Tips and Tricks

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez M1908 w 12 Cze 2007, 17:39

co do żołnierzy to faktycznie o tym że daje im się łapówkę dowiedziałem się od Was, ale chyba któraś z postaci w grze tez chyba o tym wspomina...

...ja na "wszelki wypadek" z "łódzkiej" ;) oszczędności, postanowiłem ich posłać do piachu i przejść :D

co do tipsów - ten motyw z krzesłem w bazie wolność :D żeby przeskoczyć strażnika do zbrojowni... melodia :!: jak skończycie, widok gościa który stoi na straży a wokół niego leżą dwa krzesła i taboret - przedni ;)

w takich właśnie momentach wychodzą bugi w grze, pamiętacie fallouta :?: jak gdzieś nie można było wejść a się wlazło i zostało zauważonym, to padał charakterystyczny sound i zaczynała się turowa masakra ;)

co do elektrowni - na pewno spróbuję, zaintrygowało mnie to :)
Witaj Stalkerze...
M1908
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:10
Ostatnio był: 12 Cze 2007, 17:41
Miejscowość: Boat City
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez BasseB w 13 Cze 2007, 14:32

M1908 napisał(a):w takich właśnie momentach wychodzą bugi w grze, pamiętacie fallouta :?: jak gdzieś nie można było wejść a się wlazło i zostało zauważonym, to padał charakterystyczny sound i zaczynała się turowa masakra ;)


w Barze nie mozna wejść na zaplecze bo tam w drzwiach stoi wykidajło i mówi że wstępu nie ma :( aczkolwiek na jołtubie widziałem filmik jak koleś wchodził na zaplecze i zwiedzał całe, całkiem nawet duże - szafki jakies były ale cudów żadnych... kwestia tylko jak to zrobił (ochroniarza nie było)
" Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia alkoholu aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
E. Hemingway
Awatar użytkownika
BasseB
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 08 Cze 2007, 14:16
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 23:49
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Postprzez Dziarsky w 13 Cze 2007, 14:50

BasseB napisał(a):
M1908 napisał(a): kwestia tylko jak to zrobił (ochroniarza nie było)

Jeśli ochroniarz ten jest w grze określony jako charakterystyczna postać a nie zwykły model z dialogiem to po prostu w konfigach gdzieś wywalił wpis o tej postaci i tyle :P.
Tym samym sposobem można by zobaczyć co się kryje za drzwiami w lewo w pokoju Naukowca albo Handlarza wywalając ich z gry choć problem byłby z przejściem przez okienko.


Mnie ciekawi czy dałoby się w grze ustawić wolne latanie z wyłączaniem HUDa tak by można było robić ciekawe filmiki z lotu ptaka. Myślę o tym od początku :).
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Barcel_PL w 17 Cze 2007, 00:28

do kolegi co sie odgraża ze był na dachu elektrowni

jak tyś to zrobił ze nie zabiło cię zwarcie? (nudziło mi sie ostatnio to poczekałem te 5 minut - kurde taki skok promieniowania ze zabija w poniżej 10s(!))

nawiasem widziałem jakiś filmik z końcówki gry jak gościu na terenie elektrowni łaził sobie i znajdywał jakieś teleporty-anomalie. Tez mieliście coś takiego?
Barcel_PL
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 11 Cze 2007, 20:55
Ostatnio był: 17 Cze 2007, 00:21
Kozaki: 0

Postprzez beer w 17 Cze 2007, 08:15

Hehehehe motyw otóż jest taki:

Zwarcie istnieje tylko na ziemi i kilka metrów nad nią. Gdy pobawisz się jakimś modem z możliwością wysokich skoków zauważysz że na wysokości kilku metrów zwarcie przestaje istnieć. Ot taka dziwna sprawa :P

Co do tych teleportów ... jest to zakończenie podczas którego odmawiasz współpracy ze Świadomością Z (tym samym nie idziesz do monolitu tylko to laboratorium), po czym następuję przeniesienie ciebie w okolice sarkofagu po drugiej stronie elektrowni skąd teleportami udajesz się do właściwego zakończenia.
Awatar użytkownika
beer
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 12 Cze 2007, 18:53
Ostatnio był: 13 Kwi 2012, 18:20
Miejscowość: Pyskowice
Kozaki: 0

Postprzez piranninja w 17 Cze 2007, 21:54

potwierdzam to że zwarcie ma tylko kilka metrów. Ale jak już się wskoczy po schodach to zejscie cie spoko zabije. Na górze nie ma nic ciekawego oprócz gościa z gaussem
Awatar użytkownika
piranninja
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 11 Cze 2007, 21:49
Ostatnio był: 22 Sie 2007, 21:28
Kozaki: 1

Postprzez yarpen w 19 Cze 2007, 14:18

tyły elektrowni to już chyba każdy wie, zwiedza się wybierając drugie zakończenie, co do trików, to ostatni portal prowadzący do ukrytego laboratorium jest na jednym z dachów i w momencie kiedy sie wdrapiemy na niego teleportuje się po 3 niemilców z każdej strony żeby nam utrudnić życie. jeżeli sie pospieszycie i macie pancerzyk w dobrej formie, olejcie ich, zwłaszcza ze walka z nimi jest dosyć trudna bo nie ma gdzie sie chować - gońcie prosto w teleport i pozamiatane.
Por. Funky Koval 'AIR Star Force' piec lat czynnej sluzby, miliardy na liczniku, odznaczenia, takze srebrna gwiazda Palantiru.
Awatar użytkownika
yarpen
Stalker

Posty: 180
Dołączenie: 20 Kwi 2006, 21:16
Ostatnio był: 19 Lip 2023, 22:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez weteran w 21 Cze 2007, 21:08

Yarpen walka z tymi niemilcami przy ostatnim teleporcie nie jest trudna jak sie ma pare granatów przy sobie (ja miałem ich z 6). Więc jak sie teleportowali to szybko na dół, chwila zabawy granatami a potem załatwiłem niedobitków :D ( dwóch sie jakims cudem uchowało).
Awatar użytkownika
weteran
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Cze 2007, 21:53
Ostatnio był: 22 Cze 2007, 18:26
Kozaki: 0

Postprzez Vaniol w 22 Cze 2007, 00:18

W Prypeci, niedaleko hotelu z dekoderem jest grób Kła, dokładnie przed pominikiem Stalina (stojącego) a w nim ulepszony egzoszkielet :D ha sam go znalazłem ;]
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez yarpen w 22 Cze 2007, 10:54

Yarpen walka z tymi niemilcami przy ostatnim teleporcie nie jest trudna jak sie ma pare granatów przy sobie (ja miałem ich z 6)


he, fakt. i to jest w takich grach fajne. mozliwości różnych dróg do jednego celu.

a, żeby szybko przedrzeć sie do elektrowni, wystarczy iść tuż przy jej ścianie aż do samego wejścia. omijamy wtedy cały ten armaggedon, spotykając po drodze tylko 2 lub 3 żołnierzy.
Por. Funky Koval 'AIR Star Force' piec lat czynnej sluzby, miliardy na liczniku, odznaczenia, takze srebrna gwiazda Palantiru.
Awatar użytkownika
yarpen
Stalker

Posty: 180
Dołączenie: 20 Kwi 2006, 21:16
Ostatnio był: 19 Lip 2023, 22:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez shadow-face w 23 Cze 2007, 12:13

Jesli chodzi o krugłowa... Facio ma pecha i tylko przy wyjatkowym szczesciu, mozna barana uratowac.

Jesli zajmiecie sie najemnikami i kolejno zaczniecie ich elimonowac to Krugłowem zajmie sie Pijawka.

Jesli wpadniecie pomiedzy nich jak Rambo i zacznicie walic do wszystkich bele tylko dostac sie do naukowca to zawsze trafi sie buc, ktory bedzie wczesniej i go zdejmie.

Najlepiej jak najszybciej wejdziecie na stalowa konstrukcje po prawej ( tam siedzial snajper) z niej na blaszane daszki a potem po rurach do kolejnej blaszanej budy.
W ten sposob znajdziecie sie na tylach wagonów i migusiem, wzdłuz składów do scianki za ktora kryje sie krugłow. Powinien poprosic o pomoc od razu, wiec w tył zwrot i rura do elektrowozu. Przy winklu ogien oslonowy, kilku zdjetych, a ufoludek spokojnie biegnie dalej. W pewnym momencie licznik gajgera poinformuje was o niebezpieczenstwie. Najlepiej bedzie jesli szybko wyprzedzicie krugłowa bo za chwile pojawi sie pijawa.
Czasami zdazy sie tak, ze niewidzialny przyjaciel zinteresuje sie najemnikami. Wtedy sprawa bedzie latwiejsza. Przy niewykonczonym budynku bedzie zasadzka. 3 granaty powinny wykuzyc ich zza winkla, wprost pod wasza kule.
Przy spalaczu wpierw trzeba zdjac chodzace pochodnie... zombie pomimo, ze fajcza sie jak zapalki, moga otworzyc ogien. Za wiaduktem jest dwuch harczacych. Chyba nie trzeba tlumaczyc co trzeba zrobic.
Krugłow jest juz bezpieczny, bo po wejsiu nad jantar od razu pobiegnie do bunkra.

Maly bug w grze. Wchodzac na plac, jesli zrobi sie QS ( F6) w chwili gdy słychac dialogi, a wy nie zdołacie uratowac biednego ufoludka to po załądowaniu save'a na placu bedzie lezał plonacy wrak, trupy naukowców, krugłow w tym miejscu co zawsze a najemnicy nawet nie zwroca na was uwagi bo beda walic w koljne Mi-4 ktore bedzie wisialo nad zurawiem. Drobny zonk, bo mozna ich zdejmowac nozem, pistoletem, granatem, kalachem a oni tak czy siak nie zwroca na was uwagi.
Awatar użytkownika
shadow-face
Stalker

Posty: 126
Dołączenie: 20 Cze 2007, 10:43
Ostatnio był: 13 Lis 2014, 00:05
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Postprzez Banjo w 11 Lip 2007, 10:03

Czy rozmawiał ktoś z generałem w bazie powinności na poziomie baru ?
Banjo
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Lip 2007, 09:40
Ostatnio był: 03 Paź 2007, 09:34
Miejscowość: Mielno
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości