Ja nie chce się wtrącać, tym bardziej, że najnowszego filmiku co Caleb podlinkował nie widziałem. Ale ogólnie, jak już Termi powiedział, że level design jest średni, to komplement nie w kij dmuchał, skoro dishonored był mierny i nudny
Za ten post Omnibus otrzymał następujące punkty reputacji:
O ile pierwszy filmik był dla dość ciekawy to ten drugi już mnie znudził. Snujemy się powoli po kolejnych ciasnych korytarzykach zrobionych z kolejnych elementów ludzkiego układu pokarmowego. Pewnie w finale wyjdziemy przez dolny koniec tego układu, co? Szczerze wolę grozę jaka była w grach typu Penubra/Amnesia, gdzie na ogół bałeś się czegoś nieokreślonego, czającego się w ciemności. A tu makabra jest robiona poprzez gore w tym wypadku epatowanie flakami. Przez chwilę można pooglądać, ale czy wystarczy tego na całą grę? Była taka gra Clive Baker's Jericho - miało całkiem fajne demko, początek gry się dobrze zapowiadał a potem zabrakło pomysłu i flaki [niektóre całkiem pomysłowe] nie wystarczały do uratowania tytułu.
To oczywiście moja SUBIEKTYWNA opinia i nikt nie musi jej podzielać. Jak jest to zobaczymy po premierze. Co ma do tego Dishonored? Pomysł na grę i mechanikę był całkiem niezły, ale gra mi jakoś nie podeszła. To też SUBIEKTYWNA ocena.
CREDO [łac. Wierzę]
Za ten post Terminus otrzymał następujące punkty reputacji: