[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Czaro w 17 Sty 2009, 19:55

Kuba napisał(a):W moim przypadku ścieżka wygląda następująco:

C:\Użytkownicy\Publiczny\Dokumenty Publiczne\STALKER-SCTS\savedgames


Widać masz Vistę.

---

Wejdź do folderu logs, otwórz plik i podaj wpis błędu.

Zaczyna się od FATAL ERROR

Może jak dowiemy się gdzie tkwi problem to coś poradzimy...
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Kuba w 17 Sty 2009, 20:29

Zgodnie z zaleceniami otworzyłem ten plik i szukam linijek alarmujących o błędach i nic takiego nie ma. Sam log jest dość króciutki i nigdzie nie znalazłem FATAL ERROR ani tych wpisów które widzę na czerwono na konsoli kiedy zapisuję grę. Przepiszę ję tutaj chociaż wątpię czy to coś Wam powie.

Saving spawns...
Saving objects...
21315 objects are succesfully saved
can't write file: 'c\document and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\kuba_quicksave.sav'. Error: 'No such file or directory!
Game Kuba_quicksave.sav i successfully saved to file: [jak wyżej tylko bez errora]
can't write file: [jak wyżej, zmianie ulega tylko końcówka pliku save na Kuba_quicksave.dds]

Jeśli to coś da mogę wkleić cały log ale tak jak wspomniałem, żadnych errorów tam nie ma i w grze jedyne co nie mogę zrobić to tylko save'a. Prócz tego wszystko chodzi normalnie, żadnych bugtrapów etc etc.
"Gdzie leśna droga wije się przez uroczysko, nieubłagana czeka mnie i znana przyszłość.
Daremnie wszczynać by z nią spór, mamić pieszczotą, otwarta jest jak mroczny bór - na wskroś, szeroko."
Awatar użytkownika
Kuba
Stalker

Posty: 119
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:19
Ostatnio był: 26 Sie 2014, 15:24
Miejscowość: Częstochowa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 11

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Czaro w 17 Sty 2009, 20:38

Z tego co ja tu widzę to gra chce zapisać stan w folderze który podałem. Poprostu go nie znajduje i nie znajdzie...
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Kuba w 18 Sty 2009, 01:30

Zerknąłem sobie na oba pliki fsgame.ltx i zobaczyłem wreszcie co było nie tak.

W oryginalny pliku po instalce pierwsza linijka wygląda tak:

$app_data_root$=true|false|C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\ etc etc

natomiast po podmianie pliku na ten który jest dołączony do moda, zmienia się na:

$app_data_root$=true|false|C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\ etc etc

Po prostu zostawiłem pierwotny plik fsgame w spokoju i zgrałem moda do gamedata. Efekt ? Wszystko hula jak ta lala i wreszcie mogę normalnie sejwować. :)

I nie śmiejcie się :wink: Wiem że to wygląda banalnie ale dla takiego "komputerowo upośledzonego" człeka jak ja to spore osiągnięcie :wink:

Pozdrawiam
"Gdzie leśna droga wije się przez uroczysko, nieubłagana czeka mnie i znana przyszłość.
Daremnie wszczynać by z nią spór, mamić pieszczotą, otwarta jest jak mroczny bór - na wskroś, szeroko."
Awatar użytkownika
Kuba
Stalker

Posty: 119
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:19
Ostatnio był: 26 Sie 2014, 15:24
Miejscowość: Częstochowa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 11

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Czaro w 18 Sty 2009, 01:34

Nikt nie ma zamiaru się śmiać :wink:. Rozwiązałeś właśnie problem z "sejwowaniem" na Viście.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Kuba w 24 Sty 2009, 01:21

Czy ktoś z grających na Random Modzie miał może problem z rozmywaniem się obrazu bez przyczyny ? Mi pojawiło się to w Dolinie Mroku i uporczywie się trzyma mimo że żadnej aktywności psionicznej w pobliżu nie było. Rozmycie pozostaje też kiedy wrócę np na Wysypisko i za cholerę nie odpuszcza. W pewnym momencie zaobserwowałem lekki przeskok tak jakby rozmycie miało się skończyć ale zamiast tego się zapętla.

Jakieś sugestie, porady ?
"Gdzie leśna droga wije się przez uroczysko, nieubłagana czeka mnie i znana przyszłość.
Daremnie wszczynać by z nią spór, mamić pieszczotą, otwarta jest jak mroczny bór - na wskroś, szeroko."
Awatar użytkownika
Kuba
Stalker

Posty: 119
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:19
Ostatnio był: 26 Sie 2014, 15:24
Miejscowość: Częstochowa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 11

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Dymitr Izotop w 24 Sty 2009, 13:40

Spróbuj się przespać. Zmęczenie i wódka powodują takie rozmywania obrazu.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez nismoztune w 25 Sty 2009, 19:38

Witam, grałem na tym modzie w orginalnej wersji rosyjskiej i nie sprawia on żadnych problemów. Dla mnie jest to najlepszy mod do CS, ponieważ zwiera w sobie kilka fajnych rzeczy i nie zmienia gry w tak wielkim stopniu jak OL czy AKM. Jedną rzeczą, która mi się nie podoba jest to, że polepszenie statystyk broni jest nie zauważalne.
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez salceson w 07 Lut 2009, 20:07

Witam. Problem pojawił się drugiego dnia po zainstalowaniu moda. Po wejsciu na Wysypisko wywala grę co 5 minut:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

Patch 1.5.05, nie gram na innych modach.

[EDIT]
Jest git. Pomógł patch 1.5.0.6 i wczytanie starszego stanu gry. A sam mod w pyte!
Ostatnio edytowany przez salceson, 08 Lut 2009, 16:05, edytowano w sumie 1 raz
salceson
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Lut 2009, 16:48
Ostatnio był: 08 Lut 2009, 16:09
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez solarze w 07 Lut 2009, 20:32

Kuba napisał(a):Czy ktoś z grających na Random Modzie miał może problem z rozmywaniem się obrazu bez przyczyny ? Mi pojawiło się to w Dolinie Mroku i uporczywie się trzyma mimo że żadnej aktywności psionicznej w pobliżu nie było. Rozmycie pozostaje też kiedy wrócę np na Wysypisko i za cholerę nie odpuszcza. W pewnym momencie zaobserwowałem lekki przeskok tak jakby rozmycie miało się skończyć ale zamiast tego się zapętla.

Jakieś sugestie, porady ?


Ja się z tym spotkałem miałem takie rozmycie po emisji(na wysypisku) nic nie chciało pomóc trwało to jakieś 2 godziny bez przerwy (zdążyłem dojść do misji w argopromie) i nagle kolo zrobił coś w stylu "idę spać bo się najadłem"
bo po zjedzeniu konserwy padł mi na glebę jak by spał :D (miałem sleeping bag moda) jak się obudził to nie było rozmycia i drżenia ekranu.
Przepraszam za błędy w pisowni
Awatar użytkownika
solarze
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Lut 2009, 17:22
Ostatnio był: 10 Sie 2009, 23:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Wosiu w 10 Lut 2009, 16:50

Przepiękny mod, działa (mi przynajmniej) bez problemu co leprze poprawiając znacznie wydajność gry jak i sama gra stała się bardziej urozmaicona. Brawo dla autora ;]
Wosiu
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Sty 2009, 18:41
Ostatnio był: 21 Lut 2009, 02:14
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez dorian w 20 Lut 2009, 09:48

Przepiękny mod, działa (mi przynajmniej) bez problemu co leprze poprawiając znacznie wydajność gry jak i sama gra stała się bardziej urozmaicona. Brawo dla autora ;]


Dokładnie TAK :D
Mod jest rewelacyjny,bardzo dobrze i przemyślanie wyważony. Podoba mi się, bo ma dużo realizmu. Jak trafimy, zwłaszcza w łeb, wróg pada na ogół od pierwszego strzału i my też, przez co rozgrywka staje się trudniejsza, choć oczywiście jak przyjmie na klatę to nie zawsze i nieraz trzeba "poprawić". Co mi się bardzo podoba przy strzelaniu,to po trafieniu klienta,albo go efektownie odrzuca, albo też opuszcza giwerę i to nieraz jeszcze strzelającą, posłania się trochę tudzież pokołysze i pad na glebę, niekiedy na kolanka i dopiero wtedy "buzią w piach", co jest bardzo fajne i nie zawsze widziałem w Stalkerze.Do tego raz, czy dwa mój koleś z Powinności po udanej rozwałce siadł sobie i popijał wódeczkę, a jak chciałem z nim gadać to stwierdził, żebym się streszczał, bo próbuje się zrelaksować :-).
W mutanty nie trzeba już ładować połowy, albo całego magazynka, co mnie bardzo wkurzało, tylko na ogół strzał w łeb i kaplica (choć dziki są dość odporne, no ale to wiadomo) no i ilość pokrak jest wystarczająca bo są wszystkie, z czego pijawki w kamuflażu a'la Predator i snorki wedle mnie najlepsze, poprawiono celność broni, można przyłączać się do frakcji (aktualnie z chłopakami z Powinności rozwaliliśmy Wolność he,he),co wnosi więcej to wiadomo z opisu. Brakowało mi możliwości wyciągania giwer w obozach,oraz dokładnego celowania przez muszkę pistoletami, więc wgrałem odpowiednie mody, do tego specjalnie polecam moda na wypas glebę, czyli wszystko to, po czym biegamy z betonem włącznie :

http://stalker.filefront.com/file/Terrain_Pack;94510

Wyrzuciłem też mapkę z rogu ekranu i przede wszystkim całkowicie folder "shaders_r3" bo strasznie mulił grę, dopiero po jego usunięciu poszło wszystko jak należy i jest pięknie,a wspaniale dobrana muzyka (Jesper Kyd - i już wszystko wiadomo) w menu i w grze (np.w bazie wolności słychać utwór Boba Marley'a + inne smaczki) powaliła mnie do końca :D
Uważam, że w tej chwili jest to najlepszy mod do CS-a, w dodatku wszystkie napisy po polsku, więc cały czas wiadomo o co kaman i zdecydowanie polecam :wink:
P.S. Instalowałem na patch 1.5.08 z wer. gry PL (RU) i jest max spoko, gra idzie bardzo stabilnie.
P.S.2 Blowouty miażdżą .
P.S.3 Jako ciekawostka - można zestrzeliwać ptaki, fajnie tłuką o glebę :P

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość