[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Ahmed1109 w 25 Sty 2015, 01:37

Eh, szkoda że nie ma "zamiennego" kompana, ogólnie to wkurzająca jest inteligencja towarzyszy broni. O ile oddziały sterowane przez AI rzadko kiedy się gdzieś zawieszają, to kompanii potrafią robić naprawdę bezsensowne rzeczy, np.:
- wrogowie strzelają a kompan nie odpowiada ogniem i udaj że nic się nie dzieje (berserk czy jaki ch*j ?)
- kompan wbija do budynku żeby go oczyścić (to była główna baza Oporu) wszedł, kucnął,a typek ze strzelbą wszedł za nim i pruje mu po plecach, a ten nic ... dopiero jak rozwaliłem tego Szturmowca z Oporu to zaskoczył.
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 25 Sty 2015, 04:09

Udało się odpalić grę, trzeba zrobić dwie czynności:

- wywalić folder "weathers" (gamedata\configs\environment)
- Otworzyć plik inventory_upgrades.script odnaleźć 260 linię (np. za pomocą n++)

Zamienić:
Kod: Zaznacz wszystko
if value >=0 then


na

Kod: Zaznacz wszystko
if value2 then


Na tym etapie gra idzie do menu, tu są błędy w postaci:

- Przeładowanie Mosina (Coś chyba chciałeś je "rozwinąć", ale nie sprawdziłeś)
- Brak unikatowego AK-74u* (Modelu brak, tekstury nie sprawdzałem)
- Brak FnFala* (J/w)
- Brak dźwięku strzału dla m4a1 (dałem z lr300)
- Zły rate dla strzału Spas12 (Chyba chciałeś dodać z OWR bądź innego moda)

Po tych "zabiegach" gra się włącza**

I. Kolejno sprawdzane bronie, czyli:

- AK z celownikiem (OK)
- APB (Przeładowanie ok, płomień trochę z boku, nie cofa się zamek)
- Toz z celownikiem (OK)
- M4A1 (Przeładowanie, zła animacja, nie wyciągany magazynek, strzał z LR300 ok)
- Lr300 Sniper (OK)
- Winchester1300 (OK)
- Spas12 (Przeładowanie ok, strzał z vanilli)
- Groza (OK)
- DE (OK)
- Beretta (OK)
- G18 (Jak przy APB, przy celowaniu jest trochę na lewo)
- USP Auto (OK)

Jak masz chęci to baw się dalej z tym.

* Obie bronie nie sprawdzałem bo brak modeli
** Pancerzy nie sprawdzałem

PS. Ulepszeń nie sprawdzałem, pierw trzeba bronie poprawić, ale jak chcesz to sam teraz sprawdzisz ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Sty 2015, 11:34

Ahmed1109 napisał(a):Eh, szkoda że nie ma "zamiennego" kompana, ogólnie to wkurzająca jest inteligencja towarzyszy broni. O ile oddziały sterowane przez AI rzadko kiedy się gdzieś zawieszają, to kompanii potrafią robić naprawdę bezsensowne rzeczy, np.:
- wrogowie strzelają a kompan nie odpowiada ogniem i udaj że nic się nie dzieje (berserk czy jaki ch*j ?)
- kompan wbija do budynku żeby go oczyścić (to była główna baza Oporu) wszedł, kucnął,a typek ze strzelbą wszedł za nim i pruje mu po plecach, a ten nic ... dopiero jak rozwaliłem tego Szturmowca z Oporu to zaskoczył.



Było wielokrotnie pisanie, że Smoq w następnej wersji moda miał ich dość mocno poprawić. Wersji 3.9 nie będzie, bo Smoq najprawdopodobniej zarzucił pracę nad modem. Nie było go tutaj od września zeszłego roku.

Pangia podjął się stworzenia fixa/patcha który to naprawi. Jak widać po jego postach cały czas nad tym pracuje.

Co do kompanów, daj im strzelby z nich strzelają najlepiej, ewentualnie mój radzi sobie nieźle z G36. Co do błędów nie atakuj nigdy kupą, lepiej niech kompani stoją przed bazą ty wchodzisz oni osłaniają Cię ogniem (o ile można to tak nazwać) i gdy jesteś już w środku to wezwij ich na pomoc. Wtedy powinni strzelać bez problemu.

A i najważniejsze dzięki Pangia za podpowiedź. :E Przyda się na pewno, do drugiej bazy jeszcze mam daleko, gdyż ustawiłem sobie takie przyrost oddziałów wroga, ze na moje posterunki płyną one falami... i jeszcze jedno pytanie w związku z tym, wam też wasze oddziały gubią członków? To znaczy idziesz na północne gospodarstwo jest 6 CN odchodzisz na plac maszynowy wracasz jest 2.. czterech gdzieś wcięło? Nie było żadnych komunikantów ani ostrzeżeń i ciał też nie ma.

P.S
Smoq nie był sam w ekipie, czy ktoś ma jakiś kontakt do reszty?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ahmed1109.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 25 Sty 2015, 12:30

@ igla2008: Nie wiem czy wiesz, ale anomalia znajdująca się zaraz na północ od placu maszynowego może być tego przyczyną bo zabija bez ostrzeżenia, jak chcesz to sprawdź :P
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Sty 2015, 16:38

igla2008 napisał(a):Pangia podjął się stworzenia fixa/patcha który to naprawi. Jak widać po jego postach cały czas nad tym pracuje

Nienienienienienie, ja nigdy nie powiedziałem, że naprawię kompanów, bo ja nawet nie mam pojęcia, jak działa AI w Stalkerze ;) Jedyne, co chciałem zrobić w TFW to usprawnić nieco system ulepszeń broni i nieco odświeżyć arsenał tak, aby stosunkowo małym nakładem prac gracz miał poczucie, że ma znacznie większy wybór i po prostu urozmaicić nieco granie. W końcu głównym aspektem w TFW jest strzelanie, a ja osobiście zauważyłem, że właściwie jedyną słuszną ścieżką budowania swojego arsenału jest TOZ --> Mosin --> Bizon --> ulubiona broń, bo w tym momencie gracz ma przejętą pierwszą bazę, ulepszoną Sevę i kilkanaście tysięcy rubli do spożytkowania u frakcyjnego handlarza lub Najebnika.
igla2008 napisał(a):To znaczy idziesz na północne gospodarstwo jest 6 CN odchodzisz na plac maszynowy wracasz jest 2.. czterech gdzieś wcięło? Nie było żadnych komunikantów ani ostrzeżeń i ciał też nie ma.

Najwidoczniej były tam 2 oddziały i jeden poszedł do Kordonu. Automat sterujący oddziałami ogólnie spisuje się całkiem nieźle, ale w wypadku wojny Czyste Niebo – Opór kompletnie się on nie sprawdza, bo żeby dać sobie jakiekolwiek szanse na przebicie się do Kordonu należy pójść od strony południowej, oczyścić wioskę stalkerów, później przekraść się do ogniska w lesie i liczyć na to, że snajperzy z bazy cię nie wypatrzą zanim nie oczyścisz pola. Wtedy wołasz o wsparcie i bronisz się tak długo, aż chociaż jeden przyjazny oddział do ciebie przyjdzie. Z kolei mi się zdarzało, że na tą pozycję Opór wysyłał 20 NPC, więc z całkiem fajnego shootera TFW zamienia się w symulator Westerplatte.
igla2008 napisał(a):Smoq nie był sam w ekipie, czy ktoś ma jakiś kontakt do reszty?

Chyba kogoś z ekipy Call of Chernobyl (albo Shokera, nie pamiętam teraz) pytał o mapy Baru do Zewu Prypeci, żeby je do moda wstawić, ale poza tym to niby sam to robił.
Junx napisał(a):- wywalić folder "weathers" (gamedata\configs\environment)

No to to jest ten God Rays Enabler właśnie.
Junx napisał(a):- Przeładowanie Mosina (Coś chyba chciałeś je "rozwinąć", ale nie sprawdziłeś)

Nic tam nie grzebałem, tylko wsadziłem model od Populika i zmieniłem cenę, bo ją ustawił na 15000, i parę drobnic typu celność tak, aby config był możliwie identyczny z TFW.
Junx napisał(a):- Brak unikatowego AK-74u* (Modelu brak, tekstury nie sprawdzałem)

Model miał być z I Work Alone, ale go nie wstawiłem, bo zapomniałem. W ogóle jak teraz patrzę, to mi połowa rzeczy z tego wyleciała, chociaż byłem przekonany, że wszystko jest, bo sam to w grze sprawdzałem, czy działa. Teksturę bierze domyślną.
Junx napisał(a):- Brak FnFala* (J/w)

Model jest, tylko że zmieniłem jego nazwę w configu, a nie zrobiłem tego samego dla mesha (jest w folderze wpn_fnfallelcan).
Junx napisał(a):- Zły rate dla strzału Spas12 (Chyba chciałeś dodać z OWR bądź innego moda)

Nie do końca rozumiem, co masz na myśli. Jeśli chodzi ci o to, że RPM wyprzedza przeładowanie, to tak musi być, bo z animacji Spasa korzysta Benelli, a on nie jest półautomatem. Zresztą w Zewie Prypeci GSC tak samo to spieprzyło i zauważyłem to dopiero po paru miesiącach, więc wielkiego kłopotu z tego nie będzie.
Junx napisał(a):- APB (Przeładowanie ok, płomień trochę z boku, nie cofa się zamek)

W paczce, którą pobierałem Stieczkin miał wyrwany z któregoś SGM-a config i był on kompletnie nie do użycia w normalnej grze (kiepska wytrzymałość, absurdalna celność, zła klasa, zła amunicja itp., więc nawet by z nim gra nie odpaliła), naprawiłem go na tyle, na ile umiałem, ale płomienia po prostu nie umiem ustawić. Zamek powinien się cofać, u mnie działało, a poza tym broń korzysta z waniliowych animacji, więc tym bardziej nie ma powodu do tego, żeby się nie cofał :P
Junx napisał(a):- Toz z celownikiem (OK)

Jeśli mówisz o tym jednostrzałowym, no to LOL :D
Junx napisał(a):- M4A1 (Przeładowanie, zła animacja, nie wyciągany magazynek, strzał z LR300 ok)

Powinna tam być animacja od Gosuke, kombinowałem z wstawieniem LR300 z Reanimation Packa, bo moim zdaniem wygląda on genialnie (i w dodatku ma wreszcie model z poprawnym celowaniem!), ale pomysł z M4 wymusił zmianę, której znowu zapomniałem dokonać.
Junx napisał(a):- Spas12 (Przeładowanie ok, strzał z vanilli)

Dziwne, w sekcji nie ma dźwięków, więc powinien być ten sam dla zwykłej wersji i specjalnej.
Junx napisał(a):- G18 (Jak przy APB, przy celowaniu jest trochę na lewo)

Sprawa z G18 jest taka, że ono powinno mieć własne animacje i wtedy zamek by się ładnie przesuwał i magazynek wypadał z broni przy przeładowaniu (swoją drogą kompletnie niepasującym do reszty broni, trochę w stylu Gunslingera, którego styl mi się osobiście absolutnie nie podoba). Na domyślnym FOV tego nie widać, ale ja gram na 75 i wtedy widać, że model jest całkowicie statyczny. Kłopot polega na tym, że autor jednak spaprał sprawę i chociaż animacje dla Glocka są wstawione do animacji L85, to modyfikuje ono również animacje dla LR-300 i raz na jakiś czas pojawia się dziwna animacja przeładowania, w której jest tylko ruch wyrzucania magazynka i wkładania nowego (coś w stylu M4A4 z CS:Global Offensive), jednak magazynek jest wtedy statyczny, a dźwięk się nie zgrywa z animacją. No to wyj♥bałem to i wstawiłem waniliowe animacje.
Junx napisał(a):** Pancerzy nie sprawdzałem

Pancerze na miliard procent są OK, to tylko nowa sekcja, odnośnik do innego kompletnego kombinezonu, koordynaty dla ikony w inwentarzu i ścieżka do modelu w trzeciej osobie.

Ale ogółem to stokrotne dzięki, Junx, za sprawdzenie tego, bo tyle się już nad tym wysiedziałem, że aż odpycha człowieka od tego, a ja do szczególnie cierpliwych ludzi nie należę :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Sty 2015, 19:31

A to sorry za pomyłkę Pangia, czyli rozumiem, że już nikt tego nie poprawi?

Co do strategii to zgadzam się z tobą, utrzymanie północnego gospodarstwa graniczy z cudem. Tam cały czas wlewają się członkowie Oporu. Owszem trochę zmieniłem sobie ich dopływ, i oddziałów jest dużo ale nie marudzę.

Problem polega na tym, że to był przykład Junx. Sytuacja może być taka, w stacji pomp stoi 5 CN (jeden oddział) idę do wieży wracam jest ich trzech. Co jest grane? Tego nikt nie wie. Ogólnie poobserwuje ten aspekt trochę i napiszę wyniki obserwacji.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 25 Sty 2015, 19:48

No to to jest ten God Rays Enabler właśnie. [...]Aha, robiłem to na wersji bez AtmosFear


No to na podstawce, czy edytowanej pogodzie? :P

Nic tam nie grzebałem, tylko wsadziłem model od Populika i zmieniłem cenę, bo ją ustawił na 15000, i parę drobnic typu celność tak, aby config był możliwie identyczny z TFW.


W OWR animacja przeładowania jest bardziej złożona, CS tego "nie lubi"

Model jest, tylko że zmieniłem jego nazwę w configu, a nie zrobiłem tego samego dla mesha (jest w folderze wpn_fnfallelcan).


Nie sprawdzałem nawet :P

- Zły rate dla strzału Spas12 [...] Nie do końca rozumiem, co masz na myśli


Chodzi o to, że wywalało błąd w mniej więcej w takiej postaci ovi,rate<-44100 (loga nie mam)

W paczce, którą pobierałem Stieczkin miał wyrwany z któregoś SGM-a config i był on kompletnie nie do użycia w normalnej grze


APB jest w AO 2.4.1, można go przenieść.

