[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: OGSM CS - Old Good Stalker Mod

Postprzez MeZZerschmitt w 05 Lip 2009, 13:23

Wracając do mojego posta na temat tekstur w tym modzie:
CS normalnie hula mi na maksymalnych, a teraz nawet jak dam minimum to dalej tnie.

Usunięcie jakich plików powinno pomóc?


Także odinstalowałem grę i zainstalowałem jeszcze raz na wszelki wypadek od nowa.
Teraz tak. Folder textury składa się z:

act, dreams, itro, item, pfx, terrain, ui i wm.

Kiedyś to zawsze usuwałem foldery (drzewa, teren itp...) i to zawsze pomagało ale tutaj nie mam pojęcia, ponieważ usunięcie terrain nic nie pomaga. Zastanawiam się nad usunięciem z act textur npc. No nic idę kombinować bo chętnie pograłbym w tego moda, dlatego też proszę kogoś o pomoc.

Zresztą ostatnio miałem podobnie z RANDOM modem.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Crew w 12 Lip 2009, 23:01

Jak to jest zrobione, że jak zdobędzie się info o schowku to jest cała informacja o nim i dźwięk ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez majdanek w 22 Lip 2009, 21:03

wie ktos moze czy da sie cos zrobic z czesciami cial mutantow?? nazbieralem tego troche ale nikomu nie moge opchnac, ani nikt nie daje mi zadania zeby mu do dostarczyc. U mnie gra dziala bezproblemowo na patchu 1.5.10. ang wersja ze spolszczeniem
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez maniekziom w 30 Lip 2009, 21:06

Witam. Linki padły, jakby ktoś mógł je odświeżyć byłbym wdzięczny :D .

Niestety link do wersji angielskiej moda padl ale dziala nadal link do oryginalnej po rosyjsku - w temacie jest niedokonczone (podziekowania za niedokonczenie kierujcie do @The Witchera - lenia) spolszczenie ktore mozna podlozyc... - caleb59

A może komuś chcialoby się wstawić paczkę eng na jakiś serwer? W sumie za wiele to nieważy, zajęłoby to 10 minut, a innym bardzo by pomogło :D
maniekziom
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 19:51
Ostatnio był: 11 Lut 2015, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez The Witcher w 30 Lip 2009, 22:56

Link do wersyji eng.

TUTEJ!
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez maniekziom w 31 Lip 2009, 15:14

Ok dzięki. Zainstalowałem , nowa gra i ... wywala do windy. Zmieniłem w katalogu na pol jak mówił Roypen, intro do emisji i znowu winda. A teraz jak włączam nową grę to niby cośtam się wczytuje i winda bez filmiku. Wersja polska, 1.5.0.7. Co mam zrobić? przy okazji, czy ktoś wie czy to działa z http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=3324 :?:
Ostatnio edytowany przez maniekziom, 31 Lip 2009, 15:37, edytowano w sumie 1 raz
maniekziom
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 19:51
Ostatnio był: 11 Lut 2015, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Eff3ctive w 31 Lip 2009, 15:26

Mam pytanie do tych , którzy grają już jakiś czas na tym modzie.
Czy poprawia ten mod to , że jak "zniszczysz" jakąś bazę np. Wolności to oni się już tam nie pojawiają?
Bo jak dołączyłem do powinności , a potem wykonalem wszystkie cele tej frakcji w momencie mojej obecności w Czerwonym Lesie znowu z radia dowiedziałem się , że Wolność znowu zdobyła kontrolę nad Doliną Mroku.
Następnie znowu powinność zdobyła kontrolę nad Doliną Mroku i tak w koło wojtek.
Eff3ctive
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Lip 2009, 14:20
Ostatnio był: 10 Cze 2011, 14:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez qduaty w 01 Sie 2009, 01:03

maniekziom napisał(a):Wersja polska, 1.5.0.7. [...] czy ktoś wie czy to działa z http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=3324 :?:
OGSM ściągany z oryginalnej strony śmiga bez zarzutu na 1.5.07 PL (oczywiście po spolszczeniu), ale bodzie się z niektórymi modami.
qduaty
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Sty 2009, 00:49
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 03:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Michu w 01 Sie 2009, 01:07

A ogólnie jak spolszczenie? Większych błędów nie było? Mam nadzieję że wkrótce całe się zrobi :)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez qduaty w 03 Sie 2009, 17:49

Dobrze że ktoś przetłumaczył OGSM, bo to jeden z lepszych modów do CS i powinien być dostępny po polsku. Tłumaczenie jest spoko i jeśli mam się przyczepić to chyba tylko do nieprzetłumaczonych resztek po angielsku, czasem je widać i psują klimat :P

EDIT. Zazwyczaj można zrobić tłumaczenie do programu i zapomnieć - w najgorszym razie będzie część napisów po angielsku. Stalker jest wyjątkiem i to starannie, w typowo windowsowy sposób dopracowanym. Napisy muszą pasować do wersji gry (kodowanie) i muszą być wszystkie. Tak więc spolszczenie, jak już zostanie ukończone, może stracić ważność przy następnym wydaniu OGSM.

Więc, posiadam skrypt XSLT który można przekazać Ruskim razem z tłumaczeniem. Importuje brakujące napisy z oryginalnej wersji (z transkrypcją rosyjskich bukiew na polski), i oczywiście nadaje się też do modów angielskich. Autorzy mogą więc jednym kliknięciem aktualizować polskie napisy przy każdym wydaniu i włączyć je do swojego moda na stałe.
qduaty
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Sty 2009, 00:49
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 03:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez maniekziom w 06 Sie 2009, 15:52

Mod naprawdę fajny, tylko teraz ukazał się problem po wejściu do strzelnicy w agropromie,tzn. nie pokazuje się liczba osób w pobliżu w lewym górnym rogu. Też macie ten problem?
maniekziom
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 19:51
Ostatnio był: 11 Lut 2015, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez CLEAR SKYline w 06 Sie 2009, 16:27

U mie dość często znikała, nie tylko na OGSM, ale też na Vanilli i Randomie. Po jakimś czasie powinno wrócić.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość