Wystarczy obejrzeć te dzienniki od nich by uzyskać odpowiedzi na 80% takich pytań. W wideo które dałem powyżej masz wzmiankę o muzyce. Będą nowe utwory.
Aha, wyj*bali inferejs Morrka, wyj*bali muzykę Morrka, wyj*bali specyficzną otoczkę Balmory czy inny, odpowiedni dla danego terenu klimat. Może jeszcze wyjebmy fabułę i dajmy równie wciągającą jak tą w Skyrim Jestem ciekaw jak oni chcą przywrócić stary klimat skoro już go usunęli
GTR napisał(a):Serio? Ta chityna jest brzydsza od takiego czegoś?
Jeśli idzie o jakość grafiki i modelu, to owszem, nie jest, masz rację - ale w Morrowind nie grało się dla grafiki, czego nadal nie rozumiesz. Kiedy pierwszy raz lata temu zagrało się w starą grę, to przenoszenie jej na nowszy silnik będzie dla ciebie zbrodnią, bo psuje wyobrażenie, jakie już masz w głowie na jej temat. Tak więc dla mnie i tak lepsza będzie ta gówniana zbroja z Morrowinda.
Dżuz napisał(a):Taa... chyba jak się jest totalnie skrzywionym masochistą Już to widzę jak walczysz choćby z atronachami strzegącymi dostępu do skrzyni ze Zgniataczem Czaszek czy popielnymi wampirami w cytadelach Szóstego Rodu
Fakt, skradanie się w Morrowindzie było do bani Ale można było zawsze wrzucić lewitację i strzelać z góry - pamiętam, że to była dobra metoda na wielu wrogów
A mi się zmiany podobają. Jaki jest sens robić remake który jest identyczny z oryginałem? Że nie ma klimatu? Dla mnie to bullshit. Morrowind mroczny? Przy Gothicu to bajka dla dzieci. Grafika? Że się coś błyszczy? Ja nie widzę tu nadmiaru shaderów.
Klimat wcale nie uciekł, a archaiczne rozwiązania po prostu zostały zastąpione. Dzięki temu gra będzie żywsza, bo dla mnie Morrowind zbytnio się już zestarzał (a rozwój postaci przy kilkunastu bezsensownych skillach to porażka.)
Darth ReX napisał(a):Klimat wcale nie uciekł, a archaiczne rozwiązania po prostu zostały zastąpione. Dzięki temu gra będzie żywsza, bo dla mnie Morrowind zbytnio się już zestarzał (a rozwój postaci przy kilkunastu bezsensownych skillach to porażka.)
Dokładnie taką samą argumentacji używali przedstawiciele JoWood, gdy gracze protestowali przeciwko zmianom w Arcanii... Jeżeli to będzie Morkopodobny kastrat, jaki się jawi z waszych opowieści, to po co to w ogóle robić?
O, o... Ten zrzut ekranu idealnie pokazuje klimat Skywinda. No bez kitu, prze'eż to wygląda jak jakieś kairskie przedmieście a nie Balmora Katastrofa
A tego to już nawet szkoda komentować
Co to, ku*wa, śnieg spadł...?
Co do mroczności owych gier. No nie rób se jaj, że Gothiki są mroczniejsze od Morrowinda One w ogóle nie są mroczne. Jedynka zielona do bólu, dwójka zielona jeszcze bardziej. Jedynie Górnicza Dolina ma ciekawy klimat. Powiedziałbym, że tylko z tego powodu lubię wracać do drugiej części przygód Bezimiennego - świetnie oddana atmosfera zniszczenia i nadciągającej, nieuchronnej zagłady No ale nie o Gothiku ma tu być mowa. Morrowind. W sumie to też nie jest jakoś specjalnie mroczny. No może Gorzkie Wybrzeże i Popielne Ziemie z posępną Czerwoną Górą, upstrzone gejzerami i poprzecinane strumieniami gorącej lawy, mają trochę bardziej ponury wygląd. Tak. Dla mnie nawet trochę bardziej niż Górnicza Dolina. Te zeschłe, powykręcane drzewa i skąpa roślinność. I popielne zamiecie. Cud, miód, malina. Gothic może się w tej kwestii schować
Darth ReX napisał(a):rozwój postaci przy kilkunastu bezsensownych skillach to porażka
Eee? Których? Wszystko można było bardzo fajnie zmaksować. Pamiętam, że po przeszło pół roku gry, wszystkie umiejętności miałem rozwinięte na ponad 70%, bo aż chciało się w tę gierkę grać, choćby dla rozwijania tych "bezsensownych skilli" Niezłego terminatora właściwie uchowałem Szkoda, że już tego save'a nie mam
Darth ReX napisał(a):archaiczne rozwiązania po prostu zostały zastąpione. Dzięki temu gra będzie żywsza
Nom, Skyrim jest tak żywy jak ja po sobotnich melanżach To właśnie zastępowanie tych archaicznych rozwiązań jest tym co między innymi zabija część klimatu Morka. Choćby interface. Ja w Skyrimie za cholerę nie mogę się odnaleźć, mimo że nawet zainstalowałem ten cały SkyUI. Kompletnie niewygodna ustrojstwo
W10 x64 / i5-4670 / MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB / 8 GB DDR 3 / SSD Samsung 850 Pro 256GB atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem
Dżuz, co do Gothic to m.in. chodziło mi właśnie o Górniczą Dolinę lub okolice wieży Xardasa, bo jeśli chodzi o dwójkę i Khorinis, to jest zielono jak w parku miejskim. A osoba która twierdzi, że Popielne Ziemie nie są mroczne, że popielne burze nie są zatrważające, że te zrujnowane tereny obfitujące w suchą, anomalnie poskręcaną florę nie jest ponury, to chyba jest daltonistą
A co do zastępowania archaicznych rozwiązań, to zaskakującym i dziwnym przypadkiem gracze wracają jednak do tych starych RPGów z topornymi, archaicznymi, niemodnymi, bezużytecznymi, zbędnymi i w końcu komplikującymi grę dodatkami. Ciekawe dlaczego
Widocznie jeszcze nie znaleźli ut3r i Cromma... znaczy tych utalentowanych ludzi, którzy mieliby przerobić kucykową grafikę Skyrima na coś bardziej mrocznego.
Nie nie sarkazm. W każdym razie nie skierowany względem wymienionych userów. Raczej ironia gdy ktoś mówi "że się da to zrobić, tylko wystarczy znaleźć utalentowanych ludzi, którzy to zrobią". Jak widać nie znaleźli jeszcze. A patrząc na inne zapowiedzi, że "wszystkiego nie zrobią bo wymaga to za dużo czasu", to raczej pewnie nie znajdą.