Laboratoryjna Groza

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez djcycu w 20 Sty 2012, 12:12

Czyli najnormalniejszy WARLAB! :D Jak dla mnie mapka Radar jest magiczna... Czemu? Zewsząd bije niebezpieczeństwami. Czuję smród rozkładających się zwłok, wycie mutantów, zaślepione myśli monolitowców i pełno laborek na tym obszarze. Idąc za barak w tę uliczkę gdzie fabuła nie prowadzi mamy zejście jakby do innego całkiem bunkra. Może wojskowy, może nie ale jak dla mnie tam jest jakieś inne laboratorium (przynajmniej w wyobraźni). Myślę że tam mogli dodać jakiś inny poziom laboratorium bo jak wiemy część z nas przyjęła dwie nazwy czyli X10 i X19. Gdyby te dwa zejścia były w osobne laborki umiejscowione obok siebie czy jedno pod drugim to było by pięknie... X19 jako magazyny i konserwacja sprzętu (stąd te tory i wjazd do tunelu) no a X10 odzielone przejściem i niedziałającą windą mieściło by właściwą sterownię mózgozwęglacza oddzieloną bezpieczną odległością i zabezpieczoną przez wojsko które znajduje się przy wejściu. Samo wejście jest tajemniczo usytuowane wgłąb lasu.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez weteran XD w 20 Sty 2012, 12:33

Ja narobiłem jak zaatakował mnie snork w lab X18 wzioł zaskoczył mnie i skoczył dotego grałem w nocy :facepalm:
Czegoś takiego to ja żem się nie spodziewał :E
Awatar użytkownika
weteran XD
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 19 Sty 2012, 23:08
Ostatnio był: 31 Gru 2014, 22:20
Miejscowość: gdzieś tam w czarnobylu
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -26

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez djcycu w 20 Sty 2012, 13:53

Snork? :D Dla mnie to była normalka ale jak wlazłem do X18 i zobaczyłem że beczki latają do od razu zrozumiałem że nie przyjechałem tam na wycieczkę po zonie tylko znalazłem się w zupełnie innych okolicznościach :D Nie lubię czarów... Ale w tej grze jednak dokręciło to śrubę ciekawości i gra wciągnęła mnie na całego :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez weteran XD w 20 Sty 2012, 14:52

djcycu napisał(a):Snork? :D Dla mnie to była normalka ale jak wlazłem do X18 i zobaczyłem że beczki latają do od razu zrozumiałem że nie przyjechałem tam na wycieczkę po zonie tylko znalazłem się w zupełnie innych okolicznościach :D Nie lubię czarów... Ale w tej grze jednak dokręciło to śrubę ciekawości i gra wciągnęła mnie na całego :)




Tak ale nie wyskoczyły na ciebie oba naraz z pomieszczenia tam gdzie był martwy naukowiec :D
Atak niespodziewany :o
Fakt terz się wystraszyłem jak na mnie poleciały dwie paczki :E

Uwagi moderatora:

Cytowanie ostatniego posta w całości nie ma sensu. - Wheeljack

Za ten post weteran XD otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Werewolver.
Awatar użytkownika
weteran XD
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 19 Sty 2012, 23:08
Ostatnio był: 31 Gru 2014, 22:20
Miejscowość: gdzieś tam w czarnobylu
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -26

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez Kuskus w 21 Sty 2012, 19:09

Jak pierwszy raz przechodziłem Stalkera to pod Agropromem miałem 3 pijawki na raz :E Nie wiem jak to możliwe (grałem na poziomie trudności: stalker) ale te pierwsze spotkanie z nimi było tak przerażające, że nie chciałem wchodzić do X-18:) (podczas instalki gry chyba widać właśnie zdjęcie pijawy spod Agropromu; tak przypuszczam, to jedyne sensowne podziemia które miały taki pokój) I pod Agropromem pierwsze spotkanie z Dyniogłowym (znaczy się Kontrolerem;)) 4 czy 5 razy zginąłem (pierwsze dwa deady byłem jakby sparaliżowany tym co ze mną robi, potem próbowałem go załatwić na odległość co z wiadomych względów jest głupotą;)) a potem uciekłem przed nim. Ale następnego dnia dałem mu radę:)
W X - 18 spodziewałem się mutantów (drzwi zamknięte na głucho więc skąd tam ludzie). Chodziłem w kucki zawsze plecami do ściany:) Snorki nie były straszne, wystraszyłem się jak stalowa beczka uderzyła w coś metalowego;) Poltergeisty na początek były straszne, ale jak zobaczyłem że tylko przedmioty latają to było spoko:)
Najbardziej nie lubię X - 16: najpierw trzeba przebić się przez zombie do wejścia, potem droga powrotna zostaje odcięta (a raczej z własnej woli puszczasz się drabiny:)) Snorki i zombie, z czasem sie nudzą. Za to finał z Kontrolerem:) Poszło łatwo i szybko;) Nibyolbrzym zrobił trochę nerwów, ale to za sprawą braku amunicji do kałasza (nie miałem drugiej broni). Trochę to trwało ale nóż zrobił swoje:)
Na X - 19 się zawiodłem; myślałem że będzie trzymać klimat poprzednich podziemi, a tutaj labirynt (5 minut szukałem wąskiego przejścia dalej) z pijawkami. Liczyłem na kontrolera i poltergeisty, a tutaj taki badziew :-/
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez pan kozaq w 07 Mar 2012, 17:41

Najgorsze Laborki moim zdaniem
Nr.1 X18- przyznaję je tylko dla tego że musiałem męczyć się z Poltergeistem (czy jakoś tak) .
Nr.2 X10- starcie z monolitowcami wykańcza i mnie i mój pancerz
Nr.3 X16- Najtrudniejszy był w nim wyścig z czasem (czas do wyłączenia ochrony psionicznej)
I to by było na tyle :D
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez djcycu w 07 Mar 2012, 22:57

W tym momencie psioczysz na esencję gry. Trzeba tak grać by nie dać się zabić i okładać ołowiem :P Wszystkie spośród tych laborek mają swoje glitche i tipsy które mogę objaśnić w spojlerku poniżej:

:

Laboratorium X18:
Metoda na poltergeisty jest prosta, zabić wszystkie będąc w ciągłym ruchu i chowając się za filarami/ścianami jeśli lecą na nas obiekty. W zasadzie nie jest to żaden błąd a tylko rada której warto się trzymać (niektórzy nie wiedzą że poltergeisty to mutanty które można zabić).

Laboratorium X16:
Gdy czas nagli i boimy się że go nie starczy to zawsze po wyłączeniu kolejnej wajchy zamiast iść na schody (na prawo) kierujmy się maksymalnie na lewo co wyłączy zegar. Będziemy w tym momencie poza granicami emisji psionicznych ustalonych przez twórców. Idąc więc dalej czas znów zacznie się odliczać lecz jednak od nowa :)

Laboratorium X10/X19:
Pijawki atakujemy zza przeszkód. Pierwsza z nich o ile nie nahałasujemy zbytnio pojawi się w pomieszczeniu z pompami. Zamiast atakować i schodzić po schodkach wejdźmy za siatkę na lewo od wejścia do pomieszczenia. Dzięki temu pijawka nie zaatakuje lecz stanie obok przy siatce. Resztę pijawek rozwalamy przy użyciu czerwonych beczek lecz zanim do nich dojdziemy nie hałasujmy i nie sejwujmy gry. Monolitowców atakujemy czekając. Sami w końcu podejdą. Akcja tak samo tyczy się sarkofagu gdzie prócz pojedynczych wrogów istnieją dwa punkty masowego wybijania wroga (dziura w ścianie oraz klatka schodowa).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive pan kozaq.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez SoapBastek w 15 Mar 2012, 23:46

Nie masz co się bać lab x16 jest gorsze dziwne dźwięki i potwory więcej jest ich :| :| :|
SoapBastek
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Mar 2012, 23:03
Ostatnio był: 23 Kwi 2012, 22:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -6

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez Gwizdek w 16 Mar 2012, 17:54

O tak laboratoria nadają klimat. Myślę, że bez nich gra nie byłaby taka ciekawa. Ja do x18 przygotowywałem się 2 dni... Pierwszego zbierałem amunicje, drugiego przygotowywałem się psychicznie a 3 ostatecznie wbiłem... Na dzień dobry dostając beczką, słysząc metaliczne dźwięki chciałem po prostu uciec ale przełamałem strach i udało się, naliczyłem 7 poltergeistów i 4 snorki. Z x16 było już łatwiej, likwidacja zombie pojedynczym strzałem w głowę i zabawa ze snorkami - sielanka. Ale za to x19(jeśli pomyliłem nazwę to sorry :wink: )... Idę powolutku, paru monolitian i co?? Pijawka... Nawet nie jedna... Przerażony wyprułem co najmniej połowę amunicji jaką posiadałem. Ale jakoś się udało :) Choć przyznam się że lekko się na x19 zawiodłem... Liczyłem no połączenie x18 i x16, no ale cóż jak się nie ma tego co się lubi, to się lubi to co się ma. :wink:
Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 13:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez djcycu w 16 Mar 2012, 18:31

No i widze że już wcześniej musiałeś czytać o X18 skoro się przygotowywałeś :P Najlepiej nie psuć sobie zabawy i iść na żywioł. Jedyną solucję jaką można przeczytać to ile naboi zwykle ze sobą targać i na pierwsze granie stan około 500 pestek do kałasza czy natowskiej broni powinien być standardem :P Późniejsze rozgrywki mają to do siebie że wiemy do czego przyjdzie strzelać i można brać tego mniej. Dla mnie i tak gra była hardcore'owa bo nie wiedziałem co to były artefakty i służyły raczej jako towar wymienny... Dopiero za którymś tam razem zaczaiłem że to są dość praktyczne bajery dzięki którym gra się znacznie uprościła :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez Wunderwaffe w 17 Mar 2012, 13:24

Najgorsze i jednocześnie najlepsze laboratorium to X18. Ech, to stukanie po drugiej stronie drzwi, skaczące z zaskoczenia snorki, pierwsze spotkanie z poltergeistem i nibyolbrzymem... To było denerwujące, straszące i fajne :D.

I jeszcze dobrze wspominam X16. Wtedy pierwszy raz w grze skończyła mi się amunicja do karabinu, pierwszy raz spotkałem się z kontrolerem (ten z Agropromu za pierwszym razem mi się z nieznanego powodu nie pojawił, pewnie wpadł do Baru na Kozaka).
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Laboratoryjna Groza

Postprzez Gwizdek w 18 Mar 2012, 16:36

djcycu napisał(a):No i widze że już wcześniej musiałeś czytać o X18 skoro się przygotowywałeś :P
NIestety nie masz racji :P. Ogólnie o Stalku dowiedziałem się od kolegi, zakupiłem sobie płytkę i zacząłem grać, bez żadnego wtajemniczenia w tematykę (a stronę stalker.pl poznałem całkiem nie dawno). Po perypetiach w agropromie z pijawką i kontrolerem, oraz tajemniczych komentarzach kolegi odnośnie x18 wolałem się przygotować.

Teraz ponownie przechodzę i mam zamiar odwiedzić x18 z Viperem 5 bo mam jeszcze z 800 sztuk pestek. ;)
Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 13:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości