outfit
- new helicopter sound with tuned volumes
- helicopter in cordon patrols less often
- helicopter windows in agroprom fixed (were transparent on r2-3 renders)
- added pda articles for downloads
- missing vehicle icons were added
- several vehicle properties were changed
- topoliny puh anomaly not glitching anymore
- car fuel should work now
- various small tweaks and fixes
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive apg2312, stpauli, Adik, Uberfuhrer.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Patch 1.3001

Postprzez apg2312 w 03 Maj 2014, 02:36

"fixed incorrect mag size for upgraded pb1"
Ale to akurat był fajny "błąd" - 202 naboje w magazynku to było coś ;)

EDIT 1
Po zainstalowaniu patcha musimy na nowo założyć spolszczenie

EDIT 2

Artefact Merger co prawda zaczął działać, ale przy próbie kupna recept wyskakuje błąd
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 152
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: Patch 1.3001

Postprzez stpauli w 03 Maj 2014, 05:23

Bardzo dziękuję ! Świetna robota !

Kilka błędów,które zauważyłem zaraz po instalacji patcha:
xKoweKx napisał(a):- ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed

- Jeszcze potrzeba zsynchronizować np obokana.

- Nie ma możliwości naprawy broni zmodyfikowanych, a fajnie by było, aby była ;)

- Dziwne przenikanie promieni słonecznych na broń (to akurat jest mało ważne, bo gra wyglada świetnie i bez promieni) :
włączone promienie słońca
Image
i wyłączone
Image

Poza tym, wydaje mi się, że poprawa w wydajności jest znacząca, chociaż narazie mam porównanie tylko na mapie gdzie jest bar 100 Radów.

Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz Dezom za łatę :E
NIE CHCĘ ABY MOJA GĘBA
BYŁA KOJARZONA Z LUDŹMI
KTÓRYCH POTĘPIAM !
Awatar użytkownika
stpauli
Stalker

Posty: 197
Dołączenie: 18 Paź 2009, 13:11
Ostatnio był: 08 Lis 2023, 22:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 24

Re: Patch 1.3001

Postprzez HansKloss w 03 Maj 2014, 07:25

uploading new because of hotfix
4
Co takiego poprawiacie ?

/Edit

Już wiem instalator jest skopany i pomija jakieś pliczki :E
Ostatnio edytowany przez HansKloss, 03 Maj 2014, 07:54, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
HansKloss
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 16:25
Ostatnio był: 03 Maj 2014, 11:49
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Patch 1.3001

Postprzez lisior w 03 Maj 2014, 07:40

No popatrz, a mi za Chiny FRAPS nie chce sie pokazac... a kazdej innej grze i owszem dziala.
lisior

i7 2600K 3.4 GHz | Asus Maximus IV Extreme Rev 3.0 | G.SKILL RipjawsX 16 GB 1866 MHz
Radeon HD 6990 | SyncMaster 2343 | Intel SSD 520 240 GB | WD 2 TB SATA 7200 rpm
Corsair AX 1200W Gold | Antec Twelve Hundred Gamer
Awatar użytkownika
lisior
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 03 Maj 2014, 04:38
Ostatnio był: 25 Lut 2015, 04:07
Miejscowość: Calgary, AB
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: Patch 1.3001

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 03 Maj 2014, 08:16

Coś mi się wydaję,że tego patcha nie można pobrać,bo go nie ma. Jest tylko nazwa,a pliku brak :E
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: Patch 1.3001

Postprzez Crisu w 03 Maj 2014, 08:24

To tylko przejściowe, wrzucają nową wersję z tego względu, że dorzucony zostanie hotfix, który nie był obecny w "pierwszej" wersji patcha.

I faktycznie, v1.3001 poprawia pewne niedociągnięcia. Szkoda tylko, że sprawę wysypywania do pulpitu przy sprawdzaniu kontaktów w PDA zamieciono pod dywan, bo teraz zwyczajnie kontaktów nie da się sprawdzić. Nie ma ich. :E
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Patch 1.3001

Postprzez mikew_86 w 03 Maj 2014, 08:27

Generalnie to zainstalowania patcha na grę z ruskimi fixami nie powinno sprawić problemu, bo pliki i tak są przecież podmieniane. Inna sprawa to to, że pod linkiem nie ma patcha, a tylko plik "readme". Kolejna kwestia to czy savy będą działały po spatchowaniu, bo nie uśmiecha mi się zaczynać gry od nowa kiedy jestem już na mapie "radar".
Born to be wild.
Awatar użytkownika
mikew_86
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 06 Gru 2006, 21:36
Ostatnio był: 28 Sty 2024, 13:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: Patch 1.3001

Postprzez Crisu w 03 Maj 2014, 08:28

Zapisy działają, o to nie musisz się martwić. Ktoś jedynie zgłaszał problem z rozpoczęciem nowej gry po spatchowaniu, jednak jeśli chodzi o zapisy poczynione na podstawowej, czystej wersji gry, to zapisy nie idą do kosza.

- - -

Edit:

Choć sprawa z zapisami i osobami grającymi obecnie to trochę delikatny temat, bo kolejny patch (ten po v.1.3001) będzie wymagał rozpoczęcia nowej gry. Potwierdzone info (archiwum SB).
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Patch 1.3001

Postprzez HansKloss w 03 Maj 2014, 08:42

No coś ty :(
Awatar użytkownika
HansKloss
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 16:25
Ostatnio był: 03 Maj 2014, 11:49
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Patch 1.3001

Postprzez Zilla w 03 Maj 2014, 08:43

Ech i teraz dylemat... grać dalej kiedy już się przeszło znaczący odcinek czy zaczynać od nowa -.-" not good...
Image
Awatar użytkownika
Zilla
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lis 2013, 19:53
Ostatnio był: 02 Gru 2014, 18:05
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 27

Re: Patch 1.3001

Postprzez Fade w 03 Maj 2014, 08:44

"Patrząc w otchłań pamiętaj, że otchłań patrzy także na Ciebie"

Za ten post Fade otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive WowanBardzoZły.
Awatar użytkownika
Fade
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 19 Mar 2011, 10:14
Ostatnio był: 07 Wrz 2014, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Następna

Powróć do Aktualności

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość