[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 17 Lis 2008, 18:04

Witam. Chciałbym zaprezentować Wam finalną wersję moda, który z początku wcale nie miał być czymś dużym, on nawet nie miał nazwy. Jednak naszła mnie jakaś chęć zrobienia czegoś większego, nie przesadnego jak ABC Inferno, czy Oblivion Lost (bo i tak jakbym chciał to takich umiejętności nie posiadam) a coś urozmaicającego rozgrywkę w miarę dużym stopniu. Dlaczego Random ?. Random to losowy, przypadkowy... i taki właśnie był ten mod, przypadkowy. A raczej nie zamierzany :D. Pracowałem nad nim nawet sam nie wiem ile, około miesiąca ale z dużymi przerwami, czasami pół dnia, czasami w ogóle. No ale co ja będę owijał w bawełnę. Teraz Read Me, porcja screenów i sam mod do pobrania.

Random Mod : Stworzyli : Michu & GSC Gameworld

Wsparcie, osoba bez której by ten mod by nie powstał : Elvis Scatter

Specjalne podziękowania dla : Natasha8384, DezOwave team, portals.
Wersja Angielska : Elvis Scatter, cmlPL.
Beta Testerzy : Raven442, Windmaker, Valentino.
Oraz podziękowania dla osób wymienionych w nawiasach przy liście zmian.
----------------------------------------------
Wymagania sprzętowe:
Domyślne, podane przez GSC Gameworld.
Patch 1.5.05 (Na innych nie testowany, na nowszych powinien działać jednakże bez problemu)
----------------------------------------------
Instalacja :
1. fsgame.ltx - wkleić do folderu z grą
2. gamedata - folder ten wrzucamy również do folderu z grą. Domyślnie: (X:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky)
3. Dla wersji angielskiej : \gamedata\configs\text - wrzucamy tam folder ENG, usuwając przy tym POL.
4. Miłej gry ;).
----------------------------------------------

Co w modzie ?:

- Nowe, obszerniejsze opisy większości broni + małe zmiany w opisach ekwipunku.
- Realne nazwy broni.
- Udźwig bohatera zwiększony do 70kg
- Nowe theme w menu gry
- Poprawione textury broni (by SkeletonX)
- Inny asortyment handlarzy, można kupić więcej.
- Artefakty są cenniejsze, mają też lepsze właściowości.
- Nowe odgłosy niektórych broni, z OL. (By Kanyhalos)
- Broń jest teraz 0,5x droższa, ma też polepszone statystyki.
- W bazie "Wolności" można usłyszeć piosenkę : Bob Marley - One Love
- Zredukowane niszczenie się broni.
- Dodana możliwość spania, śpiwór nam znany z AMK czy choćby OL.
- NPC rzucają mniej granatów (By Neod) + Fixed by me.
- Dodane nowe przedmioty do gry.
- Możliwe jest znalezienie artefaktów przy NPC.
- "No loading disc HUD" [Koniec z mrugającą dyskietką w HUD'zie] (By save)
- Float 32 v0.5 (by Cameron Sneed)
- AS Val/Vintorez retexture (by Millenia)
- New Wincheaster and lr300 Animation (by Gosuke)
- Większa szansa na znalezienie artefaktów w skrzynkach
- Zredukowane niszczenie się pancerzy
- Nowa, bardzo klimatyczna muzyka w niektórych lokacjach
- Jesienna aura w grze, podmienione tekstury liści
- Dodane nowe mutanty do gry (m. innymi Zombi, kot, połamaniec... I inne!) SPAWN w całości stworzony przez : [Natasha8384]
- Nie mamy budzika, więc wybranie np. 10h spania nie oznacza dokładniej godziny pobudki. Możemy ustawić spanie na 10h a obudzić się 5 godzin później, i vice-versa
- Kilka drobnych zmian w HUD'zie, oraz w menu
- NPC Krwawią, oraz mają mniejszy zasięg widzenia
- Możliwość handlowania większą ilością przedmiotów ze Stalkerami


- I wiele mniejszych zmian
---------------------------------------------

Muzyka użyta w modzie :

Jesper Kyd - Ambzone
Jesper Kyd - Winter Night
Texas Tornados - Hey Baby Que Paso
Bob Marley - One Love

---------------------------------------------
Dane techniczne :
Kontakt (usunąłem, proszę więcej nie kontaktować się ze mną ponieważ moda stworzyłem wieki temu i kompletnie od tego czasu nie siedziałem w tym temacie, przez co zapomniałem niemal wszystko by w jakikolwiek sposób móc Wam pomóc z ewentualnie napotkanymi problemami. Zachęcam więc do przeglądania tematu i wpisywania się właśnie tutaj.
Waga po rozpakowaniu : 119MB

UWAGA!!
Jeżeli chcesz użyć jakiejkolwiek części mojego moda w swoim modzie, pamiętaj o napisaniu twórcy. Nie zaliczają się do tego osoby wymienione w nawiasach, ich trzeba pytać samodzielnie, lub po prostu wiedzieć czy można korzystać.
---------------------------------------------
Pozdrawiam i życzę miłej gry :)

ImageImage ImageImage ImageImage ImageImage ImageImage

Download


POBIERZ WERSJĘ 1.1


Zrobiłem nową wersję oznaczoną 1.1, usunięte zostały problemy z FPS'ami.
Ostatnio edytowany przez Michu 29 Lut 2012, 18:54, edytowano w sumie 9 razy

Za ten post Michu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack, Kuba, kubekpop, Eleventh, MatStaw, MrBishin.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Windmaker w 17 Lis 2008, 18:47

No to czas na test finalny. Mam nadzieję, że będzie tak dobry, a może i lepszy od wersji testowej.

BTW. Ja grałem na wersji testowej na patchu 06 i 07 i zero problemów. Polecam :D
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Pathlogan w 17 Lis 2008, 21:11

Nie wiem czy to było zamierzone czy nie ale na początku nie dostajemy detektora.Gram na 0.7 i działa bez problemów.

EDIT:Starość nie radość.Detektor był w ekwipunku(luknełem tylko na prawe okienko a nie to co mamy na sobie) ale nie dało sie go wyjąć za pomocą "O" (a jak przycisk odpowiedzalny za wyjmowanie dedektora nie działa to nasuwa się myśl że wogóle go nie ma) musiałem go przestawic na inny klawisz.Teraz jest gitez majonez.Sorry za kłopoty.

EDIT:Niestety proble nadal wystepuje.Po ponownym uruchomieniu gry nie moge wyciągnąc detektora.Tym razem nie pomogła nawet zmiana klawisza.
Ostatnio edytowany przez Pathlogan 18 Lis 2008, 19:50, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Pathlogan
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 12 Wrz 2008, 16:40
Ostatnio był: 27 Gru 2011, 15:27
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 17 Lis 2008, 21:51

Nie wiem czemu ale na początku jest dostępny detektor. Nie mam pojęcia dla czego Ty go nie masz O.o

Czy wszyscy mają taki problem ?
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez czesio94 w 18 Lis 2008, 15:24

Panowie mam problem z tym modem gdy odpalam gre od początku wywalamnie do pulpitu
czesio94
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Paź 2008, 17:37
Ostatnio był: 18 Lut 2015, 23:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Silent Assassin w 18 Lis 2008, 15:49

Wersja gry, oryginał/pirat? Odpowiednio zedytowałeś plik fsgame.ltx?
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 18 Lis 2008, 15:52

fsgame.ltx jest dołączony do moda, więc wystarczy wkleić. Podaj patcha oraz loga (czyli to co tam pisze na samym dole w C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_Twoja nazwa )
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez czesio94 w 18 Lis 2008, 16:22

a oto i on

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium 4, F15/M2/S9, 2994.00 mhz, 86-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26602 files cached 31 archives, 4768Kb memory used.
Init FileSystem 3.003514 sec
'xrCore' build 3550, Oct 23 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2028924 K], reserved[15492 K], committed[52672 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8748 K], process heap[1044 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4111 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is DirectSound3D
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[f:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
! Unknown command: r2_sun_far
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:221]: NVIDIA GeForce 6200
* GPU driver: 6.14.11.6921
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 473 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file: f:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\nature\thunder-0.ogg
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [124 ms]
"f:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 72774 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 1372 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1436 ms
* phase cmem: 63523 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 686 ms
* phase cmem: 64089 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 64089 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_ab_bandit_outfit'


stack trace:
czesio94
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Paź 2008, 17:37
Ostatnio był: 18 Lut 2015, 23:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Silent Assassin w 18 Lis 2008, 16:27

Albo masz zainstalowane np. dwa mody, albo Michu będzie musiał stworzyć hotfixa (o dziwo nikt inny tego nie zgłosił). Jedno wyklucza drugie.
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez jedi998 w 18 Lis 2008, 16:31

1. Na przyszłość wklejaj tylko to:
czesio94 napisał(a):FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_ab_bandit_outfit'

2. Jak dla mnie władowałeś moda "full_upgrades_for_armors_and_weapons_mod_1.0", z bronią działa ale z kurtkami już nie.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez czesio94 w 18 Lis 2008, 16:41

Już działa to była wina "full_upgrades_for_armors_and_weapons_mod_1.0"
mam pytanie dało by radę jakoś to przerobić by działało z "random mod"
czesio94
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Paź 2008, 17:37
Ostatnio był: 18 Lut 2015, 23:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Silent Assassin w 18 Lis 2008, 17:27

Tak. Sprawdź moje posty i tam znajdziesz na to odpowiedź. Jednak nie bądź zawiedziony.
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości