[Problem]Wywalenie do pulpitu po długim ładowaniu

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[Problem]Wywalenie do pulpitu po długim ładowaniu

Postprzez Takerbdn99 w 14 Lut 2018, 01:49

Witam Stalkerów,

Nie wiem już co mam robić. Zainstalowałem sobie L.A Developer's cut jednak za nic nie mogę włączyć gry. Zaczynam nową grę, wybieram poziom trudności i zaczyna się bardzo długie, kilkuminutowe ładowanie. Najdłużej stoi na "creating new game" i "loading geometry". Po czym gra wywala do pulpitu. Żadnego okienka z X-Rayem- nic, tak jakbym zamknął alt+F4. Konfiguracja PC w podpisie.

*v.1.4006 Developer's Cut (bulid 6920) + Gameplay DLC + PRM Weapons DLC ściągnięte z moddb
*uruchamiałem jako administrator, we wszystkich możliwych trybach zgodności jak i bez trybu, ze skrótu
*te wszystkie animacje początkowe zaraz po włączeniu gry strasznie się rozmazywały kiedy przewijałem je ESC, z początku myślałem że już karta wybiera się w swoją ostatnią podróż
*jeżeli chodzi o DLC to zaznaczyłem coś z jesienią (autumn pack chyba), coś z samochodami i pogodą, jeszcze coś z Sidorovichem
*usuwałem też user.ltx
*wszystkie dodatkowe rzeczy o jakie instalator pytał instalowałem (xVid,jakieś c++ i tego typu rzeczy potrzebne do działania gry)
*sterowniki do karty graficznej najnowsze
Kod: Zaznacz wszystko
 * Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 2661.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1
* CPU cores/threads: 4/4

Initializing File System...
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata.db1.
using fs-ltx fsgame.ltx
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\anims.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels.db1.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\meshes.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\shaders.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\sounds.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\sounds.db1.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\spawns.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db1.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db2.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db3.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db4.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db5.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db6.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\ai_test.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\factory_test.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la01_escape.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la02_garbage.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la03_agroprom.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la04_darkdolina.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la04u_darklab.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la05_bar_rostok.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la06_yantar.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la07_military.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la08_deadcity.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la09_swamp.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la10_radar.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la10u_bunker.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la11_pripyat.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la12_stancia.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la12u_sarcofag.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13_generators.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13u_oso.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13u_warlab.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la14_rostok_factory.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la14u_secret_lab.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la15_darkscape.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la16_lost_factory.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la16u_labx16.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la17_outskirts.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la17u_labx7.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la18_damned.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la19_country.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la20_forgotten.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la21_generators_2.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la22_forest.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la23_oldroad.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la24_antennas.db0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\autumn.xdb.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\gameplay_dlc_prm_weapons_dlc.xdb.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\la_rus_voice.xdb.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\new_hands.xdb0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\super_car_trunk.xdb0.
Processing archive e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\mods\super_dark_nights.xdb0.
FS: 54346 files cached, 8863Kb memory used.
Init FileSystem 1.720289 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 6920, Jan 16 2018

EH: 7F35EE21483D4405B9430188752F1146

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4034716 K], reserved[67088 K], committed[92436 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[19254 K], process heap[19254 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7658 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, spec. 1.1 (default)
2. DirectSound Software on Głośniki (Urządzenie zgodne ze standardem High Definition Audio), spec. 1.1
3. DirectSound Software on Cyfrowe urządzenie audio (S/PDIF) (Urządzenie zgodne ze standardem High Definition Audio), spec. 1.1
Executing config-script "e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* SOUND: EAX extension: absent
* SOUND: EAX deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1380]: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
* GPU driver: 23.21.13.9077
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1639 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 4096K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1667
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
---Loading of pfx\pfx_brick made a 60.979145ms stutter, should it be prefetched?!
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 3
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
---Engine is freezed, saving log
* Log file has been saved successfully!
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3790568 K], reserved[70268 K], committed[333404 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[127632 K], process heap[127632 K], game lua[3328 K], render[298 K]
* [x-ray]: economy: strings[7242 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [e:\gry\l.a\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\appdata\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
"Merkantylizm, srerkantylizm"
CPU: Ryzen 5 2600 RAM: 16GB DDR4 GPU: RX 6600 XT
Awatar użytkownika
Takerbdn99
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Cze 2013, 01:45
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 06:09
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość