przez Touchdown w 28 Sie 2006, 15:57
Jest juz porzadna transkrypcja wywiadu, ale chyba nie ma sensu sie babrac z jej tlumaczeniem. Moze tylko wypada rozwinac dwie rzeczy.
Skryptowane scenki/zdarzenia
Wiele osób zle zinterpretowalo (o czym juz bylo) to tak zwane 'oskryptowanie' gry. Przed wprowadzeniem wspomnianych skryptów nie dalo sie rozgrywki odpowiednio zbalansowac, ani miec pewnosci, ze gracz w ogóle przejdzie gre. Jest tylko tyle skryptowanych zdarzen, by upewnic sie, ze gracz bedzie mógl ukonczyc gre. Na dodatek decyzje o wprowadzeniu tych zdarzen do gry nie podjeli ludzie z THQ; wszystko stalo sie tylko i wylacznie z inicjatywy GSC, ponad rok temu.
Sprowadzenie Sharpe'a do GSC
THQ mieli problem z obserwowaniem postepów w pracach. Wszystkie informacje musialy byc tlumaczone, poza tym zawsze istnialo opóznienie takich relacji. Teraz moga byc na biezaco informowani o wszystkim. Nie mialo to zwiazku z zadnymi problemami.
I tu jest niescislosc, bo w raportach z E3 pisano, ze Sharpe zostal wynajety do poskladania gry do kupy.