Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez DeadMan w 21 Lis 2020, 01:25

Od tygodnia walczę z Lost Alpha 1.4007 DC. Rożne configuratory itp. żeby w ogóle to odpalić.
Udało się, ustawiłem, mody poinstalowałem. Grało się miodnie, oczywiście pulpit widziałem często, a to podczas ładowania albo już w czasie gry wyrzuciło. I zawsze udawało się wczytać grę z ostatniego zapisu.

Dzisiaj po 2 dniowej przerwie siadłem, odpalam - SYNCHRONIZACJA i pulpit, nie ważne jaki save wczytam. Co jest z tą grą, to już podchodzi pod masochizm. Dodam, że jestem w Mrocznym Wąwozie przy tych statkach. Wszystkich wybiłem i mam towaru pełne auto i plecak. Czy to może jest problemem, ten cały towar w bagażniku?
Ostatnie info z loga.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : mem_usage_impl
[error]File : memory_usage.cpp
[error]Line : 169
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : bad node in heap


stack trace:

0023:6AD0455F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:01007316 XR_3DA.exe, `CGameMtlLibrary::GetMaterialPair'::`4'::ignore_always()


albo inny save:
FATAL ERROR

[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : ..\xrRenderDX10\dx10Texture.cpp
[error]Line : 497
[error]Description : D3DX11CreateTextureFromMemory ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), &LoadInfo, 0, &pTexture2D, 0 )
[error]Arguments : gamedata\textures\wpn\wpn_ak74_old_bump.dds


stack trace:


Coś poradzicie? Bo to się już tylko do kosza nadaje, szkoda czasu chyba na tę grę. Szkoda nerwów.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez mbwrobel w 21 Lis 2020, 14:04

Moim zdaniem to są linijki-klucze:
"mem_usage_impl"
"memory_usage.cpp"
"Ran out of memory"
Może to sugerować przeładowanie ekwipunku.
Ale może się mylę i tylko tak mi się wydaje.

Za ten post mbwrobel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mruk, DeadMan.
mbwrobel
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Gru 2011, 15:16
Ostatnio był: 17 Sie 2023, 09:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 14

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez DeadMan w 22 Lis 2020, 23:14

Ok. Dzięki. Sprawdzę. Na razie zmienilem z oświetlenia DX11 na statyczne, udało mi się załadować gre i dostać do Kordonu. Sprzedam cały ten towar i sprawdzę ponownie na DX11 bo na statycznym wygląda koszmarnie.

Aktualizacja:
Udało mi się sprzedać wszystko. Gra odpaliła w DX11. Tylko co z tego jak teraz wywala przy próbie zapisu gry.
Coś mi się udało znaleźć na temat tego błędu, że mam coś czego nie powinienem w w ekwipunku?
Dodam tylko, że jestem samochodem w Kordonie.
Jeśli ktoś ma jeszcze pomysł na to to poproszę, inaczej to już nie mam cierpliwości i wywalam.

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : xrDebugNew.cpp
[error]Line : 775
[error]Description : std: out of memory, usage: 514912 kb, used blocks: 131294208, free blocks: 89295872, heap: 514912 kb


stack trace:

0023:581B3540 xrCore.dll, doug_lea_allocator::doug_lea_allocator()
0023:62A3C9B8 MSVCP120.dll, std::locale::global()
0023:6297DEF4 MSVCR120.dll, fcloseall()


...już chyba czas aby ta gra wylądowała w koszu.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez Slyther w 17 Gru 2020, 13:05

Najpierw ogarnij moda 4gb ram potem przestaw na statyczne i odpal nową grę jeżeli wszystko będzie okej oznacza to że przedmiot w eq szkodzi twojej grze i jednym ze sposobów było by przyjść do jakiegoś handlarza i powoli wszystko sprzedawać i sprawdzać czy wszystko będzie ok. Możesz jeszcze spróbować zrobić backup'a sejva i przeinstalować całą grę
||Intel i5 9600KF 3.70GHz || 16GB DDR4 RAM || RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO || Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Slyther
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 17 Lis 2020, 23:15
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Miejscowość: Kluczbork
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez Poldzer w 17 Gru 2020, 20:19

Kombinujecie jak Caleb z kartą dźwiękową :caleb: #pdk out of memory znaczy, że gra w obecnych ustawieniach za bardzo rozpycha się w pamięci. Zjedź trochę z ustawień grafiki i sprawdź.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez DeadMan w 20 Maj 2021, 17:34

Od ostatniego mojego posta nie grałem w LA, ale teraz pokombinuję. Mam cały czas zainstalowanego tego samego STALKERA. Ale ta ilość problemów mnie odrzucała.
Będę kombinował.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez max1071 w 19 Cze 2021, 23:51

Heja.
Out of memory to przeładowanie pamięci należy pamiętać ze stalker jest aplikacją/programem 32 bit-owym zatem więcej niż 4GB z Ramu nie pójdzie... pamięć karty graficznej nic tutaj nie pomoże.

co do eq jak wywala mam ten sam problem czasami aż z wrażeń odechciało mnie się grać w LA.
zauważyłem że niektóre bronie tak-jakby miały swoje meta dane i w momencie handlu coś się pierniczy...
i psuje save... tak jak wyżej proponuje zrobić sprzedaż zapis.. i tak aż dojdziesz jaki item ma błąd.

jeśli ten item będzie miał błąd na twoje życzenie mogę zrobić Ci skrypt na usuwanie bezpieczne takich itemków z eq.
wiem bo sam robiłem to do każdej części.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 135
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 09 Cze 2023, 20:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 24

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez caleb59 w 20 Cze 2021, 08:46

Tu się trochę mylisz, silnik Lost Alpha działa na zmodyfikowanym x-ray z obsługą 64bit i Bóg wie czym jeszcze.
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez DeadMan w 30 Wrz 2021, 13:30

Czy ktoś może powiedzieć na jakim sprzęcie odpala LA DC? To jest jakiś dziwny twór. Od wydania walczę z uruchomieniem tego i przejściem. Jednego dnia działa, a drugiego już wywala do pulpitu. Wiele osób pisze, że przeszło bez problemów. Jakim k**** cudem się pytam? Co jest z LA nie tak, że za chiny nie mogę tego stabilnie odpalić?
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez tom3kb w 30 Wrz 2021, 18:00

Ja np na kompie z 2011r, 4gb ramu, gts 450 amp z 1gb pamięci, procek 3x3.2ghz. ukończyłem wersję LA DC 1.4005.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez DeadMan w 30 Wrz 2021, 20:26

Tą wcześniejszą wersję 1.003 i ja chyba kończyłem bez większych problemów. Szkoda, że ta finalna jest taka tragiczna.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: Wywala zaraz po SYNCHRONIZACJI

Postprzez tom3kb w 30 Wrz 2021, 20:35

Najfajniejsza jest 1.4007, fajnie rozbudowali gameplayowo. Bo potem odwalili jeszcze Extended Edition z pomysłami ala Misery. Jakieś zapisy tylko przy ogniskach itp gówniane utrudnienia.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości