[PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 09 Kwi 2011, 18:33

Czy mod OGSM gryzło by się z tymi modami? :

-CS_Sharper_1of_3 by skeleton
-Neilmc_tarrain_pack_cs
-HUD Mask_CS
-Nebo_Oryginal_Models_Recovered_for_CS (to są zmienione tekstury pancerzy CS)
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez scigacz1975 w 09 Kwi 2011, 18:43

Mody zmieniające tekstury zazwyczaj się nie gryzą o ile wrzucasz mod na bazę metodą wklej i zamień. CS Hud wymaga pewnych zmian w skryptach, a właściwie to zgrania skryptów. Trochę zabawy ale się da. No i satysfakcja gwarantowana :wink: :!:

EDIT: Osobiście, jeżeli pozwolisz sobie coś doradzić, to wybrałbym całą paczkę graficzną @CrommCruaca - Absolute Nature + Structures i Atmosfear. Moim zdaniem zajefajnie dopracowane, a zmiany w oprawie graficznej zwłaszcza w połączeniu z Atmosfear niebanalne. Z tym że Atmosfear zmienia opcje pogodowe i tu może być problem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 09 Kwi 2011, 19:08

Cóż pobawiłem się, ale mam bugtrapa przy ładowaniu gry. Widać nie umiem dobrze plików skoordynować (nie wiem czy dobrego słowa użyłem xD). Pomoże mi ktoś?

@scigacz, hmm bugtrapa mam jak podejżewam właśnie nie przez tą moją paczkę ulepszonych teksturek ale przez Huda i mozliwe tez przez zmiane wyglądu pancerzy. Brzmi to trochę niewiarygodnie...ale nie zabardzo się znam na modach . Byłbym wdzięczny jakbyś pomógł mi jakoś dopasować ten modzik z hudem (modzik moderatora forum) żeby się nie gryzł się z OGSM. A ten mod CrommCruaca , zaraz przetestuje.
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 09 Kwi 2011, 21:09

Ok , sprawdzone. Wszystko działa bez najmniejszego problemu, po 2 h graniu bez żadnych bug trapów, choć to dopiero początek gry więc nie wiem co będzie dalej. Jedynie OGSM gryzie się z Hudem masek

Edit: To jutro wstawię , teraz spadam w kimono. Jeszcze raz dzięki :)
Ostatnio edytowany przez BurnMaster, 09 Kwi 2011, 23:27, edytowano w sumie 1 raz
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez scigacz1975 w 09 Kwi 2011, 22:55

Otwórz obie gamedaty (OGSM i modu na dynamic hud) i pliki OGSM-a które się dublują z modem huda skopiuj z zachowaniem katalogów do osobnej gamedaty, zrób upload i daj linka do niej i do moda na dynamic hud. Muszę to razem scalić a najprawdopodobniej gryzie Ci się coś w skryptach.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 10 Kwi 2011, 11:51

Poprawka: OGSM działa z tymi modami + ze zmienionymi pancerzami do CS tylko na ang wersji z polskimi napisami. Nie wiem czemu, ale w wersji z lektorem Utty to tekstury się psują i zalewają czernią w połączeniu z fioletem. Czy można podczas gry przeinstalować AtmosFear? Bo ustawiłem sobie na Bad weather a chciałbym zmienić na Default ( czyli pół tego i pół tego).
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez scigacz1975 w 10 Kwi 2011, 12:15

Możesz spokojnie przeinstalować Atmosfear, najwyżej będziesz musiał wczytać ostatni autosave z przejścia między lokacjami (ale nie sądzę - ja zmieniałem z wiosny na jesień + zmiana pogody i było ok.). Co do pancerzy - jeżeli zmieniasz tylko tekstury, bez zmiany modeli, to żaden mod nie będzie haczył - to tylko grafika.

Edit: praktycznie wszystkie ustawienia w ltx-ach (a tak jest zapisany config pogody) można zmieniać nie zaczynając nowej gry.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 10 Kwi 2011, 14:41

Proszę http://hotfile.com/dl/114012575/3238fc8 ... i.rar.html Jedynie jakie pliki się nakładają to z folderu ui i scripts. I chyba miałeś rację, skrypty się drażnią między sobą.
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez scigacz1975 w 10 Kwi 2011, 20:45

Ściągnij sobie to [link], wypakuj, z oryginalnej gamedaty OGSC skopiuj sobie gdzieś i zachowaj pliki które są w tym archiwum w configs i scripts, następnie wrzuć i zamień pliki z poprawki którą Ci wysyłam. Powinno być ok, ale dla świętego spokoju lepiej mieć z czego przywrócić :wink:

A i jeszcze jedno - przed dodaniem moda odpal grę, ściągnij z postaci kombinezon i dopiero zapisz grę (inaczej bug :!: ) :D


EDIT: jeszcze jedno - w gamedata\scripts\hud.script w tej sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
      local suittypes = {
exo_outfit          = "hud_exo",
svoboda_exo_outfit       = "hud_exo",
scientific_outfit       = "hud_sci",
military_outfit       = "hud_mil",
specops_outfit          = "hud_mil",
stalker_outfit         = "hud_exo",
svoboda_light_outfit       = "hud_gas",
svoboda_heavy_outfit      = "hud_mil",
dolg_outfit         = "hud_gas",
dolg_heavy_outfit      = "hud_mil",
killer            = "hud_kill",
cs_heavy_outfit       = "hud_kill",
bandit_outfit          = "hud_bandit",
novice_outfit          = "hud_bandit",
cs_light_outfit       = "hud_bandit"

masz zapisane jaki hud jest przypisany do konkretnego "wdzianka"(kombinezonu)

Jeżeli OGSM dodaje jakieś nowe kombinezony to musisz sobie je tutaj dopisać. Otwierasz gamedata\configs\misc\outfit.ltx, znajdujesz kombinezon (np. u mnie jest dodany exo powinności):
Kod: Zaznacz wszystko
[dutyexo_outfit]:outfit_base
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn          = "outfit\dutyexo_outfit"

i dodajesz ten kombinezon do hud.script:
Kod: Zaznacz wszystko
local suittypes = {
dutyexo_outfit       = "hud_exo",
exo_outfit          = "hud_exo",
svoboda_exo_outfit       = "hud_exo",
scientific_outfit       = "hud_sci",
military_outfit       = "hud_mil",
specops_outfit          = "hud_mil",
stalker_outfit         = "hud_exo",
svoboda_light_outfit       = "hud_gas",
svoboda_heavy_outfit      = "hud_mil",
dolg_outfit         = "hud_gas",
dolg_heavy_outfit      = "hud_mil",
killer            = "hud_kill",
cs_heavy_outfit       = "hud_kill",
bandit_outfit          = "hud_bandit",
novice_outfit          = "hud_bandit",
cs_light_outfit       = "hud_bandit"


czy dodasz na początku czy na końcu listy to już mało ważne. :wink:. Pliki .script edytujesz notatnikiem.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BurnMaster.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Paczka modów a kompatybilność

Postprzez BurnMaster w 10 Kwi 2011, 22:05

Wódka leci ;) Stokrotne dzięki
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość