źle zrozumiałeś kilka pytań.
Chodzi o to jak traktujesz w projekcie assety. Czy masz z autorami kontrakt który mówi że wszystko co robicie należy do właściciela projektu, czy autorzy mogą ich używać w innych projektach z którymi pracują(mówiąc krótko: są oni ich właścicielami jako twórcy). Np zrobię model postaci i chcę go użyć w innym projekcie.
Jeśli szukacie osób do długotrwałej pracy, zwłaszcza gdzie chcecie puścić grę na kickstarter, to mało który "profesjonalny" pracownik działu wizualno-programistycznego by chciał pracować przy takim projekcie jak nie ma nawet planu projektu, działań, testów, QualityCheck itp itd.
Jak już to możecie szukać tymczasowych modderów co by robili to i tamto aż im się znudzi ale nawet tutaj większość ludzi raczej wolała by mieć jasny plan działania.... bo jak np ja mam "zajawkę" to robię własne projekty gdzie mam czyściutko i jasno sprecyzowane co robię.
A co do ""ujawniania"" fabuły.... sorry ale to nie jest tytuł AAA, z takimi zagrywkami jak zasłanianie się efektem WOW nie zawojujesz świata. Przy takich projektach to walisz kawę na ławę, pokazujesz harmonogram, opis projektu, concept arts i tym zachęcasz ludzi...
Bo w tej chwili to kij wie czy jest sens pchania się w projekt:
Nie dałeś informacji na jakim silniku pracujecie(zgaduje że unity)
Nie dałeś konkretów kogo szukacie(chyba że chcesz 10 osób co ci ikonki będą robić, albo myzyczki do menu)
Piszesz, że macie już coś zrobione to warto pokazać, nawet same modele, by było wiadomo czy początkujący mogą się pchać czy pełna profesionalka...
Wiem, że teraz wybrzydzam i się czepiam ale skoro szukacie ludzi DO PRACY, to traktujmy to JAK PRACĘ...