[S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 02 Gru 2011, 01:07

:arrow: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f ... 59&start=0 :arrowl: - opis z naszego forum.

Z tym że dla Ciebie proponuję wpisać w uruchom

Kod: Zaznacz wszystko
BCDEDIT /set increaseuserva 4096


- przypiszesz 4GB
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Car w 02 Gru 2011, 03:26

Jedyne co ta wasza "cudowna" poprawka do RAM zrobiła to dosłownie rozj*bała mi tekstury w grze. Umieściłem już gierke w dziale gier totalnie skopanych i zakazanych.
Car
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 27 Lis 2011, 05:09
Ostatnio był: 13 Mar 2013, 18:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez kubekpop w 02 Gru 2011, 08:29

Tu się muszę z @Car zgodzić. Tekstur wprawdzie nie rozwaliła, ale gra się tnie niemiłosiernie na max detalach z Completem, a wcześniej wszystko ładnie chodziło... Coś musiałem pochrzanić. A co do stabilności moda, zaraz nie wytrzymam i sam go pobiorę i przetestuję.
P.S. Czy aby usunąć tego 3GB enablera wystarczy przywrócić oryginalny xrengine?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 02 Gru 2011, 16:11

Nie wiem bo u mnie to działa i nie miałem potrzeby przywracania - musisz spróbować.

Car napisał(a):Jedyne co ta wasza "cudowna" poprawka do RAM zrobiła to dosłownie rozj*bała mi tekstury w grze. Umieściłem już gierke w dziale gier totalnie skopanych i zakazanych.


Facet - a czy ktoś z nas jest autorem CS że masz takie pretensje? - Nie podoba Ci się gra albo mod to nie graj. My próbowaliśmy Ci pomóc - nikt tu nie jest alfą i omegą a przez takie podejście jak Twoje człowiek traci cierpliwość i chęć do pomocy. Mody tworzą pasjonaci, publikują je by ktoś inny mógł je wypróbować. Nikt nam za to nie płaci że ślęczymy nieraz po kilka miesięcy żeby coś zrobić. Spróbuj sam coś zrobić a dopiero potem miej pretensje :facepalm:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Cromm Cruac w 02 Gru 2011, 16:53

Car napisał(a):Jedyne co ta wasza "cudowna" poprawka do RAM zrobiła to dosłownie rozj*bała mi tekstury w grze. Umieściłem już gierke w dziale gier totalnie skopanych i zakazanych.

Co ty sobie myślałeś, że jak kupisz funkel-nówkę komputerek to już wszystko będzie hulać jak ta lala? Nawet nie potrafiłeś odpowiedniego systemu pod te Twoje 12GB zaistalować to ja się w ogóle nie chcę domyślać jaki masz bałagan w tym swoim kompie. Nawet nie możemy być pewni czy w ogóle poprawnie zainstalowałeś moda. A może masz pirata i się coś haszczy.

Ostatnia rada: zagraj se w Kol of Diuty a nie w Stalkera
Na tym kończę dyskusję.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Car w 03 Gru 2011, 13:28

A zamykaj sobie, gdzieś to mam. A co do gry to nie zmienie zdania. A gra jest orginalna, zakupiona do rozgrywki sieciowej. A co do Wndowsa to już miałem zainstalowaną wersje 32 bit więc sie nie udzielaj jak cie nie proszą

Za ten post Car otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Cromm Cruac.
Car
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 27 Lis 2011, 05:09
Ostatnio był: 13 Mar 2013, 18:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez RedDevill w 04 Gru 2011, 19:58

Witam!

- Ponieważ wielu graczy twierdzi że Stalker jest za łatwy postanowiłem go trochę utrudnić:
NPC strzelają celniej i z ponad dwukrotnie większej odległości
broń ma lepsze parametry ale NPC mają zmieniony config obrażeń więc o ile strzał w głowę kończy sprawę to już tułów niekoniecznie, chyba że z shotguna, ale działa to w obie strony
granaty zwykłe i do granatników są mordercze więc lepiej uważać bo nawet w dobrym exo od jednego wybuchu można do "św. Pietra na krupniok". Parametry obrażeń postaci również są realniejsze wiec nie da się jak czołg przed siebie

- Wycięte mutanty - z Basix


Czy dałoby się jakoś usunąć w.w. elementy tej zacnej modyfikacji? Bo akurat zwiększenia trudności i mutantów nie potrzebuję, a reszta moda jest bardzo fajna. ;)

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 04 Gru 2011, 21:03

Da się tyle że w *uj grzebania w configach. Jak Ci to tak bardzo przeszkadza to zespawnuj sobie Exo powinności albo wolności (mają najlepsze staty) ulepsz je porządnie i dodaj ze 2-3 artefakty OKO (też spawnerem) - będziesz miał godmode. Poza tym usunięcie mutków spowoduje zbytnie ułatwienie (zobaczysz jak fajnie się ćwiczy headshoty na zombie)

Edit: Spawnera uruchamiasz po wyjściu Esc do menu głównego - masz czytelny opis co do czego - F1 lub "C" uruchamia spawnera, "M" uruchamia spawn NPC (możesz tutaj również zmienić swoją przynależność do frakcji)
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 04 Gru 2011, 21:12, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez RedDevill w 04 Gru 2011, 21:11

Nie, ja nie chcę tych dodanych mutantów.
Kurczę, a taki fajny mod... ;/
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 04 Gru 2011, 21:17

Kurde - trzeba usunąć allspawna i pogrzebać w skryptach. Przynajmniej tydzień grzebania :( - Mogę się pobawić ale nie licz na błyskawiczne dodanie łatki

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RedDevill.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez RedDevill w 04 Gru 2011, 21:34

Dobra, nie męcz się, nie ma sprawy.
Dzięki za pomoc. ;)
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez moli666 w 18 Gru 2011, 15:05

Witam.Modzik jest ok. Powalił mnie widok bagien a w szczególności widok na elektr. Wszystkie uwagi w 1 poście były zgodne gdy instalowałem tego moda. Jednak podczas gry 2x mnie wywaliło z gry ale nic to. Od razu widać że kolega ma zainteresowania historyczne bo gdyby wsadzić tam żołnierzy wiadomej formacji z ww2 to prawdopodobnie nie uszlibyśmy daleko (ubarwienie krzaków perfekcyjne).Pzdr
ja urodziłem się 20 lat po wojnie i nie zastałem tu pokoju ja urodziłem się 20 lat po wojnie i nie ma radości nie ma pokoju nie ma nadziei nie ma wolności
Awatar użytkownika
moli666
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 09 Sty 2011, 18:31
Ostatnio był: 15 Gru 2011, 03:50
Miejscowość: edinburgh/torun
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości