GTR napisał(a):Nie wygląda to jak Morrowind, bo Skywind jest tym, czym Morrowind miał być.
Terminus napisał(a):Ciekawe, czy odtworzą czary [np. lewitacja] i atrybuty postaci, które usunęli po Morku?
Ash napisał(a):Założeniem jest może nie tyle stworzenie "Morrowinda naszych marzeń", bo do tego najlepiej zabrać by się było od zera, jak w przypadku OpenMW (bardzo zresztą możliwe, że modele ze Skywinda trafią w końcu do OpenMW). Bardziej polega to na tym, że chcemy maksymalnie wykorzystać możliwości Creation Engine, do czego wliczają się niektóre mody do Skyrima. Mod więc, poza podstawowym Morrkiem będzie posiadał mnóstwo nowych dodatków poprawiających klimat czy gameplay. Dodatkowo dopiero po spojrzeniu na Morrka przez pryzmat gry z roku 2011 widać, jak bardzo się zestarzał... Wygląd zbroi i stworzeń był mocno ograniczony silnikiem, więc potrzebują one nowego, poprawionego wyglądu. No i tym się w Skywindzie głównie zajmuję, pilnuję, żeby wszystko trzymało klimat oryginału, jednocześnie dodając wiele od siebie. No i właśnie tam, gdzie potrzeba coś ulepszyć sięgamy do lore i Kirkbride'a, dzięki czemu mamy pewność że wszystko zgadza się z kanonem Morrowinda. Tak więc mod nie będzie miał WSZYSTKIEGO co zostało wycięte, przynajmniej nie od razu. Nie damy rady zapewne dodać Sloadów czy innych ciekawych elementów lore, bo spędzilibyśmy nad projektem całe życie. Wybieramy więc najlepsze pomysły na podstawie tego jak trudno je wykonać, ile czasu zajmą i ile wniosą do gry.
[...]
Co do Morrowinda naszych marzeń - chodzi głównie o to, żeby pozostawać realistami i nie ciągnąć projektu w nieskończoność jak TR, tylko zadać sobie cele możliwe do spełnienia i spełnić je :p A że te cele spełniają marzenia wielu Morrkowych weteranów to już inna sprawa
GTR napisał(a): Tak czy siak, Skywind pozwoli cieszyć się Morrowindem dla takich newfagów jak ja,
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości