Negatywne wrażenia z gry...

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez Gavdylenko w 19 Cze 2011, 10:57

Dla mnie najbardziej negatywna jest grafika i ta fabuła w grze jesteś w trupiarce jako żywy człowiek co dla mnie nie ma sensu.
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Reklamy Google

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez jaro16 w 19 Cze 2011, 11:12

Jak to nie ma sensu? Przecież Striełok został w wyniku zaburzeń neosfery(czy coś takiego) utracił pamięć i dostał na PDA zlecenie na samego siebie. Za tym wszystkim stało Świadomość-Z.
P.S. Sorry za off-top.
Awatar użytkownika
jaro16
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 28 Lut 2011, 17:28
Ostatnio był: 01 Kwi 2020, 19:59
Miejscowość: Ciechanów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 12

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez Woland w 03 Sie 2011, 15:07

jaro16 napisał(a):Jak to nie ma sensu? Przecież Striełok został w wyniku zaburzeń neosfery(czy coś takiego) utracił pamięć

Wpadka mała. Żadne zaburzenia neosfery...
Pograj w Czyste Niebo.

:

Wrzesień 2011 roku. Striełok dostał się prawie że do elektrowni. Przeszkodził mu w tym Szrama. Potem jest w filmiku na zakończenie scena prania im mózgu. Widać i Striełoka i Szramę. Potem kamera pokazuje tatuaż Striełoka.
Stracił pamięć bo mu mózg wyprali.


Sorry za offtop. Ale to taka bzdura że musiałem!!

@ A ten co się skarży na grafikę:

A od czego jest mod stalker complete 2009??
A tak poza tym że w trupiarce jako żywy człowiek... kolejny co fabule się nie przyjrzał i robi za wszechwiedzącego gracza stalkera... TRUPIARKĄ PRZEWOŻONO AGENTÓW ŚWIADOMOŚĆ Z.

Pomyliłem posty, sorry!! Przenoszę co trzeba tam gdzie trzeba!
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez pawlik666 w 29 Sty 2012, 00:08

Ja szczerze mówiąc rozczarowałem się zakończeniem (tym JEDYNYM prawdziwym ze sprzeciwieniem się świadomości-Z)... Myślałem sobie, że kwestia pojawienia się Zony nadal będzie zagadką, a tu kupsko :/ ŚWIADOMOŚĆ-Z WSZYSTKO ZEPSUŁA (jeśli chodzi o fabułę rzecz jasna)!!!!
Awatar użytkownika
pawlik666
Kot

Posty: 44
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:22
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 02:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 3

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez Xertes38 w 03 Lut 2012, 23:02

@beer mi odpowiada zakończenie, że Naznaczony (Strielok) nie chce pomagać w tym projekcie "Świadomość-Z"
A tak wogule pozdro :) :wódka:
Xertes38
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:23
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 15:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez djcycu w 04 Lut 2012, 14:26

Mnie nic nie rozczarowało. Jedynym rozczarowaniem jakie mnie spotkało był fakt że z gry tak wiele wycięto. Nie żałuję mutantów bo to mnie właściwie wkurzało zbytnio ale żałuję że nie było więcej lokacji co z pewnością przełożyło by się na ciekawszą i dłuższą fabułę (spotkanie z Doktorem jak dla mnie było nudne a z tego co wiem przed wycięciem wyglądało by to inaczej). Zagadka Świadomości Z była świetna. Wielu widzę wymaga czarów i innych pierdół że zonę to niby jakieś magiki zrobiły... Jak najbardziej Świadomość Z przypada do gustu bo powstanie zony wiąże się z nauką i techniką. Mamy więc sporo zagadek do rozwiązania jeszcze i nie ma za czym płakać.

Sprawa trupiarki o której pisano rok temu mnie rozbawiła :D Gratuluję przejścia gry z zerową znajomością fabuły... Życzę powodzenia przy graniu w mody usłane zagadkami...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez Rizun w 05 Lut 2012, 15:03

Dla mnie negatywnym wrażeniem było to, że gra kiedyś się kończy bo zakochałem się w tej serii. Wszystko zapoczątkował Cień Czarnobyla.
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez pan kozaq w 07 Mar 2012, 17:46

Najbardziej zawiodłem się na braku możliwości przyłącznia się do powinności i niemożliwości naprawiania broni i kombinezonów :(
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez truckeriev w 13 Mar 2012, 21:33

W zasadzie ciężko mi powiedzieć cokolwiek o negatywnych wrażeniach z gry, raczej dają tu o sobie znać nieco zbyt wygórowane oczekiwania ;) Spodziewałem się znacznie cięższego klimatu, atmosfery strachu, właśnie takiej jak w laboratoriach (to nic, że nie do końca chciałem do nich wchodzić..). Zona jest moim zdaniem lekko przeludniona, o ile w Kordonie to jakoś uchodzi, tak w późniejszych etapach gry jakoś mi to nie pasowało. No i wkurza mnie fakt, że mniej więcej od wyłączenia Mózgozwęglarki gra zmienia się w utrudnionego Quake'a (nawet w ciasnych korytarzach Sarkofagu musiałem bawić się w skradanie z karabinem snajperskim, zaś Monolitowcy nie mieli żadnego problemu, żeby mnie ukatrupić z byle pistoleciku ;P ). Nawet nie było czasu się bać. Za to gdy przechodziłem grę po raz drugi z modem Oblivion Lost, i po ukończeniu głównej fabuły musiałem wracać przez te ciemne korytarze, to już tak różowo nie było (pusto, pusto, pusto, o w mordę, kontroler...).

Chyba tyle. Ponarzekać można, ale gra i tak jest bardzo dobra. ;)
Awatar użytkownika
truckeriev
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Mar 2012, 13:46
Ostatnio był: 06 Lut 2017, 16:24
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 19

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez classic w 29 Mar 2012, 22:59

Pierwsze negatywne wrażenia z gry:
(przechodzę pierwszy raz)

Wpadki małe ale wkurzające:

1. Plecak, udźwig tylko 50 kg
2. Czas na wykonanie misji 1 dzień
3. Ograniczenia w eksploracji świata (można odnieść wrażenie że gramy w rezerwacie)
4. Brak możliwości poruszania się w najodleglejsze części mapy, przy pomocy 1 kliknięcia, to znaczy klikamy na mapce miejsce x, gra automatycznie przenosi nas w to miejsce, ewentualnie napadają nas bandyci
5. Wszyscy chodzą w maskach, brak normalnych ludzi\dzieci itp., itd.

Wpadki duże:

1. Fabuła, eee co to ma znaczyć? Fabularność tej gry jest totalnie schrzaniona..., na maxa. Gra rozpoczyna się od intra które wprowadza nas w świat ZONY ale z biegiem czasu, staje się papką dla głupich świnek które zjedzą wszystko....,? - przynosi nas stalker do handlarza, ten wcina łódko z kurczaka..., blehhhh W modzie NS wstęp jest po 100-kroć, bardziej wciągający, chociaż ogranicza się do odnalezienia nas przez Stalkera i udzielonej pomocy dzięki której mamy dotrzeć w określone miejsce, idąc drogą OŁ JEEE! - to jest POMYSŁ. No dobra, można to przeboleć ;) dalej nie ma lepiej, questy poboczne rozsiane w chaotyczny sposób, muszę teoretycznie przebiec x km (w bardzo niebezpieczne rejony) aby wykonać questa który wydaje się że jest do wykonania blisko, prawdę mówiąc zazwyczaj są średnio interesujące a co gorsze podane bezustannie w sposób tekstowy co jest największym grzechem tej gry.

2. Za dużo jak na takie małe lokacje FPP (aż "wymiotować się chce" od tej strzelanki) ..., nieustannie walka, brakuje ogromnych przestrzeni, możności zatopienia się w bezkresie i pustce, podziwienia świata po wybuchu

3. Brak możliwości spania, brak rozwoju umiejętności, leczymy się chlebem..., brak brak brak wielu fajnych smaczków które mamy w modzie AMK

4. Gdzie zmutowane dzieci, kobiety i mężczyźni..., gdzie ich historie?

------------------

Nie przeszedłem dużo gry, ale widzę już jej ogromne braki.., jak uda mi się dotrwać do końca gry, jeśli wcześniej nie odinstaluje jej ze względu totalnego wkurzenia głupotą twórców - spierniczeniem tematu . To dokączę moje negatywne wrażenia z gry...
Ostatnio edytowany przez classic, 29 Mar 2012, 23:15, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez Gizbarus w 29 Mar 2012, 23:14

classic napisał(a):1. Plecak, udźwig tylko 50 kg
2. Czas na wykonanie misji 1 dzień
3. Ograniczenia w eksploracji świata (można odnieść wrażenie że gramy w rezerwacie)
4. Brak możliwości poruszania się w najodleglejsze części mapy, przy pomocy 1 kliknięcia, to znaczy klikamy na mapce miejsce x, gra automatycznie przenosi nas w to miejsce, ewentualnie napadają nas bandyci
5. Wszyscy chodzą w maskach, brak normalnych ludzi\dzieci itp., itd.


1. Wiesz, to nie DnD, gdzie można targać trzy plecaki pełne zbroi płytowych - spróbuj biegać z obciążeniem 50 kg przez cały dzień. Męczące i to BARDZO.
2. No, tu mogę się zgodzić, choć w zasadzie obojętny był mi ten czas na zadania.
3. Heloł, engine gry nie obsłuży całej wielkiej mapy?
4. Tak, a może do tego automat z darmową kawą? Ta gra polega właśnie na eksploracji lokacji - odrobinę dalej zarzucasz, że nie ma się jak rozkoszować pustką. "Teleportując" się zaprzeczałbyś temu, co byś sam chciał.
5. Dzieci, co? W Zonie, co? Może jeszcze pieski, kotki, sklep z zabawkami i kafejki internetowe?

Poza tym, nie skończyłeś gry, a już uważasz fabułę za miałką i żenującą? Super, gratuluję. Zgadzam się, że fabuła wprawdzie ma braki i luki, ale nie jest aż tak do bani jak mówisz :P Co do leczenia się chlebem - pogrzeb w plikach i bez problemu usuniesz wartości odpowiedzialne za leczenie się jedzeniem. Z resztą "wad" mogę się zgodzić, albo jestem neutralnie nastawiony :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Negatywne wrażenia z gry...

Postprzez classic w 29 Mar 2012, 23:38

1. Wiesz, to nie DnD, gdzie można targać trzy plecaki pełne zbroi płytowych - spróbuj biegać z obciążeniem 50 kg przez cały dzień. Męczące i to BARDZO.

Masz rację i nie byłoby w tym nic złego gdyby można było jednym kliknięciem dostać się w dane miejsce na mapie które wcześniej zostało odwiedzone np: wioska kotów i wysypisko
No, tu mogę się zgodzić, choć w zasadzie obojętny był mi ten czas na zadania.

To posuniecie ze strony twórców jest czystą głupotą, mogę założyć się o skrzynkę lemoniady że większość graczy stresuje się uciekającym czasem który mają na wykonanie misji.

Heloł, engine gry nie obsłuży całej wielkiej mapy?

Ale czy nie można było w to miejsce wstawić gór, gęstego lasu..., tylko ogrodzenie :/

4. Tak, a może do tego automat z darmową kawą? Ta gra polega właśnie na eksploracji lokacji - odrobinę dalej zarzucasz, że nie ma się jak rozkoszować pustką. "Teleportując" się zaprzeczałbyś temu, co byś sam chciał.

Eksploracja nie polega też na tym aby z buta wracać do handlarza przez kilka lokacji

5. Dzieci, co? W Zonie, co? Może jeszcze pieski, kotki, sklep z zabawkami i kafejki internetowe?

Z miłą chęcią, nie muszą być popularne ale dodane jako "smaczki"

Poza tym, nie skończyłeś gry, a już uważasz fabułę za miałką i żenującą?

Fabuła nie trzyma się kupy, widać to już na początku gry..., jest chaotycznie podana, co z tego że ma potencjał jeśli ktoś zrobił fanom psikusa. Nie chce być źle zrozumiany widzę MYŚL. Jestem w stanie docenić fanów którzy będą układać chronologicznie fabułę gry, zaczną dostrzegać jej piękno, będą się nią rozkoszować. Ale dla większości graczy, liczy się umiejętność podania, będąc zielonym muszą mieć poczucie o co w tym wszystkim biega.
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość