Athlon 64 3700+
Asus Nforce 4
1280MB Ram (DDR1 333mhz) single-channel
Radeon HD 2600PRO 256MB (512MB z hypermemory) - najnowsze stery Omega
Windows XP SP2
Patch 1.5.03
Chodzi na 1024x768 , ustawienia na medium , oświetlenie dynamiczne niepełne (te drugie , po statycznym). Średnio
20-30 fps , gra lubi zachrupać w dużych lokacjach oraz gdy jest wiele postaci na ekranie (zwłaszcza w nocy , gdy mają uruchomione latarki). Generalnie da się grać
Aaa i ze względu na małą ilość pamięci ram gra potrafi się zawiesić na 1s-2s żeby doczytać level.
Silnik Clear Sky jest lepszy niż poprzednik , bo w cieniu czarnobyla musiałem grać na statycznym + grafika HIGH bo gdy ustawiłem dynamiczne niepełne to fps spadał z ok. 50 na 10 (!!!). Po zmniejszeniu rozdziałki na 800x600 i detale minimum można było uzyskać 20 fps ;/ (patch 1.0005) Choć i to nie pomagało na długo bo gra się wieszała.