Toz z celownikiem (OK) [...] Jeśli mówisz o tym jednostrzałowym, no to LOL


Tak ten :D

M4A1 (Przeładowanie, zła animacja, nie wyciągany magazynek, strzał z LR300 ok) [...] Powinna tam być animacja od Gosuke


Można też przenieść z AO 2.4.1, jest tam akurat M4A1

Spas12 (Przeładowanie ok, strzał z vanilli) [...] Dziwne, w sekcji nie ma dźwięków,


Błąd z dźwiękiem strzału, opisałem wyżej.

G18 (Jak przy APB, przy celowaniu jest trochę na lewo) [...] Sprawa z G18 jest taka, że ono powinno mieć własne animacje


Też z AO można wyciąć.

Przy próbie naprawy twojego problemu, naszła mnie chęć na modowanie w TFW, w weekend będę coś z tym kierunku działał.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Sty 2015, 20:13

Aaaaa, chodziło ci o bitrate dźwięku, tośmy się kompletnie rozminęli :P No rzeczywiście, spojrzałem i bitrate jest z jakichś przyczyn 22050 zamiast 44100. Normalnie podmieniałem dźwięk Spasa za ten z Cienia Czarnobyla, ale kiedyś przy okazji pobierania modów do HLa zauważyłem, że w modzie na stalkerowego Spasa jest ten sam dźwięk, tylko nieco… dźwięczniejszy :P No ale Audacity lubi nie ogarniać, zwłaszcza nowe wersje, które eksportują sobie pliki jak chcą. W starych mogłeś wrzucić ścieżkę do dobrze skonfigurowanego pliku, wyciszyć starą i gitara, od 2.x już niet.
Junx napisał(a):No to na podstawce, czy edytowanej pogodzie? :P

Znaczy się toto miało pozwolić na używanie tego efektu promieni słonecznych na DX9, o ile pamiętam. Niestety, do archiwum nie ma dołączonego żadnego pliku ReadMe, a ja sam nie mam pojęcia, skąd ja to wziąłem. Chyba z GameFront, ale Google teraz mi tego nie chce znaleźć.
Na oko to bronie są chyba poprawione, pododawałem to, co brakowało, dorzucę jeszcze jakiś dźwięk dla M4 może (chciałem wziąć z FarCry, ale nie mam pojęcia jak on jest nazwany, ichnia gamedata nie nadaje się totalnie do niczego).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 25 Sty 2015, 20:16

@Pangia mam taką propozycję. Skoro dodałeś w swoim dodatku Mosina to czy z "epokowej" broni dałoby się jeszcze wsadzić pepeszę? Dodałeś trochę broni zachodniej więc chyba można by dorzucić jeden model broni zza wschodniej granicy.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Sty 2015, 20:23

Nie pasuje z prostego względu: PPSh-41 byłaby jedyną bronią, która korzystałaby ze swojego typu amunicji (7.62x25mm), a nie chcę głupot jak w SGM-ie w stylu P90 na 9x19mm. No, chyba że znalazłby się jeszcze Tokariew, to wtedy OK. O matko, ile ja tej tetetki swego czasu szukałem i nie dowierzałem, że tak rosyjskiej broni nikt nie zrobił do Stalkera.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 25 Sty 2015, 20:27

Właśnie też o to mi chodzi. Jest fhuj broni zachodniej, a nie ma takiej która w Zonie byłaby z racji jej położenia. Właśnie tetetki,mosiny,pepesze,SKS-y, SWT...
@edit
W Arsenal Overhaul jest tetetka
http://www.moddb.com/mods/arsenal-overh ... s/11-tt-33
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Sty 2015, 20:46

O k♥rwa, 1.2 giga? I oczywiście jak zwykle brak mirrorów. I nawet nie mam pewności, że to zadziała, bo jak się okaże, że animacje są wyrozpychane po wszystkich plikach i wklejenie tylko jednej broni będzie niemożliwe, to dopiero wtedy będą jaja.
A, no i sprostowanie: Mosin to broń z TFW, swego czasu ktoś rzucił pomysł (chyba to nawet byłem ja) z bronią ładowaną pojedynczymi pociskami zamiast łuską 5-nabojową, r_populik stwierdził, że się zastanowi i na następny dzień wkleił do tematu video i linki do pobrania paczki :P

No chociaż raz się szczęście uśmiechnęło, akurat trafiłem w otwartą linię na ModDB.

EDIT2: Aha, już widzę, ten Stieczkin tak już jest zrobiony, że się zamek nie otwiera przy strzelaniu, bo robi to przy przeładowaniu. No, chyba, że to spowodowane jest przez zmianę animacji strzału na tą od Beretty, ale nie zauważyłem, żeby przy innych broniach było to samo.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości