No fakt mam kilka modów ale z tego co mi wiadomo to zaden z nich nie zmienia spawnu chyba że Atmosfear, Absolute Textures oraz CS Complete. Również przeszedłem te grę kilka razy i zawsze tam mam cztery ogniowe poltergady które traktuje z granatnika podwieszanego
Nie "poltergady", lecz Poltergeisty, ale nie czepiajmy się. Więc jest to spowodowane na pewno modami, bo normalnie tam jest tylko latająca anomalia spalacza.
Hmm... może i masz rację nie bede sie sprzeczał, szczerze mówiąc juz dawno nie grałem w "Czyste" Czyste Niebo wiec może CS Complete jednak cos tam wiecej zmienia, ale nie jestem co do tego przekonany.
Na 70% jestem pewny, że tam fruwają jednak mutanty a nie anomalia.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać. "Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
No nie wiem... Jakąś godzinę temu specjalnie włączyłem CS, i strzelałem do tego czegoś. W końcu mi się znudziło po kilku magazynkach, a to nadal podpala. A swoją drogą, to był ktoś z Was w tym budynku w Dolinie Mroku, co w nim jest coś, co wygląda tak samo jak to w Agropromie, lecz jest to anomalia.
Byłem w tym tunelu (?) i tam na pewno jest anomalia, bo porusza się ciągle tak samo i regularnie. Ale w "cylindrze" w Agro to te kule właśnie nie poruszają się tak samo ale nieregularnie. Ale dobra - zostańmy przy ognistych kulach
OMG, to w Dolinie Mroku to zwykły lewitujący Spalacz (dokładnie taki sam, jak w X18 w SoCu), a w Agropromie to płonące poltery dokładnie takie same jak ten z X18 w głównej sterowni. Koniec tematu