[Freeplay 1.1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Freeplay 1.1]

Postprzez stalker417 w 04 Sie 2011, 22:35

Freeplay 1.1

Opis:
Mod stworzony na patcha: od 1.5.10
- Umożliwia on dalsze granie po zakończeniu głównej fabuły,
- niepotrzebne jest rozpoczęcie nowej gry.

Instalacja moda:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.

Instalacja:
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Download:
http://stalker.filefront.com/file/Free_Play;99015

Autor:
Ceano
Ostatnio edytowany przez stalker417 04 Sie 2011, 23:38, edytowano w sumie 8 razy
Awatar użytkownika
stalker417
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 17 Maj 2011, 21:04
Ostatnio był: 22 Cze 2015, 11:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez Dziki Napr w 07 Cze 2012, 11:47

Proszę o nowy link. Mod się nie chce pobrać!!!!!!!!!!!!!! :( :+:
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK

Za ten post Dziki Napr otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gray Fox.
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez r_populik w 07 Cze 2012, 12:53

Mnie tam się pobrał. Ale masz tutaj: http://www.sendspace.com/file/8ac0d0

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dziki Napr.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez Dziki Napr w 10 Cze 2012, 14:09

Dzięki.

Uwagi moderatora:

Postawiłeś kozaka, więc post jest zbędny. - Wheeljack
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

błąd z save'em

Postprzez 1Nuke4You w 27 Lip 2012, 15:50

Siema! Wiem że takich tematów były już miliony ale pół dnia szukam rozwiązania i jakoś go nie znajduje ..
A więc tak wczoraj przeszedłem grę ale byłem trochę zniesmaczony jej szybkim zakończeniem więc ściągnełem mod freeplay v1.1 (czy jakoś tak) by normalnie grać po zakończeniu gry no i wczoraj rzeczywiście to działało ale nie miałem czasu szukać wyjścia z elektrowni a więc przełożyłem se to na dziś... A dziś przy wczytaniu owej (lub wcześniejszej) gry wywala mnie do pulpitu, jednakże stary save z początkiem gry działa bez zarzutu.
podam loga byc może coś pomoże
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...r. czyste niebo\gamedata\scripts\bind_stalker.script:525: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code]. - Wheeljack
1Nuke4You
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 03 Lip 2012, 12:57
Ostatnio był: 13 Paź 2012, 21:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez Junx w 01 Sie 2012, 21:09

Czy w/w mod dałeś w "trakcie" gry czy po rozpoczęciu nowej gry? A co do zapisów to wywal w/w mod i powinno pomóc.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez Dziki Napr w 08 Lut 2013, 14:40

Może ktoś podrzucić DZIAŁAJĄCEGO linka :?:
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez r_populik w 08 Lut 2013, 14:49

Proszę bardzo
dosłownie następny wynik wyszukiwania po tym nie działającym linku. Gratuluję zaradności.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez Dziki Napr w 08 Lut 2013, 15:00

OK
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Freeplay 1.1]

Postprzez maro198805 w 03 Maj 2015, 09:39

Przy przejsciu z limanska do czerwonego lasu wywala mnie do pulpitu, ponizej podaje loga:

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M0/S1, 2695.00 mhz, 47-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27416 files cached 11 archives, 4191Kb memory used.
Init FileSystem 1.427655 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4062108 K], reserved[54888 K], committed[77244 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8240 K], process heap[1280 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4229 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. czyste niebo\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. czyste niebo\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9990]: AMD Radeon HD 7520G + 7670M Dual Graphics
* GPU driver: 8.17.10.1116
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 3992 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 3-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 3-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 3-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 3-GPU.
*** RESET [362 ms]
bin\xrengine.exe
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 91497 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 202 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 251 ms
* phase cmem: 82415 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 223 ms
* phase cmem: 68845 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 68845 K
Wczytywanie zapisanej gry "a.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22222 objects are successfully loaded
* Game a is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\a.sav' (7.661s)
* phase time: 7661 ms
* phase cmem: 117507 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 64 ms
* phase cmem: 117551 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 117585 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 117585 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 6170 ms
* phase cmem: 192040 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 528 ms
* phase cmem: 193264 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63604 verts, 1987 Kb
* [Loading VB] 9815 verts, 306 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 48000 verts, 1500 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 48409 verts, 1512 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 543717 indices, 1061 Kb
* phase time: 89 ms
* phase cmem: 193440 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 196196 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 196196 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. czyste niebo\gamedata\levels\limansk\level.hom
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 196355 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 196355 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 196355 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 588, 174162 K
* t-report - lmap: 22, 22530 K
* phase time: 1078 ms
* phase cmem: 230022 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 230022 K
* [win32]: free[3221924 K], reserved[109912 K], committed[862404 K]
* [ D3D ]: textures[234616 K]
* [x-ray]: crt heap[230012 K], process heap[10672 K], game lua[94182 K], render[217 K]
* [x-ray]: economy: strings[15279 K], smem[1219 K]
* MEMORY USAGE: 284697 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22360 objects are successfully saved
* Game Administrator_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\administrator_autosave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 3-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 3-GPU.
*** RESET [267 ms]
bin\xrengine.exe
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 163183 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 363 ms
* phase cmem: 162932 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 162932 K
Wczytywanie zapisanej gry "administrator_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22360 objects are successfully loaded
* Game administrator_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\administrator_autosave.sav' (7.853s)
* phase time: 7852 ms
* phase cmem: 170911 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 53 ms
* phase cmem: 170923 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 170955 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 170955 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5205 ms
* phase cmem: 237589 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 572 ms
* phase cmem: 238291 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 64110 verts, 2003 Kb
* [Loading VB] 26096 verts, 815 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 15473 verts, 483 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 57946 verts, 1810 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 786576 indices, 1536 Kb
* phase time: 88 ms
* phase cmem: 238499 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 242350 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 51 ms
* phase cmem: 242350 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. czyste niebo\gamedata\levels\red_forest\level.hom
* phase time: 18 ms
* phase cmem: 242470 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 242470 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 242470 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 652, 257574 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 582 ms
* phase cmem: 270424 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 270424 K
* [win32]: free[3054432 K], reserved[148660 K], committed[991148 K]
* [ D3D ]: textures[263719 K]
* [x-ray]: crt heap[270414 K], process heap[10171 K], game lua[58505 K], render[951 K]
* [x-ray]: economy: strings[15173 K], smem[6262 K]
* MEMORY USAGE: 285095 K
* End of synchronization A[1] R[1]
DEFAULT OUT RESTRICTIONS :
DEFAULT IN RESTRICTIONS :
red_anomal_place_resrt
red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr
red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2
red_space_restrictor_0000
red_space_restrictor_0001
red_tushkano_spawn_restr
OUT RESTRICTIONS :
red_bridge_attack_restr
IN RESTRICTIONS :
red_anomal_place_resrt
red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr
red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2
red_space_restrictor_0000
red_space_restrictor_0001
red_tushkano_spawn_restr

FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [red_bridge_csky_smart_bridge_walk] is inaccessible for object [red_bridge_csky_soldier_416786]


stack trace:

Najdziwniejsze ze mapa czerwony las na chwile sie zalacza dopiero po chwili wychodzi do pulpitu
Awatar użytkownika
maro198805
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Cze 2008, 20:19
Ostatnio był: 13 Sty 2024, 19:26
Miejscowość: EOP
Kozaki: 1


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości