igla2008 napisał(a):Pangia podjął się stworzenia fixa/patcha który to naprawi. Jak widać po jego postach cały czas nad tym pracuje
Nienienienienienie, ja nigdy nie powiedziałem, że naprawię kompanów, bo ja nawet nie mam pojęcia, jak działa AI w Stalkerze
Jedyne, co chciałem zrobić w TFW to usprawnić nieco system ulepszeń broni i nieco odświeżyć arsenał tak, aby stosunkowo małym nakładem prac gracz miał poczucie, że ma znacznie większy wybór i po prostu urozmaicić nieco granie. W końcu głównym aspektem w TFW jest strzelanie, a ja osobiście zauważyłem, że właściwie jedyną słuszną ścieżką budowania swojego arsenału jest TOZ --> Mosin --> Bizon --> ulubiona broń, bo w tym momencie gracz ma przejętą pierwszą bazę, ulepszoną Sevę i kilkanaście tysięcy rubli do spożytkowania u frakcyjnego handlarza lub Najebnika.
igla2008 napisał(a):To znaczy idziesz na północne gospodarstwo jest 6 CN odchodzisz na plac maszynowy wracasz jest 2.. czterech gdzieś wcięło? Nie było żadnych komunikantów ani ostrzeżeń i ciał też nie ma.
Najwidoczniej były tam 2 oddziały i jeden poszedł do Kordonu. Automat sterujący oddziałami ogólnie spisuje się całkiem nieźle, ale w wypadku wojny Czyste Niebo – Opór kompletnie się on nie sprawdza, bo żeby dać sobie jakiekolwiek szanse na przebicie się do Kordonu należy pójść od strony południowej, oczyścić wioskę stalkerów, później przekraść się do ogniska w lesie i liczyć na to, że snajperzy z bazy cię nie wypatrzą zanim nie oczyścisz pola. Wtedy wołasz o wsparcie i bronisz się tak długo, aż chociaż jeden przyjazny oddział do ciebie przyjdzie. Z kolei mi się zdarzało, że na tą pozycję Opór wysyłał 20 NPC, więc z całkiem fajnego shootera TFW zamienia się w symulator Westerplatte.
igla2008 napisał(a):Smoq nie był sam w ekipie, czy ktoś ma jakiś kontakt do reszty?
Chyba kogoś z ekipy Call of Chernobyl (albo Shokera, nie pamiętam teraz) pytał o mapy Baru do Zewu Prypeci, żeby je do moda wstawić, ale poza tym to niby sam to robił.
Junx napisał(a):- wywalić folder "weathers" (gamedata\configs\environment)
No to to jest ten God Rays Enabler właśnie.
Junx napisał(a):- Przeładowanie Mosina (Coś chyba chciałeś je "rozwinąć", ale nie sprawdziłeś)
Nic tam nie grzebałem, tylko wsadziłem model od Populika i zmieniłem cenę, bo ją ustawił na 15000, i parę drobnic typu celność tak, aby config był możliwie identyczny z TFW.
Junx napisał(a):- Brak unikatowego AK-74u* (Modelu brak, tekstury nie sprawdzałem)
Model miał być z I Work Alone, ale go nie wstawiłem, bo zapomniałem. W ogóle jak teraz patrzę, to mi połowa rzeczy z tego wyleciała, chociaż byłem przekonany, że wszystko jest, bo sam to w grze sprawdzałem, czy działa. Teksturę bierze domyślną.
Junx napisał(a):- Brak FnFala* (J/w)
Model jest, tylko że zmieniłem jego nazwę w configu, a nie zrobiłem tego samego dla mesha (jest w folderze wpn_fnfallelcan).
Junx napisał(a):- Zły rate dla strzału Spas12 (Chyba chciałeś dodać z OWR bądź innego moda)
Nie do końca rozumiem, co masz na myśli. Jeśli chodzi ci o to, że RPM wyprzedza przeładowanie, to tak musi być, bo z animacji Spasa korzysta Benelli, a on nie jest półautomatem. Zresztą w Zewie Prypeci GSC tak samo to spieprzyło i zauważyłem to dopiero po paru miesiącach, więc wielkiego kłopotu z tego nie będzie.
Junx napisał(a):- APB (Przeładowanie ok, płomień trochę z boku, nie cofa się zamek)
W paczce, którą pobierałem Stieczkin miał wyrwany z któregoś SGM-a config i był on kompletnie nie do użycia w normalnej grze (kiepska wytrzymałość, absurdalna celność, zła klasa, zła amunicja itp., więc nawet by z nim gra nie odpaliła), naprawiłem go na tyle, na ile umiałem, ale płomienia po prostu nie umiem ustawić. Zamek powinien się cofać, u mnie działało, a poza tym broń korzysta z waniliowych animacji, więc tym bardziej nie ma powodu do tego, żeby się nie cofał
Junx napisał(a):- Toz z celownikiem (OK)
Jeśli mówisz o tym jednostrzałowym, no to LOL
Junx napisał(a):- M4A1 (Przeładowanie, zła animacja, nie wyciągany magazynek, strzał z LR300 ok)
Powinna tam być animacja od Gosuke, kombinowałem z wstawieniem LR300 z Reanimation Packa, bo moim zdaniem wygląda on genialnie (i w dodatku ma wreszcie model z poprawnym celowaniem!), ale pomysł z M4 wymusił zmianę, której znowu zapomniałem dokonać.
Junx napisał(a):- Spas12 (Przeładowanie ok, strzał z vanilli)
Dziwne, w sekcji nie ma dźwięków, więc powinien być ten sam dla zwykłej wersji i specjalnej.
Junx napisał(a):- G18 (Jak przy APB, przy celowaniu jest trochę na lewo)
Sprawa z G18 jest taka, że ono powinno mieć własne animacje i wtedy zamek by się ładnie przesuwał i magazynek wypadał z broni przy przeładowaniu (swoją drogą kompletnie niepasującym do reszty broni, trochę w stylu Gunslingera, którego styl mi się osobiście absolutnie nie podoba). Na domyślnym FOV tego nie widać, ale ja gram na 75 i wtedy widać, że model jest całkowicie statyczny. Kłopot polega na tym, że autor jednak spaprał sprawę i chociaż animacje dla Glocka są wstawione do animacji L85, to modyfikuje ono również animacje dla LR-300 i raz na jakiś czas pojawia się dziwna animacja przeładowania, w której jest tylko ruch wyrzucania magazynka i wkładania nowego (coś w stylu M4A4 z CS:Global Offensive), jednak magazynek jest wtedy statyczny, a dźwięk się nie zgrywa z animacją. No to wyj♥bałem to i wstawiłem waniliowe animacje.
Junx napisał(a):** Pancerzy nie sprawdzałem
Pancerze na miliard procent są OK, to tylko nowa sekcja, odnośnik do innego kompletnego kombinezonu, koordynaty dla ikony w inwentarzu i ścieżka do modelu w trzeciej osobie.
Ale ogółem to stokrotne dzięki, Junx, za sprawdzenie tego, bo tyle się już nad tym wysiedziałem, że aż odpycha człowieka od tego, a ja do szczególnie cierpliwych ludzi nie należę
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!