[Float32] czyli nowe shadery

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez caleb59 w 07 Sty 2012, 17:11

Przecież to logiczne, że Float32 wymaga dynamika tylko i wyłącznie, co do DirectX chodzi o najnowszą wersję 9.0c...
Jeśli masz słaby komputer omijaj tego moda szerokim łukiem i graj tylko na statyku pomijając dynamik...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Reklamy Google

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez Kudłaty w 07 Sty 2012, 17:59

Nie wiem. Nie znam się zbytnio. Ale dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez kubekpop w 28 Mar 2012, 22:13

Jakby komuś nie chciało się szukać, tu jest link http://stalker.filefront.com/file/Float_32_Mod;102565
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez classic w 04 Kwi 2012, 22:34

Float32 rządzi, dzięki niemu mam znaczy przyrost fps :+:
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2012, 22:52

A mi nie działa :( Mam czarny ekran :) Dziś się z tym pobawię...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Poprzednia

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość